מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מאת: או-מד מדיקל ● 1/12/2010 16:15 ● ערב ערב 2474
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום ללורד אריסטו שלום וברכה!
מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מדי שבוע במשך שנים אני קוראת את המדור שלך' אבל אצלי הכל היה בסדר. בגיל 16 הכרתי את בעלי במושב. בגיל 18 כבר הייתי נשואה ובגיל 20 נולד לנו הבן הראשון. בגיל 22 נולדו התאומות ומגיל 25 אני בעלת עסק ועובדת מהבוקר ועד הערב. העסק מצוין, הילדים גדלו, הבריאות תודה לאל טובה. כולם אומרים שאני אמא וסבתא מצוינת, כן כבר סבתא, ל- 4 נכדים, ואומרים גם שאני סקסית לגילי. אני לא יודעת אם זו הערה מעליבה או מחמיאה, אבל היום אני כבר בת 54 והדבר היחיד שהשתנה בחיי זו העובדה שבעלי ואני התגרשנו לפני חודשיים. גם את הגרושים עשינו כמו גדולים, יפה. כל אחד גדל אחרת והבנו שצריך לקחת 'ספייס'. בינינו זה כבר לא היה זה. כולם פרגנו לי וניסו להזהיר אותי מהחיים האמיתיים בחוץ. אמרו לי שאני אישה נאיבית, אחרי הכל מגיל 16 אני עם דן, אמרו לי - את לא מבינה איזה 'שוק בשר' זה האינטרנט, הצ'ט, הפייסבוק, ואני צחקתי ואמרתי להם- מה עובר עליכם, נראה לכם שאני אפול בגלל אהבה בגילי? ועם כל הניסיון שלי? היום אני כבר יודעת שטעיתי ובגדול. באמת שחייתי בגן עדן, ובחוץ זה ג'ונגל מלא חיות טורפות. לכן אני כותבת לך ומבקשת להיפגש איתך. במשך כל השנים אהבתי את אמונתך המדהימה באלוקים ותמיד הערכתי שאמונתך חופשייה ולא כפופה לשום חוקים נוקשים, פשוט אמונת אדם מהמקום הכי יפה וטהור בליבו. גם אני אישה שמאוד מאמינה ומהמקום הזה בדיוק נפלתי קורבן לנוכל שראה את התמונה שלי וכתב לי "את מהממת, אצילית ומיוחדת ואני לא אוכל להמשיך בחיי בלי לזכות בכבוד להכיר אותך". ואני, שוש הגדולה והחכמה, נפלתי לתוך המילים, צללתי לתוך המחמאות שהיום אני כבר יודעת שנועדו להפיל אותי. לכן אכן כתוב בתורה שנשים הן קלות דעת. רק אלוקים יודע כמה רציתי להיות מלכה, אישה מאושרת. נפגשתי איתו אצלי בבית. היום אני מבינה שזו כבר הייתה הטעות הראשונה שלי, אבל שוב, זו לא הייתי אני, זו היתה הנערה שרצתה כל כך להיות נאהבת ומאוהבת. הוא סיפר לי שהוא איש השירות הצבאי, עובד במשרד ראש הממשלה, גרוש בן 50 פלוס, גר בקיסריה ואב שכול. הוא התנצל שיהיה לנו קשה להיפגש כי העבודה שלו לא שגרתית ולפעמים הוא יאלץ לנסוע לתקופה של שבועות. הוא נישק לי את כפות רגליי, אמר שאני האישה הכי מהממת שהוא הכיר בחייו. הוא לא רוצה ממני כלום, שום דבר, רק אהבה והוא אמר שיתן לי את כל השאר. הלילה הראשון היה סוער אבל אז הוא נעלם לשבועיים. "אל תתקשרי אליי, אני אתקשר אליך", הוא אמר לי והסביר," את מבינה, הכל סודי...". ואני, שאיבדתי את הראש לחלוטין ופתאום הרגשתי שאין קרקע כי ריחפתי כל הזמן, לא קראתי את התמונה נכון.
ביום בהיר אחד פתאום מתקשרים אליי מהבנק. משהו בסכום הצ'ק שלי היום היה להם מוזר. שאלתי בכמה מדובר? והם אומרים לי - 30.000 ₪. ואני המומה, שואלת למי נתתי צ'ק כזה ואומרים לי - לאיציק מכלוף אוחיון, קבלן שיפוצים. אמרתי סליחה, יש כאן טעות, אני לא עושה שיפוצים. ובמקביל אני שואלת את עצמי, מה קורה כאן לעזאזל? ואז מתקשרים שוב מהבנק. המנהלת היא חברה אישית והיא אומרת לי - מה קורה איתך? מה זו ההשתוללות הזו?
וגם אז עדיין לא ירד לי האסימון. רק אחרי כמה זמן הבנתי פתאום שאני שוש המטומטמת ישנתי עם האיום שאני לבדי הבאתי על עצמי, עד עכשיו אני לא יכולה להבין איך הייתי כל כך טיפשה. מי לעזאזל חשבתי לעצמי שאני. אז אוקיי, הוא הלהיב אותי במילים יפהפיות- מהממת, אצילית ומיוחדת, אחר כך נישק לי את הרגליים ואז הרדים אותי טוב טוב, גנב לי צ'ק והשתמש לי בויזה. בסך הכל הוא גנב ממני 52.000 שקל. את כספי הויזה יחזירו לי אבל קיבלתי שיעור יקר. ועכשיו אני אומרת לכן קוראות יקרות- אל תאמינו לאף אחד באינטרנט... אה..ה.. ממש גיליתי לכן את אמריקה נכון? ואני הייתי בטוחה שזהו זה, הלך לי קלף משגע. מסתבר שניסים היו פעם, היום יש לנו את חנוכה, סיפורים על נס שהיה פעם לפני 2000 שנה. אז נו, לורד אריסטו, מה נשאר לי אם לא לפנות אליך, שאתה תגיד לי מה יהיה, מה יקרה, האם יש לי עוד סיכוי למצוא מישהו שרוצה אהבה אמיתית ולא את חשבון הבנק של גרושה מתלהבת? רק אתה מסוגל לומר לי את כל האמת.
הוא הוליך אותי שולל, נשארתי בודדה, חסרת אנרגיות להמשיך. כולם הזהירו אותי. אני אשמה, אבל מה בסך הכל רציתי- אהבה?
מקווה להיפגש בהקדם שושי

שושי יקרה שלום רב!
היום בעולם המטורף שאנו חיים בו, למצוא אהבה גם בלי האינטרנט קשה. כולנו רוצים אהבה ואין דבר טבעי יותר מכך, אבל מתברר שבימינו לאהבה יש מחיר כלכלי. כולם רוצים אהבה, אבל מומלץ אהבה מרופדת היטב בנוחות חומרית. אז תודה לאל, לך כבר אין צורך בחומר ואת מחפשת את הדבר האמיתי. האינטרנט חמודונת, זה עולם ענק אבל וירטואלי. אין לו שום קשר לדבר אמיתי, ואישית אני מייעץ לך לעולם לא לשוב לשם. את בן אדם, את אמא, סבתא, יהודיה, ואת אשת העולם, ובנוסף את אישה, אכן יפהפייה ומיוחדת. לעולם אל תשכחי לפני האינטרנט אלוקים קיים ואני בטוח שיש לו זמן למצוא עבורך שידוך חדש. לפי ספר הקדוש, לפי התיקשור שעשיתי לך וגם לפי כף ידך, אני רואה בברור שאת קצת ירדת מהפסים. חמודה את מיהרת מידי להראות את עצמך. תני לעצמך קצת זמן להתרגל לאנרגיה החדשה שלך. כל כך הרבה שנים היית נשואה, אז מה החיפזון? ראי מה קרה לך, פגשת נוכל. שילמת מחיר משפיל רק על מנת להיות נחשקת. זה אולי נחמד להיות שוב בת 16, אבל אני מציע לך להתאפק ומהר, ולהבין שאת כבר סבתא לכמה נכבדים וצריך להשתמש בראש שלך. אני מבקש ממך ללכת לכמה שיחות עם פסיכולוגית או מישהי שתעזור לך לעבור את משבר הגירושין. אני מייעץ לך לנסוע לחו"ל עם חברה, להתאוורר, כן, תצאי לריקודים, קחי חוברת, שבי בתל אביב בבתי קפה. הבחור הנכון בסוף יגיע, אבל תחכי קצת ותעשי זאת הפעם נכון. בגילך את צריכה אהבה לא רק מהלב אלא גם מהראש. בעוד שנתיים אני בטוח שכשניפגש, את כבר תספרי לי סיפור אחר ויפה יותר.
שלך לורד אריסטו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש