זול פעמי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/4/2011 09:25 ● ערב ערב 2493
רשת הכלים החד פעמיים הגדולה, האיכותית והזולה הגיעה לאילת!!!. ומה נשתנה הפסח הזה?. הכלים החד פעמיים כובשים את שולחן הסדר. השמחה רבה – והעבודה מועטה איזה כיף, פסח בפתח, בישולים, נקיונות, התחדשות, וגם שולחן סדר של 20-30 אורחים, תענוג. התענוג הזה, הרבה עבודה בצדו... דמיינו לכם חג שכזה ללא שטיפת כלים בכלל, עם כלים חד פעמיים מרהיבים שנראים יותר טוב מהמקבילים, כן אלו שחייבים להיכנס למדיח במקרה הטוב, או לכיור במקרה אחר... עכשיו רוצו ל'זול פעמי' והפכו חלום למציאות.
זול פעמי

נא להכיר את חנות הכלים החד פעמיים הזולה בעיר – 'זול פעמי'. מצלצל לכם מוכר? ובכן, לא בכדי, 'זול פעמי' היא רשת חנויות של כלים חד פעמיים בפריסה ארצית. סניפי הרשת מפוזרים מדן ועד אילת: עפולה, ראשון לציון, אשדוד, באר שבע, נתיבות, דימונה ולאחרונה – נפתח לשמחתנו גם הסניף האילתי.
סניף 'זול פעמי' האילתי חולש על 250 מטרים של באזור התעשיה, 250 מטרים של חוויית קניה, ממש סופרמרקט לכלים חד פעמיים, הכל תחת קורת גג אחת.

ב'זול פעמי' תוכלו למצוא את כל סוגי הכלים החד פעמיים לכל סוגי האירועים, מוצרים איכותיים, במגוון עיצובים, מהפשוטים ועד המיוחדים ביותר. בין היתר תוכלו לרכוש בחנות: צלחות, כוסות, סכו"ם, תבניות, מגשים, מפות, נרות, חומרי ניקיון, מוצרי נייר, מוצרי ניילון, מוצרי אלומיניום ועוד ועוד ועוד, קצרה היריעה מלפרט את כל מה שתמצאו בחנות, לכן כדאי לכם מאוד להיכנס ולהתרשם מהחנות המרהיבה, עם התצוגה המזמינה וכמובן המחירים הנוחים.


ויש גם מבצעים מיוחדים ממש עכשיו, לקראת החג. כדאי להגיע ולהתרשם (וגם לעקוב אחרי הפרסומים בעיתון).

הרשת שומרת שבת. המכירה לפרטיים בלבד.

רשת 'זול פעמי' מאחלת חג פסח שמח לכל תושבי אילת ואורחיה.

'זול פעמי', המסגר 1 אזה"ת (מול מירס, צמוד לזכוכית אילת), שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, ו' וערבי חג 09:00-14:00. 08-6318182.