מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מאת: או-מד מדיקל ● 5/4/2011 20:55 ● ערב ערב 2492
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה-סיפורים מהחיים

לורד אריסטו שלום רב!


שמי דודו, אני בן 33 ויש לי קיוסק. כל שבוע אני קורא את המדור שלך והייתי אצלך כמה פעמים. כל מה שחזית שיקרה לי, אכן קרה. גם עכשיו זה שוב קורה. אני חייב לציין שהפעם אני כותב לך מכתב כי חשוב לי שעוד אנשים יקראו ויבינו. רבים מגיעים אליך וחשוב שגם יקשיבו לך וגם יישמו את מה שאתה אומר. אני בטיפשותי לא עשיתי כך כי תמיד היתה לי חולשה גדולה לנשים. עכשיו אני בצרה גדולה וכמובן כולי תקווה שעצתך תוכל לעזור לי. הפעם אני מבטיח להקשיב ובגדול. כבר כמה פעמים הזהרת אותי שחולשתי לנשים חזקה ממני ואני עושה שטויות ומבזבז על הנשים הלא נכונות הרבה כספים, שוכח מי חבריי באמת, מזלזל במשפחתי וגם מזניח את העסק בכל פעם שנכנסת אישה לחיי- "אתה עבד שפוט לנשים לא נכונות", ככה אמרת לי וטענת:
"נשים מזלזלות בגברים כמוך. אף אישה לא תישאר איתך בגללך אלא רק בגלל הבזבזנות והלארג'יות בכסף". בנוסף הזהרת אותי שעלי להשתמש תמיד בקונדום, אבל לצערי הרב, לא הקשבתי לך, ועכשיו יש לי סיפור עם שתי נשים שנכנסו להריון ממני בהפרש של שבוע אחת מהשנייה. שתיהן מסרבות לעשות הפלה והן מתעקשות להתחתן. כל זה בגלל שאצלי במשפחה מישהו זכה בפרס גדול בלוטו וכולם בטוחים שזה אני, ושאני מסתיר זאת. ככה רצה השמועה בעיר. כולם אומרים לי- דודו מזל טוב, אל תשכח אותנו עכשיו שאתה עשיר גדול. גם הן אומרות- "ידעת לעשות סקס בלי אחריות, עכשיו אתה עשיר גדול ואתה תשלם או בחתונה או במזונות". תאמין לי הסקס הכי טוב בעולם לא שווה עונש כזה ואני רק יכול לדפוק את הראש בקיר ולהאשים את עצמי שלא הקשבתי לך. הרי תמיד פגעת בול. בבקשה תקבל אותי במהרה, אני חייב עזרה, אלוקים יסלח לי שתי נשים בהריון, לורד אריסטו הגדול והיקר בבקשה תציל אותי ומהר.
שלך דודו

דודו יקר שלום רב!


לך יש חולשה לנשים מסוג זול במיוחד ולנשים כאלה יש חולשה לכסף. אני חזרתי ואמרתי לך זאת בכמה מפגשים בעבר שהיית אצלי. אמרתי לך לאחר שפתחתי לך בספר הקדוש ובקלפים שאני רואה בשלוש השנים הקרובות שתכניס להריון בחורה ויהיו לך צרות. ביקשתי ממך שתתרום כסף למטרות נעלות, מעשר מהעסק שלך, ויש לך עסק טוב ומשגשג, ויכולת לעשות דברים טובים, אבל אתה בקלילות דעת בחרת לבזבז כסף רב על נשים, להרשים אותן, אז מזל טוב לך. את מה שחיפשת מצאת. את ההורים שלך לא כיבדת, לא עשית כלום על מנת לחפש בחורה טובה מבית טוב, להתחתן ולהסב נחת להוריך. את החברים שלך הנאמנים שכחת בכל פעם שאיזו פריחה, ותסלח לי, עשתה לך, או יותר נכון לכסף שלך, עיניים. עכשיו אני מאמין שתקשיב לי. גם הפעם כשפתחתי לך בקלפים אני רואה שיש לך עניין בנוסף לכל עם גרושה פלוס שלושה ילדים, יותר מבוגרת ממך, שגם לה אני רואה שנתת כספים רבים. חבל, כי אני בצער רב אומר לך - אתה מקרה אבוד. במילים ובהבטחות אתה גדול- "בטח, כן, בוודאי, אני מבין ואני אפעל", אבל בשטח אתה נהיה גברבר קטן כשאתה מול אישה. לכן אני אומר לך עכשיו כשכולם בעיר יודעים שזכית בכמה מיליונים- אכלת אותה. אני הצעתי לך לתרום למטרות נעלות והתחמקת מכך, אז עכשיו אתה תתרום כל חודש מזונות למשך 21 שנה לשתי נשים זרות כי רואים בפירוש שהן לא עושות הפלה. לך אסור להתחתן עם אף אחת מהן כי הן לא ברמה שלך ושל המשפחה הנפלאה, המכובדת שלך ורק למען הידע האישי של כולנו 95% מהזוגות שמתחתנים בגלל הריון, מתגרשים בשלוש שנים הראשונות. הבעיה שלך דודו היא שאתה איש פשוט וטוב שעושה המון שטויות בגלל חוסר ביטחון עצמי שאין שום סיבה שיהיה לך. אתה גבר נאה, מצליח, משפחה טובה, אבל אתה אוהב לעשות דאווין. אפשר לעשות הכל, אבל צריך לעשות בחוכמה. להיות גבר, להשתמש בקונדום, שנית עדיף בחורה אחת מבית טוב על אלף פרחות זולות כמו אלה שלך. דודו, זה לא מספיק ללכת כל יום לבית כנסת ולהתפלל. חובה ליישם את דרך האלוקים. נקווה שהפעם תבין את החולשות שלך
לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש