דצמבר חם בסלון של משה

מאת: ● 8/12/2010 10:23 ● ערב ערב 2475
משה גרסטנר, מקנה ידע טריינר נ.ל.פ, מורה תטא הילינג ורייקי, מתכנן שפע פעילויות מרתקות לחודש דצמבר. עושה רושם שהולך להיות חורף חם!
דצמבר חם בסלון של משה

במאה שעברה נהגו בני מעמד האצולה להתכנס דרך קבע בבתים של רוזנים ודוכסים כדי ליהנות מפעילויות תרבות רוח ונפש ולהתבדר בצוותא. כך נולד מושג ה'סאלון' הצרפתי, ששימש מקום אירוח פתוח ומלא בידור. אמנם חלפו כמה מאות טובות מאז, אבל גם אצלנו באילת, חי ובועט 'סאלון' מעודן ומקנה ידע, בביתו של משה גרסטנר, טריינר נ.ל.פ ואדם מקסים בעל אישיות לבבית ושופעת. משה רב הפעלים, מתכנן לערוך בסלון ביתו פעילויות שאחת נפלאה מקודמתה. רק תבחרו. במה חשקה נפשכם, בהרצאת מבוא להפסקת עישון או בקורס ליהדות מתקדמת? אולי בריקוד אינטואיטיבי או חיבור מחדש בטכניקת הרי-קונקטינג? בקורס רייקי 1+2, סדנת "תטא הילינג" למתחילים, קורסNLP לשיפור ההתנהלות העסקית והאישית, או אולי בכל הפעילויות גם יחד? מה שבטוח- אני לא אפספס. חורף חם מצפה לנו אצל משה רק זכרו- אל תניחו למי שאתם בהווה להפריע למי שאתם יכולים להיות. ומשה נמצא שם כדי להזכיר לכם את זה.

חלמתי חלום


מזמן כבר חלם משה לפתוח קורס לפיתוח האינטואיציה באמצעות האמנות, והנה הגיעה השעה, כי דברים קורים כשהם צריכים לקרות. משה חבר ליהונתן ארוך, הרקדן והכוריאוגרף המוכשר, בכדי לשלב את הפיזי עם הנפשי ועם האנרגטי. "זהו ריקוד שמפתח אינטואיציה וניתן לרקוד אותו על סמך החושים בלבד. הקורס מיועד לקבוצה קטנה, עד עשרה אנשים, והוא משלב טכניקות נ.ל.פ ביחד עם ריקוד הטנגו הארגנטינאי", מסביר משה, "במהלך הריקוד בן הזוג מוביל או מובל, לא בצעדים מובנים מראש אלא רק על פי החושים והאינטואיציה. הריקוד הזה הוא מהות התקשורת הבינאישית והאינטואיטיבית ביותר". לשמע דבריו אני נזכרת בסצנת הריקוד הבלתי נשכחת בסרט 'ניחוח אישה' בה רוקד אל פאצ'ינו העיוור עם אישה זרה יפהפייה. "לא צריך עיניים כדי לרקוד", מסכים משה, "צריך לחוש".

מהו פיתוח אינטואיציה?
"שחרור מערכות מחסומים, ואמונות מגבילות, הוא מה שמאפשר לאינטואיציה לבוא לניצול ברמות הכי טובות וגבוהות של כל אדם. אני פועל להקנות לאנשים כלים לשיפור איכות חייהם ולכן זה נוגע ברבדים שונים, החל בפיזי ודרך המנטאלי, הרגשי והאנרגטי". ואם אמרנו אנרגטי אמרנו רייקי ותטא הילינג.

מהי אנרגיית הרייקי?
"אנרגיית הרייקי היא אנרגית ריפוי מופלאה, שעוברת דרך ידי האדם, לכן היא מתאימה מאוד לאמהות מטופלות בילדים, כי יש להן את זה באופן טבעי ולכל אדם שמרגיש שהוא רוצה לעזור לאחר בפשטות ובקלות". משה מציע תרגיל לכל מי שרוצה לחוות את האנרגיה האוניברסאלית שמקיפה אותנו כל העת . "לקרב את שתי כפות הידיים למרחק של כחצי סנטימטר זו מזו. להניען בעדינות זו מול זו להרימן מעט למעלה ולמטה ואט אט להרחיב את המרחק ביניהן. אז תרגישו חום או עקצוצים, או כל מיני תחושות. תחושה זו יכולה להישמר עד למרחק של חמשה סנטימטרים בשלב הראשון". האנרגיה שתרגישו בין כפות הידיים תהפוך לאחר קורס רייקי לאנרגית ריפוי. הקורס מלמד כיצד לתעל את האנרגיה בצורה נכונה.

מהו תדר התטא הילינג?
"מטפלים שכבר מטפלים באנרגיות כשהם חווים את ההתחברות לתדר התטא, שהוא גלי מוח בזמן מדיטציה עליונה. בקורס התטא לומדים טכניקות טיפוליות עוצמתיות ומה שמדהים שהכול פשוט".
הזדמנות נוספת היא הרצאת מבוא בחינם לקורס הפסקת עישון בשיטת 'אלן קאר', "יש אנשים שאיכות חייהם נפגעת מהעישון, והשיטה מוכרת כיעילה וכמוצלחת ביותר", אומר משה.

מהי שיטת 'אלן קאר' להפסקת עישון?
"זו שיטה מובילה בארץ ובעולם. כמעט כולם שמעו על הסדנאות וקראו את הספר, וזו הזדמנות לקבל החלטה ותמיכה לביצועה שתשנה באופן דרמטי את החיים של אנשים רבים ושל הסובבים אותם". ההרצאה תתקיים ב-21 לדצמבר בשעה 19:00 ואילו הסדנא השלמה תתבצע במהלך חודש ינואר. ואלו בינינו, שהגישה המעשית והתוצאתית מדברת אליהם יותר, בוודאי ישמחו לקבל כלים עוצמתיים בקורסים שמשה מקיים בגישת הנ.ל.פ.

מהי גישת הנ.ל.פ?
"גישה שמגיעה מארה"ב, שעוסקת בעיקר בהתנהלות מוצלחת של תקשורת אישית ובינאישית. מטרתה להקטין את התסכול ואת הפער שבין המצוי לרצוי ולשפר את התוצאות ואת איכות החיים בכל תחום, כגון: עסקים, זוגיות והורות וכל תחומי החיים. רבים רואים בטכניקות אלו טכניקות מוצלחות יותר מתהליכי קואצ'ינג רגילים".

ואחרון חביב ...הרב בנג'י מקיבוץ יהל... מה מתוכנן?
"אני מרגיש שזה נכון לתת לאנשים אפשרות להתחבר למקורות שלהם לא בדרך של ההבנות המקובלות אלא בצורה של מפגשים שמציגים יהדות בגישה אחרת. אני עצמי גדלתי על ברכי היהדות האורתודוכסית והתחנכתי בתנועת 'בני עקיבא' ולשמחתי גיליתי שגם הרב בנג'י היה חניך של 'בני עקיבא' ומהמקום הזה צמחנו למקום של חיפוש אחרי יהדות מתחדשת ומודרנית".
החורף הוא עונה של התכנסות, חברותא, הרהור, ומה יותר יפה מלשלב את כל אלו בסלון ביתו של גסטנר, להרחיב דעת, לקנות ידע וגם... לרקוד? (תדמית)

משה גרסטנר
טלפון: 052-2443642
אי מייל: begisha.aheret@gmail.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש