מ.מ.א = מקצועיות + מחיר+ אמינות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/3/2011 22:16 ● ערב ערב 2491
/ אביבה דקל/ במקרה של המכללה הטכנולוגית- "מקצועיות, מחיר ואמינות", היא לא רק סיסמא. זה היה נכון לפני 33 שנים כשהמכללה נפתחה, זה נכון היום ויהונתן ארוך, מנהלה מבטיח שכך יהיה גם בעתיד. כרטיס הכניסה שלכם לעולם טוב יותר
מ.מ.א  =  מקצועיות + מחיר+ אמינות

המכללה הטכנולוגית, מרכז מחשבים אילתי בע"מ, היא המכללה הפרטית הותיקה ביותר באילת. 33 שנים עברו מאז נפתחה המכללה על ידי משה ופסיה ארוך. אז למדו בה מחשבים, מתמטיקה, אנגלית, הבנת הנקרא וגם אווירונאוטיקה. משה ארוך, טייס, מהנדס אווירונאוטיקה ומשוגע לטייס, לימד במכללה שלו כל מה שיש לדעת על תעופה, ואפילו הטיס את חניכיו בשמי אילת. בימים אלו מסיים משה לבנות מטוס יחיד מסוגו ומתעתד לפתוח באילת בית ספר לטייס.

תמונת כתבה


מ.מ.א מאז ועד עכשיו


כיום מנוהלת המכללה הטכנולוגית על ידי הבן יהונתן ארוך ומוריאל אביטל, שחידשו את המותג הוותיק. הם שיפצו את המבנה ואת הכיתות, ציידו אותן בציוד הטוב ביותר, הנהיגו שיטות ניהול חדשות, הוסיפו כיתות לימוד, גייסו מורים מקצועיים ממדרגה ראשונה ופתחו גם מחלקה למכירה ומעבדה לתיקון מחשבים.
נכון להיום מתנהלת המכללה בשלושה מישורים: לימודים, מכירת ציוד מחשבים ומעבדה לטיפול ותיקון מחשבים.

כל אחד יכול


במכללה הטכנולוגית מ.מ.א תוכלו ללמוד את כל מקצועות המחשב. הצוות מונה 12 מורים, כולם מקצועיים בתחומם, הנדסאים ומהנדסים. שיטת הלימוד הייחודית הנהוגה במכללה, מצליחה להביא לכאן גם קשישים בני שבעים ומעלה, שלא הייתה להם מעולם גישה למחשב, והופכת אותם לאנשי מחשב מנוסים. הלימודים מתנהלים בקבוצות קטנות של 4-8 תלמידים. תכנית הלימודים מותאמת אישית לכל תלמיד בהתאם ליכולתו ולידע הקודם שלו. תלמיד שירצה ללמוד לא יצרך לחכות לקבוצת לימוד חדשה, אלא יצורף לקבוצה קיימת ויתחיל ללמוד מיידית.
הקורסים של המכללה הם ברמה גבוהה ביותר. ב- מ.מ.א מקפידים שרמת הלימודים תהא שווה לזו שמקבלים בתל אביב במכללות מהשורה הראשונה.
אחד הקורסים המובילים של המכללה הוא קורס של טכנאיP.C. ורשתות. לפחות שלושה קורסים כאלו נפתחים מדי שנה ותלמידים שסיימו את הקורס יכולים להמשיך בקורס מנהלי רשתות בו לומדים לתחזק שרתים ואת כל עולם הרשתות של מחשבים.
מ.מ.א היא המכללה היחידה בה יכול תלמיד לקבל שבע הסמכות של מייקרוסופט. בסיום הקורס הזה ניגש התלמיד למבחן של מייקרוסופט ואם יעבור אותו יקבל תעודה המכשירה אותו להיות מנהל רשת.
טכנאיP.C. ומנהל רשתות הוא מקצוע מבוקש בכל מקום בעולם, ממש כמו מקצועות אחרים שנלמדים כאן בניית אתרים ותכנות.

גרפיקה ואנימציה כבר אמרנו?


הקורס לגרפיקה ב- מ.מ.א הוא קורס בן 300 שעות אקדמיות שנחשב לאחד הקורסים המובילים בארץ. הוא כולל לימודי פרסום, עיצוב, שיווק ובניית קמפיין בנוסף לכל תוכנות הגרפיקה. המורים בקורס הגרפיקה, כמו בכל הקורסים, הם אנשי מקצוע מנוסים, מוסמכים ובעלי ניסיון.
המדריך הראשי לגרפיקה, אורן קרן, לשעבר גרפיקאי ראשי בחברות 'ראובני פרידן' ו'פוגל לוין'. קרן מלמד גם בניית קמפיין פרסום למוסדות עסקיים.
המורה לעיצוב היא בוגרת המגמה לעיצוב של בצלאל, את השיווק מלמד הנדסאי תעשיה וניהול.
בוגרי קורס הגרפיקה במכללה מקבלים תעודה ממכללת מ.מ.א ותעודה של משרד התמ"ת, אבל מעבר לתעודה, החשוב הוא שהם הופכים מרגע זה לאנשי מקצוע ממדרגה ראשונה.
באותה איכות ומקצועיות לומדים גם את מקצוע האנימציה.

תעזרו לעצמכם


ב- מ.מ.א תמצאו גם כיתות לימוד למתקשים במקצועות הבעייתיים ביותר כמו מתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. את המגמה הזו הקימו משה ופסיה ארוך כבר לפני 33 שנים. השניים, בהיותם אנשי חינוך, ראו שמשרד החינוך לא נותן מענה לתלמידים המתקשים במקצועות אלו והחליטו לפתוח במכללה שלהם קורסים במקצועות שהוגדרו כבר אז 'עקב אכילס' של מערכת החינוך.
ב- מ.מ.א. תכנית הלמוד היא אישית. אחרי מספר מפגשי הכרות בונים לכל תלמיד תכנית למודים אישית לפי הצורך ומתקדמים בקצב שלו בלבד. הקורסים מיועדים לתלמידים מכתה ב' ועד יב' ויש גם כמובן קבוצות למבוגרים. כיום לומדים כמאתיים תלמידים בכתות האנגלית והמתמטיקה ואין בהן אפילו מקום פנוי אחד.

למה מחשב ב- מ.מ.א


נכון להיום המכללה מתמחה גם במכירת ציוד ומחשבים.
מחלקת המכירות של המכללה נולדה בעקבות הפצרות של תלמידים שחזרו ושאלו מדוע המכללה לא מוכרת להם מחשבים כי הרי הם סומכים על אנשיה יותר מאשר על כ אדם אחר בתחום. נכון להיום מוכרים במכללה מחשבים מסוגP.C. של החברות המובילות בתחום המחשבים כמו: ,HP, DEL LENOVO, ועוד רבות אחרות וכמובן גם את כל מוצרי APPLE. ואם לא די במבחר, הרי שב-מ.מ.א, הנציגה הבלעדית של 'אי דיגיטל' באילת, מתחייבים למחיר הזול ביותר באילת!
אבל יותר מכל יצא שמה של המכללה תודות לשירות האמין והטוב שניתן בה. ב- מ.מ.א מסבירים ללקוח כל מה שירצה לדעת על כל מכשיר שהם מוכרים. תהיו בטוחים שכאן ימליצו בפניו לרכוש לעצמו מחשב שיהיה מותאם לצרכיו האישיים. כאן לא ימכרו לך את המחשב היקר ביותר אם ידעו שכל מה שאתה רוצה הוא לגלוש באינטרנט.
מ.מ.א הם גם נציגים בלעדיים באילת של רשת K.S.P, רשת המחשבים הגדולה בישראל. לרשת אתר אינטרנט בו ניתן לבדוק ולראות כי ב- מ.מ.א ימכרו לכם את מוצריK.S.P במחירים הכי כדאיים!

שמועה העוברת מפה לאוזן


כמו מחלקת המכירות גם המעבדה נפתחה כדי לתת שירות לתלמידים והם אלו שהפיצו את השמועה על הטיפול המצוין והמקצועי שקיבלו בה. השמועה עברה מפה לאוזן והביאה למעבדה לקוחות חדשים רבים. ועל איכותה של המעבדה תעיד העובדה שכל לקוח שהגיע למעבדה נשאר. נכון להיום 30 אחוז מהלקוחות העסקיים באילת הם לקוחות המעבדה של מ.מ.א: צנזורה, מוניות לוי הילה, עם האדמה, אגודת הקשיש, אוניברסיטה ימית, אהלן אולימפוס, ביטוח אורנים, מנופי הים האדום, תיווך מרקו פולו, תיווך קידר, עבודות עפר בניה ופיתוח ועוד רבים אחרים.
מ.מ.א היא המעבדה היחידה באילת המוסמכת ורשאית לתקן את מוצרי 'APPLE'. המעבדה אחראית לכל תקלה שתוקנה בה. שילמת עבור תקלה והיא חוזרת על עצמה? ימשיכו לטפל בתקלה עד שיתגברו עליה וזאת ללא תשלום נוסף. או כמו שאומר יהונתן- "אין תקלה שאינה ניתנת לפיתרון".
ישנה אפשרות לתשלום פר תקלה, כמובן שיש גם ביטוח שנתי וחצי שנתי ושיטת הקופונים הבלעדית ל מ.מ.א.
והמחירים? - כאלה לא תמצאו בשום מקום. התקשרו ותיווכחו! (תדמית)

המכללה הטכנולוגית - מרכז מחשבים אילתי בע"מ
כתובת: האיצטדיון 40
טלפון: 6317011-08
שעות פתיחה: ימים א' – ה' 10:00-19:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש