רוח דרומית לנוי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 29/3/2011 22:12 ● ערב ערב 2491
ביום ראשון הקרוב, תתגייס להקת הזמר האילתית 'רוח דרומית' למען נוי צברי - פורטוגלי. הצעירה בת ה-17.5 שקפצה אל תוך בריכה רדודה ומאז, במשך חמש שנים, היא משותקת בארבע גפיה. בערב ההתרמה המיוחד יסייעו גם אמני אילת בדרך לגיוס חלק מהסכום הנחוץ לנוי לטיפול חדשני
רוח דרומית לנוי

תמונת כתבה


ביום ראשון הקרוב, 3-4-11, בשעה 20:00 ב'בית פיליפ מוריי', יתקיים ערב התרמה מיוחד למען נוי צברי פורטוגלי. לפני חמש שנים, כשנוי היתה בת 12.5, היא קפצה לבריכת מים רדודים בביתה של חברתה. נוי הרגישה במכה חזקה ששינתה את חייה. הצעירה שהיתה רקדנית פלמנקו, נפגעה באחת מחוליות גבה. במשך שעות ארוכות ניסו הרופאים בחדר הניתוח להציל את החוליה הפגועה ואולם נוי שסבלה במקביל מדלת ריאות קשה, היתה במשך חודש ימים מורדמת, מתנדנדת בין חיים למוות. הצעירה החזקה לא הרימה ידיים, היא יצאה מכלל סכנה אך נותרה לאחר התאונה משותקת בארבע גפיה. גם כשהיא ישובה על כסא גלגלים נוי לא מוותרת. בהווה היא לומדת בבית ספר רגיל, מתכוננת לבגרויות ומתכוונת להתנדב לצה"ל.


תושבי אילת תורמים לנוי צברי - לקט מאירוע התרמה EilatTV

לאחרונה קיבלו נוי ובני משפחתה תקווה בדמות טיפול חדשני בתאי גזע, טיפול שעשוי לסייע לנוי להגשים את החלום לעמוד שוב על רגליה. בחודש מאי אמורה נוי לעבור את הטיפול במרכז רפואי בגרמניה, אך בשלב זה היא עדין מנסה לגייס את עלות הטיפול היקר וכיסוי עלות ההתאוששות שמגיעים לסכום של מעל מיליון ₪. רבים וטובים בארץ נרתמו לסייע לצעירה בדרך להגשמת החלום. הרשימה הארוכה כוללת בין השאר את עמותת 'קו לחיים', שמסייעת באיסוף כספים, והזמר אמיר דדון, שהקליט גרסה אקוסטית יפהפייה ללהיטו 'אור גדול', אליו מתלווה קליפ מיוחד בו ניתן לראות את נוי לפני ואחרי פציעתה. יחד עם אלו התגייסו למטרה גם חברי להקת 'רוח דרומית' מאילת בה שרה דודתה של נוי, סיגל שוורצטיין, והרימו ערב התרמה מיוחד של זמר ומחול שיתקיים ביום ראשון הקרוב. בלובי הכניסה לאולם 'בית פיליפ מוריי' יתקיים יריד עבודות אמנות, תרומת אומני אילת למען המטרה. כמו כן ימכרו במקום עוגות ועציצים. כל הכנסות הערב יועברו לנוי, שתיקח בעצמה חלק באירוע המרגש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש