רותם ג'קסון – הומיאופתית קלאסית

מאת: או-מד מדיקל ● 9/12/2010 08:40 ● ערב ערב 2475
מאת: רחלי אבידוב אנטיביוטיקה?. סובלים מאסטמה ורוצים לנסות תרופה טבעית שאולי תפתור את הבעיה אחת ולתמיד?. לילד אבחנו בעיות קשב וריכוז ואתם רוצים להקדים תרופה לריטלין?. רותם ג'קסון – הומיאופתית קלאסית, תספק לכם את כל התשובות בדרך טבעית ובריאה
רותם ג'קסון – הומיאופתית קלאסית

לילדה שוב יש דלקת גרון ורק לפני שבוע סיימה תרופות סבתא על פני תרופות קונבנציונאליות ומסתבר שזה אפילו עובר אצלה בירושה: סבתא רבא שלה הייתה הילרית, סבתה היתה מרפאה, אביה אף הוא נשאב לתחום, ובאופן טבעי ביותר, גם רותם.
הרצון העז להתעסק בתחום, נולד אצלה לאחר שהלכה לטיפול הומיאופתי במחלת האסטמה ממנה סבלה. במהלך הטיפול, נדהמה מסוג השאלות שנשאל, מההתמקדות בתמונה הנפשית לא פחות מהפיזית ומהתאמת הרמדי (התרופה ההומיאופתית) באופן אינדיבידואלי שמתאים רק לה. כיום יכולה רותם לנשום לרווחה, תרתי משמע, כי אחרי שלושים שנה עם משאף צמוד, היא התגברה על האסטמה בזכות ההומיאופתיה.
לאור ההצלחה הזו, לא מן הנמנע שרותם הלכה ללמוד את תחום ההומיאופתיה הקלאסית במשך ארבע שנים רצופות אצל אחד מבכירי ההומיאופתים בארץ, ד"ר חיים רוזנטל, במכללת 'מדיסין' בתל אביב, ומאז, כבר שמונה שנים, היא עוסקת בתחום וממשיכה להתעדכן וללמוד בסמינרים אצל בכירי ההומיאופתים בעולם.
כיום, עובדת רותם בקליניקה הפרטית שלה, במרפאתו של ד"ר ויסנוביץ', מומחה לרפואת ילדים ומשפחה, מלמדת הומיאופתיה בשלוחת 'רידמן' ב 'מיסטיכאן', ומזה כשנתיים פועלת גם במרפאות הטבעיות של קופות החולים 'מכבי' ו'לאומית' כאשר ההתמקדות שלה היא בילדים. רותם (בעצמה אמא לארבעה) מסבירה: "ילדים פשוט מגיבים יותר מהר לטיפול ההומיאופתי כי הם יותר 'נקיים'. אין להם היסטוריה ארוכה של לקיחת תרופות ואולי גם מעצם היותם נטולי חרדות, דאגות ודעות קדומות".
איך פועלת ההומיאופתיה?
"הסוד של הרפואה ההומיאופתית הוא שהיא פועלת על פי העיקרון האינדיבידואלי- זאת אומרת ששני אנשים החולים באותה מחלה יקבלו רמדי שונה, מכיוון שהתרופות מבוססות על הסימפטומים האישיים של כל אחד. ההומיאופתיה מעודדת את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף על בסיס חוק הדמיון: לא מדכאים את הסימפטום (כמו תרופת נגד – נגד שלשול, נגד –חום וכו'), אלא הגוף מקבל באמצעות הרמדי את התמונה הדומה למחלה, והיא זו שמעוררת אותו ומזכירה לו איך להילחם בה (בדומה לפעולת החיסונים על הגוף).
כמו כן חשוב לציין, שההומיאופתיה שאני עובדת לפיה היא ההומיאופתיה הקלאסית, משמע- מתן רמדי אחת בלבד לכל הבעיות של הבן אדם החל מהבעיות הפיזיות וכלה במצב רגשי בו הוא נתון כולל פחדים, התנהגויות, איכות השינה, תזונה וכו'.
התרופות ההומיאופתיות עשויות מחומרים מן הטבע המדוללים מספר רב של פעמים, כך שהטיפול הוא מאוד עדין ואינו מעורר תופעות לוואי. במידה והרמדי לא מתאימה, פשוט לא נראה שום שינוי במצב, אבל כשהרמדי מתאימה, זה פועל ממש כמו קסם עד כדי כך שזה מחליף אנטיביוטיקה, ריטלין, תרופות נגד אלרגיה, תרופות נגד דיכאון ועוד. לא לחינם זכתה ההומיאופתיה הקלאסית להיקרא בפי רבים בעולם בשם רפואת העתיד".

במה מטפלת ההומיאופתיה?
"בעקרון, באמצעות טיפול הומיאופתי אפשר לטפל בכל דבר, כי הטיפול הוא בבן אדם ולא במחלה, אלא שלמוח הקונבנציונאלי קשה לתפוס את זה, לכן צריך להסביר דרך שמות של מחלות. אז קורטוב מהבעיות בהן מטפלת הרפואה ההומיאופתית הן: דלקות גרון ואוזניים חוזרות, בעיות בדרכי העיכול- עצירות, שלשולים, גזים, דלקות בדרכי הנשימה – נזלות, שיעולים, סטרידור, אסטמה, מחלות חום, הפרעות ובעיות בהתפתחות וגדילה – הפרעות מוטוריות, זחילה מאוחרת, דיבור מאוחר, בעיות התנהגותיות – בעיות קשב וריכוז, חרדות, פחדים, סיוטי לילה, בעיות נוירולוגיות – טיקים וקולות, בעיות הרטבה, מיגרנות, בעיות עור ואלרגיות, הריון ולידה ועוד ועוד".
לא בכדי פוגשת רותם במרפאתה ילדים רבים- הגישה החיובית שלה והדרך המיוחדת בה היא מצליחה להוציא מהילדים מידע שחדש גם להורים שלהם, בהחלט מעוררות התפעלות. כך בדרכה הנינוחה והאמפתית חודרת רותם לליבותיהם של אנשים רבים באילת ובערבה- מבוגרים וילדים כאחד ומצליחה לעזור להם לעשות שינוי בחייהם ולהפטר מהמכאובים הפיזיים והנפשיים שהם סוחבים איתם. ומי מאיתנו לא היה רוצה להסתובב בעולם כשהוא נטול חרדות ומכאובים?!
אז אם גם אתם מעוניינים לנסות את פלאי ההומיאופתי - פנו לרותם ג'קסון!


רותם ג'קסון-הומיאופתית קלאסית ומאמנת אישית לאורח חיים בריא.
טל' לקביעת תורים- 052-3445704
כתובת קליניקה: הסביון 12 גנים א' (אצל דר' ויסנוביץ')
כתובת מייל: jacksonr@bezeqint.net
אתר האינטרנט:
http://www.jackson-homeopathy.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש