'עולם הסַפָּר' - פתרונות לא רק לשיער

מאת: או-מד מדיקל ● 29/3/2011 22:14 ● ערב ערב 2491
/ אביבה דקל / הרחתם כבר את הריחות החדשים לגוף של 'ויקטוריה סיקרטס'?. ניסיתם את המסכה החדשה של 'שוורצקוף'?. ומה על הצטיידות במקלון צבע קסום שיצבע לכם את השיער הלבן הבוגדני שמבצבץ רגע לפני הצביעה? . את כל אלו ועוד מוצרים רבים לשיער, אביזרים ומכשירים תמצאו ב'עולם הספר'. אפילו חבילות שי מקוריות לפסח. תנו קפיצה
'עולם הסַפָּר' - פתרונות לא רק לשיער

עוד לפני שנכנסתי ל'עולם הספר' בבניין 'הפולס' (ליד קפה גלרי'), לא יכולתי שלא להתפעל מחלון הראוה המעוצב והיפה. ניכר שהבעלים לא חסכו במאומה - החל מהשלט המעוצב לתפארת ועד למגוון המוצרים וסידורם בחלון הראווה. נכנסתי לחנות ומצאתי חנות יפה, עם מבחר עשיר של מוצרים ואביזרים, תוססת ומלאה בלקוחות. ניסיתי לשלוף את איתי קרן, הבעלים, לראיון, אבל בחנות שוקקת חיים שכזו מדובר במשימה לא פשוטה.

תמונת כתבה


קריוקי ומוצרי שיער, כן הולכים ביחד


רבים מתושבי אילת ודאי מכירים את איתי מערבי הקריוקי שהוא מארגן במקומות שונים בעיר. עיסוקו זה הביא אותו בפעם הראשונה לאילת לפני כחמש שנים ומה שראה גרם לו, כמו לרבים אחרים לפניו, לקבוע בה את ביתו.
שתים עשרה שנה שימש איתי, בנוסף למארגן מופעים וערבי קריוקי, גם כסוכן החברות המובילות למוצרי שיער. כשעבר לאילת הוא פתח גם כאן קו שיווקי של מוצרי שיער שסיפק שירות למספרות.
תוך כדי עבודה זיהה איתי צורך בפתיחת מקום גדול ויפה בו יוכלו מעצבי השיער והספרים לראות ולהתרשם ממבחר המוצרים הגדול. למשל, ציוד למספרה: עמדות חפיפה, כסאות עבודה, עגלות ספר ועוד. את כל אלו לא תצטרכו עוד לבחור על ידי התבוננות בקטלוגים בלבד אלא תוכלו להתרשם מהמוצרים הנמצאים בתצוגה במקום. החנות הגדולה והמרווחת שנפתחה לפני שלושה שבועות, נותנת מענה גם ללקוחות פרטיים בכל התחומים הנוגעים לשיער כמו גם לבעיות שיער שונות: שיער פגום, קצוות מפוצלים, שיער יבש וצבוע ועוד, וגם פתרונות לעיצוב השיער תמצאו כאן בשפע.

גם ללקוחות פרטיים


את החנות המיועדת גם ללקוחות פרטיים מנהלת נטלי סיני, בת זוגו של איתי, הנותנת שירות מקצועי ויעיל. בחיוך ובסבלנות היא תשמח לייעץ לכם בכל בעיה. "פתחתי את החנות גם ללקוחות פרטיים כדי שתהיה לנשים גישה למוצרים הטובים ביותר", אומר קרן, "לצערי, לפי סקרים שנעשו בארץ, מרבית הנשים צובעות את שערן בבית ולא במספרה. לדעתי, הצביעה במספרה, מעבר להיותה חוויה מענגת ללקוחה, היא מקצועית ואמינה. אלא שבפועל המציאות קצת שונה ומאחר שכמות הנשים המחליטות לצבוע את שערן בבית גדולה, רציתי לאפשר להן לפחות לעשות זאת בעזרת מוצרים מקצועיים ואיכותיים.
ולא רק מוצרים לשיער תמצאו ב'עולם הספר' אלא גם מבחר ענק של מוצרי בישום ומוצרי גוף של המותג המוביל 'ויקטוריה סיקרטס', ואם עדיין לא הרחתם את הריחות החדשים, פספסתם.

עם היד על הדופק


איתי שומר את היד על הדופק בכל הקשור להתחדשות בתחום מוצרי השיער. מבחר המוצרים בחנות גדול מאוד. תמצאו בה מוצרים של 'וולה פרופשיונל', 'שוורצקופ', 'ביו טופ', 'סרינה קיי' (שיאה), 'שיסיידו', 'קרסטס' ומגוון רחב של חברות הנותנות מענה לכל סוגי השיער ולכל מיני בעיות כגון: קשקשים, נשירה, מוצרים טיפוליים לשיער יבש וצבוע וכן מוצרים לטיפול ב'סבוראיה' (פצעיי קרקפת). כמו כן, תמצאו כאן חומרים כימיים וטבעיים כגון: חמצן, צבעים לשיער וחומרים להסרת צבע.
גם מגוון האביזרים ענק: סיכות, מסרקים, קליפסים, מברשות לכל סוגי השיער, כולל מברשות לתוספות שיער, וכמובן תוספות שיער בכל השיטות.
עוד תמצאו ב'עולם הספר' מבחר גדול של מוצרי חשמל מקצועיים וביתיים: פנים, מכונות תספורת, מכונה לאף, מחליקים ומסלסלים לשיער בכל הגדלים.

גימיקים, לא פחות חשוב


זוכרים את מקלון הצבע בו השתמשה דנה ב'אח הגדול'? גם אותו תוכלו להשיג ב'עולם הספר'. מקלון שנראה כמו שפתון - פתרון מושלם לכיסוי שיער שיבה. גילית לפני בילוי שצצו לך שערות שיבה אחדות? מקלון הצבע יכסה את השערות הטורדניות. את מצויה בשלב שבין צביעה לצביעה ורואים שורשים לבנים? גם את אלו יסתיר מקלון הפלא שמתאים אגב לגבר ולאשה באותה מידה.
מחפשת מקום להניח את הפן כך שיהיה בהישג יד, אבל לא יפריע בדרך? ב'עולם הספר' יש סטנד יפהפה לפן שיכול לעמוד בכל פינה. הגימיק האחרון שהביא איתי ל'עולם הספר' הוא פח שואב שמתאים למספרות, למשרד וגם לבית. פח מעוצב לתפארת העומד בפינה כשהוא מחובר לחשמל. ברגע שמטאטאים את הלכלוך לכיוון הפח, החיישנים הנמצאים בתחתיתו מפעילים את השואב וזה אוסף את כל הלכלוך לתוך המיכל שבפח. ברגע שהפח מלא נדלקת נורית המודיעה לנו שהגיע זמן לרוקנו.

מתנה מקורית לפסח


לקראת חג הפסח הכינו ב'עולם הספר' סלסילות מהודרות המכילות מוצרי טיפול וטיפוח לשיער לבחירתך: שילוב של שמפו, מסכה ושמן טיפולי לשיער או כל שילוב אחר שיבחר הלקוח במחירים זולים ובהנחות גדולות. בין הסלסילות מצאנו גם ערכות מוצרי שיאה של חברת 'סרינה קיי' המכילות חמאת שיאה לשיער, שמפו שיאה ואמפולה טיפולית במחיר 190 ₪ במקום 299 ₪ .
הערכות מותאמות לכל סוגי השיער.
ניתן להשיג את ערכות השיאה גם במספרות המובחרות בעיר, באותו מחיר כמו ב'עולם הספר'.

'עולם הספר'
כתובת: המלאכה ,1בנין הפולס ליד גלרי קפה.
טלפון: 08-6484010.
שעות פתיחה:
א' - ה' 09:00-21:00.
שישי: 09:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש