אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 16/3/2011 22:40 ● ערב ערב 2489
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
השקיעו את מלוא תשומת הלב בכל מה שכרוך לבדיקת ההיבטים הכלכליים של תנאי חייכם. נראה שאתם נמצאים בנקודת מפנה וחייבים לבדוק את האופציות העומדות לפניכם.

דגים


בתקופה הקרובה, מומלץ לכם לשמור את היחסים הבין אישיים לעצמכם ולא לשתף את האחרים בהתלבטויות האישיות שלכם. זה הזמן לעשות לעצמכם את חשבונות הנפש של מה מתאים לכם ועל מה אתם לא מוכנים לוותר בכל הנוגע לנתינה וקבלה במערכות יחסים. הצורך שלכם בשחרור מכל מה שכבל אתכם עד היום יכול למנוע מכם לעשות שיקול דעת יציב והגיוני – פעלו בזהירות ובתבונה.

טלה


בשבוע הקרוב, המחשבה שלכם תהיה חדה מתמיד, וזאת בגלל ביקור כוכב התקשורת במזל שלכם. נראה שהתקופה הקרובה תעזור לכם לבטא את מחשבותיכם, ואתם תתנו דרור לכל העולה על רוחכם. בדרך כלל אין לכם בעיה עם זה, אלא שהפעם, בגלל הרצון והמוכנות שלכם להיות קשובים גם לצרכים של האחרים, נראה שתצליחו לשלב את תחושות הבטן שלכם כבסיס לתשובות המילוליות שתענו לקרובים לכם.

שור


יש לכם אפשרויות לקדם עצמכם דרך מערכות יחסים ואנשים שתכירו בתקופה זו של חייכם. יהיו פעמים רבות בהם תשאירו את מחשבותיכם לעצמכם, וזאת כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם מנסים לבדוק תובנות ומסקנות להמשך דרככם בחיים. ייתכן ופעמים רבות במשך התקופה הקרובה תרגישו שמאוד נעים לכם בחברת אחרים, אך כל עוד לא תפעלו למען עצמאות אישית, לא תוכלו ליהנות בצורה מוחלטת.

תאומים


זוהי תקופה מאוד עמוסה לאלה מכם שחושבים להמשיך בקריירה אישית מתקדמת יותר. ייתכן ויהיו ימים שבהם תצטרכו למצוא את קו האמצע ביניכם לבין הקרובים לכם שמצפים מכם להיות יותר קשובים למושג 'יחד'. מאחר ואתם בתקופה שאתם דוחפים את עצמכם גבוה, הרי שהחודש יתאים לכם לבנייה מחודשת של תחומי ההתעניינות שלכם. ריבוי ופיזור תחומים לא יגרום לכם להיות ממוקדים ולכן – חשוב שתיזהרו.

סרטן


בשבוע הקרוב, יתעורר הצורך שלכם באינטימיות ובחברות אמת ולכן תמצאו את עצמכם מתכננים נסיעה למקום כלשהו על מנת שתוכלו להתרווח ולהרגיש יותר חופשיים ומשוחררים מדאגות. עדיין אתם מרגישים שאתם עובדים קשה מאוד עבור קיום המסגרת המשפחתית, והנטל אותו אתם חשים לאחרונה לא ירד מכתפיכם. עובדה זו גורמת לכם להיות חסרי סבלנות ועצבניים, ולכן פסק זמן יעזור לכם להטענת מצברים.

אריה


בשבוע הקרוב, תיהנו מהתקרבות בכל מה שנוגע ליחסים בין אישיים. תהייה זו תקופה מצוינת עבורכם לחיזוק הקשרים האישיים. נסיעות קצרות וטיולים יהיו מצוינים כדי לחזק את התקשורת הבין אישית שלכם שמתהווה בתקופה האחרונה. ייתכן ואנשים אחרים קרובים אליכם יבואו אליכם בטענות שאתם לא מספיק נותנים מעצמכם, אך זה הזמן שבו עליכם להיות קשובים רק לרחשי לבכם הכמוסים ביותר.

בתולה


הימצאותו של הכוכב מרס בבית השותפויות שלכם יכולה לגרום לכם לעימותים עם האנשים הקרובים לכם. סף הסבלנות שלכם אינו במיטבו, ואתם מרגישים שקשה לרצות את כולם בעוד אתם נדחקים לקרן זווית. קשיים כלכליים גורמים לכם להרגיש חוסר בטחון, ואתם מודעים לעובדה שללא בטחון כלכלי התפקוד שלכם לא יכול להיות במיטבו. לא תהייה לכם ברירה אלא לקחת את המושכות לידיים ולדאוג לכך שהכל יתפקד כהלכה.

מאזניים


הכוכב סטורן עדיין נמצא במזל שלכם וממשיך לגרום לכך שאתם חייבים לקחת אחריות על תחומי החיים השונים בחייכם. נושאי עבודה יהיו המקום העיקרי אותו אתם חייבים לקחת ברצינות, כיוון שהכוכב מארס מפעיל אותו בתקופה הזו ואתם חייבים להשקיע את מיטב מרצכם כדי לשפר ולשדרג את תוכניותיכם המקצועיות. ייתכן והדבר יכניס אתכם ללבטים, אך אין ספק שעליכם להקשיב לקול ההיגיון.

עקרב


מבחינה מקצועית, אתם נמצאים באחת התקופות היותר מעניינות עבורכם, כיוון שהכוכב יופיטר, המביא איתו שפע של אפשרויות, מבקר בבית העבודה שלכם בחודשים הקרובים – אתם נכנסים לתקופה של שינויים בחייכם בתחום המקצועי, ולכן אין לכם מה לחשוש מלעשות שינויים משמעותיים בכל פעם שאתם חושבים שאינכם מגיעים למיצוי בתחום המקצועי, או אינכם מוערכים מספיק על ידי הממונים.

קשת


בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בשיפור חיי המשפחה שלכם. נראה שאתם חייבים לעמוד בציפיות של האחרים מכם וגם בציפיות של עצמכם ואולם, בשבוע הקרוב, תיאלצו לבדוק עם עצמכם מהם הגבולות שלכם. לא תוכלו לתת לאחרים לנהל אתכם יותר מדי, ואתם חייבים לשמור על המרחב הפרטי שלכם מתוך הבנה שתוכלו להכניס אליכם אחרים רק אם הדבר מתאים לכם ואינו גוזל מכם אנרגיות.

גדי


כתוצאה מהשינויים שאתם חווים לאחרונה, נראה שכל הבית והסביבה הקרובה לכם עוברים מהפך. מבחינה כלכלית, זהו שבוע מצוין כיוון שיש לכם אפשרות להרוויח כספים דרך קשרים עם חברים שיגרמו לכך שאנשים נוספים יכירו בערככם ויגיעו אליכם לקבל את הייעוץ המתאים שבו גם הם ייהנו, וגם אתם תרוויחו יותר כסף. אתם עוברים לאט לאט מהפך שמתרחש פעם בחיים – אך המטרה שלו כולה חיובית.

דלי


וונוס נמצאת במזל שלכם, כך שהחודש הקרוב יביא אליכם רגעים של נחת ואפילו פופולאריות בחיק המשפחה הקרובה לכם שעד היום לא הרגשתם אותה ואילו עכשיו, בעקבות הנסיבות, מקומכם ברור ובטוח - ואתם מוערכים מאוד. מבחינה כספית, זוהי תקופה שבה תצטרכו להיות קשובים לשינויים ולא לערוך אותם במידה ולא תוכלו לעמוד בהתחייבויות. פעלו בזהירות כדי למצות את כל השינויים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש