הכל לילד

מאת: רותם ג'קסון ● 1/12/2010 15:58 ● ערב ערב 2474
רוצים לשמח את ילדכם מבלי לרוקן את הכיס?. מחפשים מתנות לימי הולדת במחיר הוגן והגיוני?. נמאס לכם ללכת לאיבוד בין אינסוף מדפים בחנויות ענק?. בואו ל'הכל לילד', חנות קטנה ומטריפה של צעצועים וכלי כתיבה!

תמונת כתבה


לא תמיד יש לנו זמן וסבלנות לדשדש רגליים ועצבים בין אינספור מדפים של צעצועים. כמה נוח לדעת שישנה חנות כזאת שיש בה הכל לילד. החל ממבחר צעצועים לכל הגילאים ועד כלי כתיבה לכל מטרה. ועוד יותר כיף לגלות כי נקבל עזרה והמלצות אמיתיות והכי חשוב בסוף עוד נשלם פחות מבכל מקום אחר.
'הכל לילד' היא אמנם חנות קטנה אבל מלאה במשחקים מטריפים, במחירים עוד יותר מטריפים. את הרעיון המהפכני לפתוח חנות שיש בה הכל לילד, במרכז העיר ושתהיה גם זולה, העלתה לפני שנתיים ירדנה גבאי, אמא לילדים, שהכירה בצורך הזה מקרוב. "כל הורה מכיר את הדילמה כשצריך לקנות מתנות לימי הולדת, מחפשים לקנות משהו מכובד במחיר סביר, ומסתבר שלא פשוט למצוא חיה כזאת. מכיוון שידענו שאנו רוצות לפתוח עסק משפחתי, החלטנו שזה יהיה לפחות בנושא שקרוב אלינו- הילדים. היום הילדים שלנו עוזרים לנו בבחירת המשחקים והצעצועים שאנו מזמינים לחנות ובזכותם אנחנו גם יודעות איך לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים. בגלל שהחנות קטנה ואינטימית- כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוכה מבלי ללכת לאיבוד. אנחנו מצידנו משתדלות לתת לכל לקוח יחס אישי והמלצות חמות המבוססות על ניסיון אישי ומקצועי. מכיוון שאנחנו מכירות ילדים, אנחנו מכירות טוב את צרכיהם וגם את הרצונות הבלתי יציבים שלהם- זו הסיבה שאנחנו גמישים בהחלפות והחזרות של מוצרים שנקנו. ככה זה עם ילדים- למרות שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים אותם ואת הטעם שלהם, תמיד הם ימשיכו להפתיע אותנו!"

תמונת כתבה


הכל מכל וכל


ב'הכל לילד' באמת אפשר למצוא כל מה שילדים אוהבים וכל מה שאנו כהורים חושבים שהם אוהבים... החל ממגוון רחב של משחקי קופסא לגילאים השונים וכלה בערכות יצירה מעניינות, כלי כתיבה מיוחדים וגאדג'טים חדישים. מבחר משחקי הקופסא מקוטלג לפי גילאים כאשר לילדים הגדולים יותר (8+) יש את כל משחקי הקופסא ומשחקי החשיבה המעודכנים ביותר. כגון: 'מונופול אשראי', 'לנדלורד' (משחק גפרורים מאתגר), 'מליונר', 'הקרב על המקדש', 'מתי' (משחק מתמטי),
'ארבע בשורה'- תלת ממד, 'הצעד הבא' ועוד ... לגילאים הקטנים יותר ישנם משחקי חשיבה כגון: 'דומינו', 'אות וניקוד', 'רביעיות' במגוון נושאים, משחקי זיכרון שונים ומבחר פאזלים רגילים, פאזלים ממגנטים על פי ספרי ילדים מוכרים כמו 'הבית של יעל', 'חמישה בלונים', 'דירה להשכיר' ופאזלים מאוירים של דתיה בן דור, על פי ספר 'השטוזים'. גם בערכות היצירה ירדנה ויסמין לא חסכו ונדמה כי גם הבנות וגם הבנים יוכלו למצוא לעצמם ערכת יצירה מתאימה על פי סוג החומר המבוקש- החל מרקמות, גבס, סבונים, שוקולד, פלסטלינה, סריגה, פייטים, קעקועים ועוד... אם חיפשתם מתנות יום הולדת זולות אך מיוחדות- 'הכל לילד' היא החנות בה תרצו להיות. במחיר של 25 ₪ תוכלו לרכוש מתנת יום הולדת מיוחדת לבנות ולבנים כאחד. מקופסאות יצירה לבנות, ועד תכשיטים זוהרים בלילה, וקופסאות קסמים לבנות ולבנים. כמו כן, אם החלטתם לקנות הפתעות למוזמנים ביומולדת של ילדיכם, תוכלו למצוא בחנות מגוון הפתעות לילדים במחיר מצחיק שנע בין 1-3 ₪ להפתעה.
לקראת החנוכה הזמינו האחיות יסמין וירדנה מבחר גדול של משחקים וערכות יצירה המתאימים לחג. החל מסביבונים מכל הסוגים- קופצים, שרים ומנגנים בעברית, לייזרים, מציירים ועוד, וכלה בחנוכיות מוכנות לקנייה וערכות יצירה של חנוכיות, סביבונים וכדים. ואפילו משחקי חשיבה מיוחדים לחנוכה, ביניהם 'טריוויה' לחנוכה, ו'רביעיות' לחנוכה. הציבור הדתי יכול למצוא ב'הכל לילד' גם פאזלים ומשחקי קופסא בנושא השבת. ב'הכל לילד' עובדים עם החברות האמינות והמוכרות ביותר לצעצועים, משחקי קופסא וכלי כתיבה ולוקחים אחריות על כל מוצרי החנות.



'הכל לילד'
כתובת החנות: מרכז רזין 17
שעות עבודה: 09:00-21:00 רצוף
שישי וערבי חג: 09:00-15:00.
טלפון: 08-6341222.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש