אסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2011 09:01 ● ערב ערב 2493
ורד
אסתטיקה

על מה כל הדלעת הזאת?


קבלו את הכוכבת הכתומה של עולם הקוסמטיקה
לאחרונה הדלעת מקבלת משמעות אחרת בישראל ובעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה בכלל. אנו מגלים שהדלעת מכילה לא מעט רכיבים ייחודיים שיכולים לעשות ניסים ונפלאות על העור שלנו. אז מה יש בדלעת הזאת שכולנו אוהבים?....
הדלעת היא סוג של צמח ממשפחת הדלועיים. סוג זה כולל את צמחי הגן המוכרים כגון: הקישוא, מלון, מלפפון ועוד... קליפתה של הדלעת חלקה וצבעיה משתנים. צבעה של הדלעת הכתומה בא לה בעקבות תכולה גדולה מאוד של הפיגמנט הצהוב לוטאין, אלפא ובטא קרוטן, רכיבים ההופכים בגוף לוויטמין A.

מה הקשר לדלעת ולעולם הקוסמטיקה?


כיום ידוע שהדלעת משמשת כמרכיב עיקרי במוצרי הקוסמטיקה וזאת בזכות שלושה מרכיבים עיקריים הקיימים בה באופן טבעי: חומצות, אנטי אוקסידנטים חזקים במיוחד ואנזימים.

חומצות


הדלעת מכילה את החומצות: לקטית, גליקולית וסליצילית, המאפשרות חדירה איכותית ויעילה של חומרים פעילים לעור שלנו, בנוסף, הדלעת נחשבת כאנטי בקטריאלית ומזרזת תהליכים של חידוש העור עד לרמת הקולגן והאלסטין. מאפשרת חדירה טובה יותר של החומרים לשכבות העמוקות של העור ובכך תורמת לחידוש התאים בזקיקי השערה. שילוב זה הופך את הדלעת למוצר מצוין גם לאנטי אייג'ינג וכן לעור השמן הסובל מאקנה.

אנטי אוקסידנטים


האנטי אוקיסדנטים חשובים ביותר לאנטי אייג'ינג בהתמודדות עם רדיקלים חופשיים התוקפים תאים בריאים. הדלעת מכילה ויטמין C ואת הריכוז הגבוה ביותר מבין שאר הירקות של ויטמין A אשר ידוע כאנטי אוקסידנט חזק ביותר והוא נקלט היטב בקולטני התאים.

אנזימים


הדלעת מכילה אנזימים פרוטאוליטים שתפקידם מאפשרים השלה של תאים מתים וזאת מבלי לפגוע בתאים החיים שבשכבות העמוקות. האנזימים הופכים את העור לנקי ומאוזן ומסייעים בתהליכי חידוש בריאים בעור. שילוב שלושת המרכיבים הללו הופכים את הדלעת לא רק למאכל בריא ומזין, אלא לתכשיר קוסמטי טבעי שהופך את הטיפול ליעיל ובריא יותר....

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש