תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 15/2/2011 22:34 ● ערב ערב 2485
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
אתם נמצאים בימים האחרונים שבהם מאירים כוכבים רבים את המזל שלכם. למי שעדיין לא מימש את תוכניותיו, עדיין יש לכם הזדמנויות שאתם חייבים למצות אותן.

דלי


לאחר שמימשתם את תוכניותיכם ואתם בשלבים האחרונים של העשייה, נראה שהחודש הקרוב יהיה זמן בו תהיו עסוקים מאוד בנושאי כספים כיוון שאתם צריכים לעשות את השילוב המתאים בין התוכניות שלכם לבין המצב הכלכלי. רק שילוב נכון ומדויק יעזור לכם להתנהל נכון בכל התקופה הקרובה שמחכה לכם. אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה גם אם בשלב הראשון עדיין תחוו קשיים.

דגים


אתם נמצאים בתקופה שלפני יום ההולדת, ולכן האנרגיות שלכם ירודות. ואולם, בתקופה הקרובה, יעברו מרבית הכוכבים אל המזל שלכם ואז תרגישו שהאנרגיות שלכם מתחדשות והעולם שוב מחייך אליכם עם אפשרויות חדשות. כושר הביטוי שלכם יהיה במיטבו, ולכן תוכלו להגיד את כל מה שאתם רוצים בדרך שתתקבל על ידי האחרים וכתגובה, תקבלו את מבוקשכם בצורה קלה וטובה.

טלה


בחודש הקרוב, תרגישו כי אתם מעדיפים להתכנס בתוך עצמכם ולנוח, וזאת לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם עסוקים עם אנשים אחרים שלעיתים מאוד קרובות שאבו מכם את האנרגיה. הכוכב יופיטר שנמצא במזל שלכם יעזור לכם להתמודד עם הקשיים בצורה הטובה ביותר וידאג לכך שתוכלו לראות את ההזדמנויות גם בימים הפחות קלים שיהיו עד ליום ההולדת שלכם.

שור


אתם נמצאים במקום מעולה מבחינה מקצועית. אתם מוערכים יותר ומבקשים מכם להוכיח את יכולותיכם בנושאים בהם אתם טובים. עובדה זו תוכל להעלות אתכם מבחינה חברתית, ונראה שדרך אנשים שתכירו, המעמד החברתי שלכם יעלה. תוכלו להגיע למקומות חדשים ומעניינים במידה ותקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם שתגבר בחצי שנה הקרובה. היקום יביא אתכם למקומות הנכונים, עליכם רק להיות קשובים לנושא.

תאומים


החודש הקרוב יהיה אינטנסיבי מאוד ברמה המקצועית. נראה שההישגים שלכם לא תמיד יהיו טובים ברמה שאתם מצפים לה, ולכן תרצו להתאמץ יותר ויותר כדי להוכיח את עצמכם. ההזדמנויות יגיעו, ובגלל הצורך שלכם ליישם כמה דברים בבת אחת, הרי שעליכם להיזהר מפיזור אנרגיה שעלול להביא לפיזור מחשבתי. בכל מקרה, התגובות עלולות להיות קיצוניות ואימפולסיביות ועליכם ללמוד למתן את עצמכם.

סרטן


הכוכב וונוס המביא איתו שמחה ואוירה טובה עדיין נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שאתם זוכים לתמיכה ואהדה מאנשים קרובים שמשתדלים מאוד לפנק אתכם. אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית בחייכם, שכן מרבית הנושאים החשובים בחיים באופן כללי, כמו משפחה, זוגיות וקריירה מופעלים אצלכם ביחד ובתקופת מבחן, כך שלפעמים אינכם יכולים לעשות סדרי עדיפויות נכונים ומפזרים את האנרגיה בצורה מיותרת.

אריה


החודש האחרון היה מאוד משמעותי בחייכם, ולאלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, אתם עדיין נמצאים במצב שהאינטנסיביות גדולה במיוחד. נאלצתם להתמודד עם נושאים רבים שלא הייתם מרוצים מהם וכן להסתגל לנסיבות בגלל העובדה שאתם כבר מבינים שלא תמיד יש ביכולתכם לקחת אחריות, לנהל את העניינים כדי שהאחרים יצאו נשכרים. חשוב מאוד שתיקחו גם זמן למנוחה לעצמכם.

בתולה


נושאי עבודה היו מאוד דומיננטיים במשך כל התקופה האחרונה בחייכם. נראה שאתם מוערכים מאוד ואתם יכולים להמשיך מצד אחד לקחת אחריות על כתפיכם ומצד שני, חשוב מאוד ליהנות ולעשות דברים שיעשו לכם טוב, שיהיו שונים בתכלית מחיי היום יום שלכם ויפתחו את ליבכם ומוחכם לצורת חשיבה והבנה אחרת. בחודש הקרוב, תאלצו להתמודד עם תובנות שהחיים יביאו אליכם ולכן עכשיו זה הזמן להרשות לעצמכם להרפות.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה בה מאוד חשוב לכם לממש את היצירתיות הטבעית הטבועה בכם, ולכן כל עשייה שלכם עכשיו יכולה לקדם אתכם אל תוכניותיכם. נכון שהכל מגיע קשה ולעיתים גם הבריאות אינה במיטבה, אך כל זה נועד כדי לעמת אתכם גם עם הדברים הפחות נוחים בחייכם על מנת שתוכלו לטפל בהם ולהוציאם אל מחוץ לחייכם. השקיעו בחודש הקרוב בקידום תוכניותיכם בעבודה כיוון שמשם תגיע התקווה לה אתם מחכים.

עקרב


בתקופה האחרונה, נמצא הכוכב סטורן בבית תת המודע שלכם, עובדה הגורמת לכם להבין שאתם צריכים לעשות שינויים בחיים, אך איכשהו אתם מאוד מפחדים מכך. אתם נותנים לזמן לעבור מעל פניכם בתקווה שעוד מעט יגיע הדבר הנכון לעשייה, אך בינתיים אתם לא שמים לב ומאבדים זמן יקר. עליכם להבין שכל עשייה, גם אם אין בה רווח בטווח המיידי, יכולה להביא תועלת בטווח הרחוק יותר.

קשת


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בשיפור החזות בסביבת המגורים הקרובה שלכם, ועשייה תהייה מאוד משמעותית עבורכם. נראה שהיצירתיות אצלכם גדולה מתמיד, ואין לכם מספיק אפשרויות לממש אותן. מבחינה כלכלית, אתם מקבלים עכשיו עזרה ממקומות שלא ציפיתם להם, ולכן יהיה לכם יותר קל מבחינה כלכלית להצליח ולרתום אחרים לתוכניותיכם היותר רחוקות על מנת לבסס את מעמדכם הכלכלי.

גדי


הכוכב וונוס, הנמצא במזל שלכם, נותן לכם את היכולת ליהנות מהעשייה שלכם ולקבל אל חיקכם את המחמאות שאנשים רוצים להרעיף עליכם. אתם עדיין שקועים בתוך כל העיסוקים הכספיים והכלכליים שלכם שכן אתם נמצאים עכשיו בפתחה של תקופה חדשה עם שינויים מאוד משמעותיים בחייכם בתחום המקצועי, שכבר מזמן רציתם לממש ועכשיו יכולתם להביא זאת הלכה למעשה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש