רהיטי העיר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/3/2011 13:39 ● ערב ערב 2489
ריהוט לבית, למשרד ועוד. אביב הגיע, פסח באופק. זה הזמן להתחדש בריהוט איכותי במחיר נוח אצל המומחים בתחום
רהיטי העיר

מי לא מכיר את החנות הקטנה והמטריפה של ריהוט הממוקמת במרכז הוכמן? כן כן העסק הוותיק שפועל כבר למעלה מ- 53 שנה בנוף האילתי, העסק של משפחת הוכמן, שעבר מאב לבן, ועכשיו – לידיו הנאמנות של חיליק.
את חיליק אין אילתי שלא מכיר, שמו יצא למרחוק בזכות היותו מקצוען בתחום הריהוט למעלה מ- 23 שנה, מכיר את הענף לפני ולפנים. "ניסיוני רב השנים גם בתור מרכיב מאפשר לי להכיר את העבודה גם מבפנים ולעמוד על האיכויות וטיב העבודה של הריהוט, וכמוכר – להביא ללקוח את המוצר האיכותי ביותר", כך חיליק.
"אני מוכר יושר ומקצועיות מעל הכל", אומר חיליק ומוסיף: "אנחנו משתדלים להביא לקהל האילתי את הסחורה הטובה ביותר במחירים הסבירים ביותר".
ב'רהיטי העיר' תוכלו לרכוש כאמור ריהוט לבית, למשרד ואפילו לגן ולבתי קפה. באולם התצוגה תוכלו להתרשם ממבחר דוגמאות וכן תוכלו להזמין מקטלוגים. בנוסף, ניתן להתרשם ממגוון הרהיטים גם באתר האינטרנט B144 ולהזמין ישירות דרך הטלפון ללא צורך להטריח את עצמכם.
איזה ריהוט מוכרים כאן? תוכלו לפנק עצמכם במזרנים של החברות המובילות 'סימונס' ו'פולירון' וכריות 'ויסקו' 'פולירון' אורתופדיות (כרית אורתופדית בעלת מבנה אנטומי עשויה מויסקוג'ל - חומר שפותח על-ידי מעבדות נאס"א; הויסקו רגיש לטמפרטורת הגוף ומתרכך בהתאם, בעל הסתגלות מהירה לשינויים ומותאם לפיזור לחצים). תוכלו להתחדש בארונות הזזה הטובים בארץ מבית 'הרדור', בסלוני עור איטלקי (בייצור איטלקי) של גבעת ברנר וכן בסלונים איכותיים מתוצרת הארץ. תוכלו לרכוש חדרי שינה ממיטב היצרנים, מיטות מתכווננות של 'סימונס' ו'פולירון', פינות אוכל איכותיות מבית צ'ירס U 4מעץ גושני, כורסאות טלוויזיה מפנקות של 'סימונס' ו'ברקליין', מבחר חדרי ילדים מחברת 'זולה' ומבחר ריהוט משרדי ועוד.
מעץ גושני, כורסאות טלוויזיה מפנקות של 'סימונס' ו'ברקליין', מבחר חדרי ילדים מחברת 'זולה' ומבחר ריהוט משרדי ועוד.

מבצע לרגל צאת הכתבה, לשבוע בלבד (17-23 למרץ 2011) למביא כתבה זו: כל הקונה חדר שינה, מקבל שתי כריות 'ויסקו' במתנה.

על מבצעים נוספים תוכלו להתעדכן בחנות או בפרסומים השונים.

'רהיטי העיר', רחוב מדין 12 (הוכמן לשעבר – מתחת לבית 'ערב ערב'). טלפון: 08-6375555.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש