זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 7/12/2010 18:13 ● ערב ערב 2475
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 09.12.10 - 15.12.10 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


האווירה הזוגית מפנקת וההרגשה שפעלתם נכון בתחום זה תוסיף ותחזק את פועלכם בנושא. גם תוספת שכר או הכנסה ממקור לא צפוי תגרום לכם לחג מואר במיוחד. אתם בהחלט מצפים מהמעסיק שיביע את הערכתו ואף ייתן מענק כספי הגון. להורים שבכם צפוי שבוע כייפי בחברת ילדכם. אתם תופסים טרמפ ומתחברים לצד הילדותי והשמח שקיים בכם.

מזל שור - מלכת המטבעות


השוורים צריכים חופשה, כך שהמוטיב המלווה את הקלפים שלכם מתעסק עם תוכניות לחופש או חופשה לשמה. גם מעבר בית עולה על הפרק בימים אלו שהם ימים טובים עבורכם גם לראיונות עבודה. זהו שבוע חיובי מבחינה תקשורתית. ענייני אהבה ורגשות יקבלו תאוצה ותקווה חדשה לגבי הזוגיות הנוכחית ומבט לעתיד מבטיח.

מזל תאומים - נסיך החרבות


מסגרת הבית ממלאת עולם ומלואו ונראה כי אתם בשיא האנרגיה כאשר אתם באווירה משפחתית. אתם מאוד בתדר של עצמכם וישנה התרפקות בכל הקשור לבית כמשפחה. אתם רוצים פשוט ליהנות מהבית שלכם, הפיסי הרוחני והמנטאלי. בעבודה, מוטב כי תסמכו רק על דברים שאתם אחראיים עליהם, דברים שאינם בשליטתכם המוחלטת יאכזבו אתכם ויגרמו לתחושת תסכול.

מזל סרטן - מלך הגביעים


שבוע זה מאופיין בהתקהלות סביבכם. כולם יפנו אליכם, דבר שיצור תשישות מקצועית וחוסר סבלנות ללחצים ולעומס המלווה תקופה זו. מומלץ לכם להתחבר לביטחון העצמי שלכם ולהביט קדימה. הנכם גדושים ברעיונות יצירתיים והכוח הנחוץ לסייע לכולם הוא זה אשר עלול לגרום לכם לבעוט בדלי שאתם ממלאים.

מזל אריה - מלכת המטות


הדכדוך נובע מהתחושה שניתן היה לשנות כיוון והנה החמצתם את העיתוי המדויק. כעת נראה כאילו שליטתכם בנעשה אבדה. קלפים מלמדים על בהילות, וצורך פנימי עז לייצור שינוי. צאו לבזבז, זה יניף אתכם שוב לאנרגיה חיובית. צפויה קירבה משפחתית מיוחדת ונחת מהצעירים במשפחה, והנה שוב אתם באור הזרקורים, נראים מעולה וממגנטים אליכם את כולם.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


אתם בוחרים להתעסק פחות בענייני רגשות בבית ויותר שמים דגש על תחום העבודה (איך לא?) אותו דבר בנוגע לתנאי המגורים, זה הזמן לשינויים. נושא כמו נאמנות עשוי לעלות על הפרק ולהוות נקודת מבחן ליחסים שבהם אתם מעורבים. אתם נבלמים לנוכח הציפייה מכם להחליט בעניינים שאינכם חשים בשלים לשוני עדיין.

מזל מאזניים - מלך החרבות


הקלפים מספרים שישנה אווירת חופש, אנרגיית קניות ופינוקים. שבוע מאוד משפחתי. סכום כסף שלא ציפיתם לקבל יבוא במפתיע ויאפשר לכם לפנק את בני הבית. ישנה ברכה בעמלכם ודברים יוצאים תחת ידכם מעבר למצופה. מחמאות, חיזוקים ופרגון מבני הזוג הם כמו מים לפרח עבורכם ואתם תתמלאו בתחושה רומנטית מחממת לב.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


ניתוקים מפתיעים מצד אחד והתחברות לאנשים, שעצם הקרבה אליהם תהווה הפתעה. יחסים עם בני הזוג או עם בני משפחה והסביבה הקרובה מחייבים זהירות. דווקא האינטנסיביות שמתקשרת למערכות היחסים הללו עלולה להוות בעיה ולגרום לכם לשקול עד כמה אתם מוכנים לשנות דברים בחייכם בעבור אחרים. הכול יסתדר כמתוכנן, למרות שבמסגרת הבית יתכנו ניתוקים ושיבוש במערכות התקשורת.

מזל קשת - נסיך המטות


החגיגות בעיצומן ואתם משנים הופעה חיצונית ומתמלאים תקווה ואופטימיות. נסיעה בפתח ורעיונות הקשורים ללימודים ישקיטו את הרעב שלכם לשינוי. זהו זמן מצוין עבורכם להתקבל לעבודה לעבור מבחנים, ובכלל להתחיל דברים חדשים. ישנה אנרגיה נהדרת של כוח, עוצמה והתחדשות.

מזל גדי - מלך המטבעות


הזנחה במראה הרענן גורמת לכם לשקוע. לכו להסתפר. זהו שבוע שגורם לכם לפשפש ברגשות ובמושגי האהבה. הקלפים שלכם מלמדים על נפילה אנרגטית ואולי בריאות רופפת, מוטב כי תשנו כיוון ותנו לעצמכם קצת מנוחה, כיוון שהתהליך לא כה קצר. בתחום הרגשי עלולים להתרחש שינויים מפתיעים, היכרות חדשה עשויה להוביל לקשר, אך זה תלוי גם בכך שתהיו פנויים אליו מבחינה רגשית ומוכנים להשאיר מאחור מערכת יחסים שממנה ספגתם כבר יותר מדי אכזבות.

מזל דלי - מלכת החרבות


בני הזוג יתלוננו שאין להם די זמן בחברתכם, אבל גם אתם רוצים יותר. אתם עמוסים בעבודה ומומלץ לכם להילחם בחוכמה מול המעסיק בכדי להשיג את מבוקשכם. תתכן הזדמנות לתפקיד חדש, אל תזדרזו לסרב. תפסיקו לרוץ אתם נופלים מהרגליים מרוב שאתם לוקחים על עצמכם את העבודה של כולם.

מזל דגים - נסיך הגביעים


העייפות וחוסר המרץ מתגברים בתחילת השבוע. אתם זקוקים למנוחה ולשקט ויתכן שלא תרגישו כל כך טוב. אתם נוטים להתעייף ולהגיע למצבים של שחיקה שלא יאפשרו לכם להמשיך לתפקד כרגיל. עדיף לעצור ולאפשר לעצמכם לנוח ולצבור כוחות מחודשים. לקראת סופהשבוע אתם בשיא הפריחה, האנרגיה והחיזור.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש