שושן צחור'- כשאהבה ודמיון נפגשים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/4/2011 15:07 ● ערב ערב 2494
אסף אבל (אסי) מ'שושן צחור' קם כל בוקר עם חיוך וברק בעיניים. הכל בגלל שהוא עושה את הדבר הכי אהוב עליו- מעצב ומפיק אירועים. גם המראה החיצוני שלו מותאם לאישיותו ולתחום בו הוא עובד- זקן צרפתי קטן מחומצן, שיער מחומצן, עיניים מדהימות וגרדרובה לפי הטרנד האחרון של פריז שלא היתה מביישת אף דוגמן. קבלו את האיש מאחורי ההצלחה
שושן צחור'- כשאהבה ודמיון נפגשים

כשפוגשים את אסף רואים שהוא מקפיד על כל הפרטים בהופעתו החיצונית, כך גם במשרדו, וכך גם בעבודתו. הוא נחשב לפרפקציוניסט ואחד שעובד עם הנשמה והלב.
אסף מזוהה עם צמד מילים מאוד מיוחד- 'שושן צחור'- חברה לארגון, עיצוב והפקת אירועים, המובילה כיום את ענף עיצוב האירועים באילת. במשך 14 השנים שאסף מתגורר, עובד ומעצב באילת, התקבצו סביבו מאות לקוחות מרוצים, שהשתמשו בשירותו באירועים. החל מברית, בריתה, בר מצווה, בת מצווה, חגיגות יובל, חינות, חתונות, כנסים, השכרת ציוד ומרכז מידע לאירועים.

בעקבות השושן


את השם 'שושן צחור' הוא בחר בקפידה לעסק שלו. אחרי הכל השושן הוא אחד הפרחים היותר מלכותיים שיש. "אין כמעט אירוע בו לא משתמשים בפרח. שושן צחור מסמל טוהר, ניקיון, מלכותיות, רומנטיקה, נוכחות. בעיצוב שלי אני מקפיד על כללים אלו, והשאיפה שלי שכך גם יהיה בכל האירועים באילת".
'שושן צחור', בהנהלתו של אסף, חוגגת השנה עשור להיווסדה. החברה שקמה בעשר אצבעות התפתחה והפכה למעצמה, בעיקר בזכות השירות המסור, היחס האישי לכל לקוח וההתחדשות האין סופית במלאי החברה ובסגנונות העיצוב הייחודיים שלה.
אסף מעיד על עצמו שהוא מבין ללבם של בעלי השמחה שמגיעים אליו. "כבר בשיחה הראשונה שלי עם בני זוג שמתעתדים להתחתן למשל, אני מדמיין במוחי איך יראה המקום, כי בראש ובראשונה אני מעצב, והמוטו שלי הוא שאהבה ודמיון נפגשים. אני מאמין בלתת לאנשים, להבין אותם, ולפעמים גם להרגיע אותם, שלהתחתן או לעשות אירוע זה לא כל כך מסובך אם עושים את זה נכון".
אסף מוסיף: "אני לא מאמין בלעצב אירוע אינסטנט. יש בי המון סבלנות כלפי רצונות הלקוחות. מעבר למתן טיפים, אני משקיע המון בקו העיצוב ורמת הגימור של האירוע, כי אני יודע ומבין שההצלחה שלהם היא הצלחה שלי".

"חשוב לי להיות מעודכן"


אסף מאוד מעודכן בטרנדים החדשים בעולם הפקת אירועים. במחסנים של 'שושן צחור' הוא מחזיק כיום את המבחר הגדול בעיר לעיצוב האירועים. בין השאר, למעלה מ- 10 חופות שונות, והשנה הוא מתכוון להכניס עוד שתי חופות חדשות שהעיצוב והגימור שלהם טרם נראו בעיר.
באירועים ש'שושן צחור' מעצב בכל בתי המלון בעיר אילת ניתן לראות מבחר של גשרים עגולים, מרובעים, מגוון סגנונות לשולחנות אבירים, פמוטי סברובסקי ייחודיים, קריסטלים, מרכזי שולחן, פמוטים, פרחים, מפות ומפיות במבחר צבעים, כיסויי כיסא איכותיים ומערכת לחיפוי קירות, שיכולה לכסות בבד כל אולם בעיר ובכל צבע, אוהל חינה וכרכרה ייחודיים, ואביזרים רבים נוספים.
השנה נכנסו לשימוש גם הצבעים: אדום, סגול וכסף, שמוסיפים נופך קסום לעיצוב ומאוד מבוקשים.
"חשוב לי להיות מעודכן", מבהיר אסף, "אני הראשון שהכנסתי סגנונות עיצוב עם הצבע השחור לאירועים, וזה הפך לטרנד בעיר. בנוסף, שימוש בשולחן ענק במרכז האירוע הפך גם הוא למהפכה של ממש בתחום העיצוב".
השאיפה לשלמות של אסף היא זו שמאפשרת לו להמשיך לחלום, "בכל אירוע שאני מפיק, מעצב, יוצר, אני דואג להישאר כל העת, חשובה לי הנגיעה בפרטים הקטנים. חשוב לי שהאירוע יהיה מעוצב כמו שהוזמן מתחילתו ועד סופו, חשוב לי לתת שירות. אני יכול לעשות כל אירוע, קטן כגדול עם תקציב קטן ותקציב גדול. אחרי כל כך הרבה שנים באילת, אני מכיר את האנשים פה, יודע מה הם רוצים ורוצה להגשים להם את החלום. אני רווה נחת כשאני רואה שהורים שחגגו ברית מילה לילדם חוזרים אלי ל'שושן צחור' לחגיגות בר/בת מצווה".
חדש ובלעדי – עיצוב בר מצווה לפי קבוצות כדורגל נבחרות ועוד.

'שושן צחור', אזור התעשייה, טלפונים: 052-2491473, 057-2491473
טלפקס: 08-6335941. www.shoshan-tzachor.co.il
asaf_eb@walla.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש