אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2011 14:57 ● ערב ערב 2494
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
בימים הקרובים, מומלץ לכם להקשיב לקול הפנימי שבתוככם. נראה, שכבר תקופה ארוכה שאתם מכונסים בתוך עצמכם ועדיין לא מצאתם את הכוחות לפרוץ החוצה.

שור


מתוך עשרת הכוכבים המשפיעים על האדם, הרי שחמישה כוכבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת המודע שלכם ונראה שאתם חווים עכשיו תקופה מעולה ביכולת שלכם להתפתח מבחינה רוחנית, והמודעות האישית שלכם תגבר. ייתכן ויש לכם נטייה לברוח אל העבודה כיוון ששם לא שואלים אתכם שאלות ולא מציקים לכם בנתינת תשובות שעדיין אין ביכולתכם לתת.

תאומים


למרות שלאחרונה נוצרה בכם חוסר בהירות לגבי הדרכים הנכונות עבורכם כדי שתוכלו להגיע להישגים שנחשבים בעיניכם ראויים, הרי שבשבוע הקרוב, עדיין זה לא הזמן להיכנס לעומק בסוגיית השאלות האלה. הרשו לעצמכם ליהנות מחיים חדשים וחברויות שפיתחתם לאחרונה. נראה שהתובנות החדשות של חייכם ישנו גם את התייחסותכם לאנשים ובהמשך ,יגיעו גם התשובות לגבי מהי הדרך הנכונה לעשייה.

סרטן


בשבוע הקרוב כמו גם בכל החודש הקרוב, תהיו עסוקים מאוד במימוש תוכניות העסקים שלכם. מרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית הקריירה, כך שאתם צפויים להתחלות חדשות, אם כי חוסר היציבות עדיין לא ייתן לכם מנוח רגשי, ופעמים רבות תמצאו עצמכם מתלבטים מהו הדבר הנכון לכם לעשות. האחריות בכל הנוגע לבית ומשפחה עדיין כבדה עליכם, ולא נראה שיש לכם דרך לחמוק מהנטל שאתם סוחבים.

אריה


מרבית הכוכבים נמצאים בתקופה זו במפה האישית שלכם עם בית המקושר עם חו"ל וצורך לשנות את תפיסת העולם שהייתה לכם עד היום, למשהו יותר רחב ועם אמונה פנימית ועמוקה יותר, שבה היכולת שלכם לשנות את חייכם תלויה אך ורק במציאות שאתם יוצרים. מומלץ לכם לנסות ולתקשר עם אנשים שבדרך כלל אתם מרוחקים מהם ביום יום ולחזק קשרים שהתרופפו בגלל שלא השקעתם בהם.

בתולה


כהרגלכם בקודש, אתם מנסים להיות מאוד תכליתיים בתקופה שבה החיים מבקשים מכם להניח קצת לתכליתיות ולנסות להתחבר יותר אל היקום ברמה הרוחנית. מרבית הכוכבים בתקופת החג נמצאים במקום בו הצורך שלכם לקבל תשובות מהיקום עמוקה ביותר, ולכן אתם עשויים להיות מאוד פתוחים אנרגטית, כדי לקבל תשובות אמיתיות ומכוונות לדרך הנכונה עבורכם, גם אם היא טומנת בחובה שינויים שאינם נוחים לכם.

מאזניים


בימי החג, תמצאו עצמכם עמוסים בכל הנוגע לצורך שלכם ברענון היחסים הבין אישיים.
זה הזמן שתמצאו עצמכם מתלבטים ביניכם לבין עצמכם מהם הגבולות שלכם. עד כמה אתם מוכנים להשקיע באחרים ועד כמה אתם מוכנים לדרוש את מה שמגיע לכם עבור עצמכם. האחריות שאתם מוכנים לקחת על עצמכם ועל סגנון חייכם תעזור לכם למצוא את קו האיזון הנכון בין ההיגיון לרגש ולפעול בהתאם.

עקרב


בחודש הקרוב, יהיה בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים, כך שנראה שאתם בפתחה של תקופה חדשה בה יש לכם יכולת לקדם את עצמכם דרך עבודה. ייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות, ואתם חייבים ללמוד ולקחת אותן במלואן. אל תהססו להיפתח לדברים שהם חדשים עבורכם. זה הזמן להילחם בסטיגמות ישנות שאינן מתאימות לכם בנושאי העבודה. היו מפוקסים בתקופה הזו כדי לא לפספס הזדמנויות.

קשת


ימי החג יעברו עליכם בניסיון ליהנות כמה שיותר. זה הזמן לפתוח את דלתכם ולארח כמה שיותר אנשים. היצירתיות שלכם תגבר ,ונראה שהמקום שעליו לא תוכלו לוותר הוא המקום בו אתם יכולים להרגיש שאתם יצירתיים ומביאים לידי ביטוי את היכולות האישיות שלכם. בתקופה זו, יש בידכם אפשרות לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית דרך מערכות יחסים חברתיות, אך לא אישיות מדי – אל תחמיצו הזדמנויות להכיר אנשים חדשים.

גדי


תקופת החג תהייה מועילה לכם לחיזוק הקשרים האישיים בתוך המשפחה שהתרופפו לאחרונה מאחר והייתם מאוד עסוקים בקידום התוכניות המקצועיות שלכם. המהפך האיטי והשיטתי שאתם עוברים עדיין אינו מקובל על כל בני המשפחה, ולכן מומלץ לכם להיות ערניים למה שהקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון אומרים. מאחר ובעתיד תמשיכו בתוכניותיכם, הרי שעכשיו זה הזמן להיות משפחתיים.

דלי


בתקופה הקרובה, עליכם להיות זהירים ולא להיות מעורבים בכל אירוע הנוגע לחוק כיוון שנראה שהיכולת שלכם לטפל בעצמכם תהייה נמוכה ואתם חייבים לקבל תמיכה והכוונה בכל הנוגע להתנהלות מול מוקדים בירוקרטיים. זה הזמן הנכון עבורכם גם להתייעץ עם אנשים שאתם סומכים עליהם כיוון שאתם זקוקים ליד מכוונת. בשבוע הקרוב, מומלץ לכם להיות בחיק החברים הקרובים ולטפח את הקשרים האישיים שלכם.

דגים


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים מאוד מבחינה כלכלית, כיוון שאתם רוצים להגיע להישגים, אך עדיין מרגישים שאתם רחוקים מהיעד שקבעתם לעצמכם. כספים שחיכיתם להם עדיין מתעכבים, ועובדה זו מלחיצה אתכם מאוד, כיוון שלכסף יש משמעות של בטחון רגשי בנוסף לעובדה שקל כמובן להתנהל כאשר הכסף בנמצא. היזהרו בהוצאותיכם, כיוון שנראה שבתקופה הקרובה יגברו ההוצאות על ההכנסות.

טלה


אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות בחייכם. נראה שהכוחות שלכם יחזרו אליכם לאחר תקופה של דעיכה אנרגטית. ההזדמנויות ימשיכו להגיע אליכם, ואתם לא תוכלו להתחמק מהן כפי שנהגתם לאחרונה. זה הזמן לממש את התכונות הישנות שלכם וזהו הרצון לפרוץ קדימה. במידה ואתם צריכים לחתום על מסמכים כלשהם – חכו עד ליציאת מרקורי מהנסיגה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש