'ממתקי אלעד' כל מה שילדים (וגם הורים) אוהבים.

מאת: או-מד מדיקל ● 16/3/2011 09:20 ● ערב ערב 2489
/ אביבה דקל/ גם ילד שמגיע לחנות של אפרת - 'ממתקי אלעד' במרכז ה'דקל' עם עשר אגורות לא ייצא ממנה בידיים ריקות הוא ייצא מכאן עם מסטיק, שמח וטוב לב, ואם יש לו שקל, המבחר העומד לרשותו הוא כמעט אין סופי יעידו על כך קופסאות גדושות בממתקים על רובן כתוב 'אחד בשקל' אין פלא שעבור הילדים זו ממלכת הנפלאות ועכשיו - משלוחי מנות לפורים
'ממתקי אלעד' כל מה שילדים (וגם הורים) אוהבים.

תמונת כתבה


כשנכנסתי ל'ממתקי אלעד' במרכז חנויות 'הדקל', הרגשתי כאילו נסעתי במכונת זמן לחנויות הממתקים של ילדותי וגל מתוק של נוסטלגיה שטף אותי. מה אין שם? סוכריות על מקל 'תרנגול' (זוכרים?), סוכריות על מקל 'סודה' קטנות וגדולות, ריגליס בצורות ובטעמים שונים, סוכריות גומי, שוקולדים מכל המינים, עוגיות, 'שערות סוכר' בגביע, במילים אחרות- גן עדן לאוהבי ממתקים מכל הגילאים.

משנכנס אדר...


לקראת פורים הזמינה אפרת גם בקבוקי יין בד"צ לטובת משלוחי מנות, אזני המן בד"צ ירושלים, ומבחר גדול של אריזות יפהפיות בגדלים שונים.
אם תרצו, אפרת תרכיב לכם משלוח מנות לטעמכם, ואם תעדיפו לעשות זאת בעצמכם, אתם מוזמנים להכין כאן אריזה אחת לדוגמא, אמרו לאפרת כמה אריזות אתם צריכים ולמתי והיא תשמח להכין לכם את משלוחי המנות בדיוק לפי מה שקבעתם. מחירי אריזות משלוח המנות מתחילים משלושה שקלים ואפילו האריזות הזולות ביותר מלאות בכל טוב ונראות נפלא.
הרבה גננות ומורות כבר גילו את החנות המקסימה ונעזרות בה תמיד כשצריך ממתקים או הפתעות למסיבות, לחגיגות ולטיולים שנתיים.
לקראת פורים תמצאו בחנות גם רעשנים ואביזרים כמו: משקפיים, כתרים, אפים, קרניים, קשתות לשיער, תחפושות של אריות או חתולים והרבה תחפושות אחרות במחירים מצחיקים ובמבחר גדול.
תחפושת פרפר למשל או פיה הכוללת חצאית, כנפיים, שרביט וכתר תעלה לכם ב'ממתקי אלעד' 22 שקלים בלבד.

חלום שהתגשם


אפרת הגיעה מאשקלון לאילת אחרי שרות צבאי במסגרת עבודה מועדפת. כאן הכירה את יניב האילתי, נישאה לו ונשארה בעיר. במרוצת השנים נולדו לאפרת ויניב שלושה בנים מתוקים, אלעד בן חמש וחצי, אביעד בן השלוש וחצי ואוהד בן חמישה חודשים, ולפני שנה וחצי נולדה גם החנות המתוקה 'ממתקי אלעד'.
פתיחת החנות היא הגשמת חלום עבור אפרת. שמספרת כי באשקלון קיימת חנות ממתקים מיתולוגית בשם 'ממתקי אלי', חנות ענקית, מלאה כל טוב והומה לקוחות. מדי יום עברה אפרת על פני החנות וחלומה היה שפעם, כשתהיה גדולה, תהיה לה חנות ממתקים משלה. באילת היא הגשימה את חלומה ובשעות הבוקר היא חיה את החלום בחנותה, מעניקה ללקוחותיה יחס חם ושירות מעולה. בשעות אחר הצהריים תופס יניב, בעלה את העמדה ומעניק ללקוחות שירות ללא דופי מכל הלב.

'ממתקי אלעד' לא רק ממתקים


"'ממתקי אלעד' היא חנות הממתקים הזולה בעיר", אומרת אפרת. "אני אישית בודקת מחירים ומשתדלת שהחנות שלי תהיה הכי זולה עם המגוון הגדול ביותר". 40 שקיות 'טרופית' תקנו כאן ב- 25 ₪, 'במבה' בטעמים- ב-1.5 ש"ח לשקית, סוכריות גומי- 3 ש"ח למאה גרם ואין ספור ממתקים מכל הסוגים בשקל אחד ליחידה..
'ממתקי אלעד' היא כשרה. יש בה ממתקים עם הכשר בד"צ ירושלים, בד"צ מנצ'סטר, חתם סופר, אגוד רבנים, ממתקים 'פרווה', ממתקים חלביים וממתקים רגילים.
אמהות דתיות נוהגות להזמין אצל אפרת שקיות 'תהילים' ב-3 ₪ השקית. מחיר מגוחך לשקית יפה וטעימה. מה זה 'שקית תהילים'? שאלתי, ואפרת הסבירה: "מספר אמהות מתארגנות ומכנסות את ילדיהן לקריאת פרק תהילים בבתי הכנסת, שכן אין כקריאת תהילים על ידי ילדים מרחיבה את הנפש. משסיימו הקטנים את הקריאה, הם מתכבדים בשקיות הממתקים וכך הופכת המסורת של קריאת פרק תהילים לחגיגה".

סיבה למסיבה


לימי הולדת מכינים ב'ממתקי אלעד' שקיות יפהפיות שבהן ממתקים והפתעות מדליקות מכל הסוגים: תליונים מהבהבים, טבעות זוהרות ועוד. גם כלים חד פעמיים לימי הולדת תמצאו כאן כמו גם קונפטי, בלונים, בלוני הליום, קישוטים ונרות– כל מה שצריך ליום הולדת יש בחנות הקטנה והמטריפה של אפרת. ואם אתם מתכננים מסיבת רווקות ב'ממתקי אלעד' יעזרו לכם לבחור הפתעות, ממתקים וקישוטים ככל העולה על דעתכן.
מחפשים מתנה ליולדת טרייה? ב'ממתקי אלעד' תמצאו בדיוק מה שאתם רוצים.
לחגים השונים יציעו לכם ב'ממתקי אלעד' גביעים יפהפיים לקידוש, פמוטים, בונבוניירות גדולות בהכשר בד"צ, חפיסות שוקולד גדולות באריזה מפוארת עליהן הכיתוב 'חג שמח' וכמובן חג והצעצועים הנהוגים בו.
את השלב הראשון בחלומה הגשימה אפרת. השלב הבא מבחינתה הוא לפתוח חנות ענקית במקום מרכזי – חנות שתהיה מלאה בממתקים בכמויות אדירות, שבה לקוחות רבים ימלאו תיקיהם ממתקים ככל העולה על רוחם ואחרי שיעברו את הקופה וישלמו ייצאו מהחנות בחיוך, משום שהמחירים יהיו זולים, בדיוק כמו היום.

מרכז הדקל חנות מס' 3
טלפונים: בחנות-077-5534458 אפרת-057-7208989
שעות פתיחה:
א'-ה' 10:00-20:00
יום ו' 09:00-15:00.