באה מאהבה

מאת: ● 27/4/2011 11:58 ● ערב ערב 2495
אם תשאלו את סתיו מלכי בת ה-15.5 מה היא 'קולטת' מכם, היא תבצע סריקה אנרגטית של גופכם ותגיד לכם איזה איזור בגופכם זקוק ל'רייקי' לאחרונה סיימה סתיו את לימודי הרייקי שלב 2 שמאפשר לה כבר בגיל כל כך צעיר, לטפל באחרים. תפסנו אותה בדרך לים לשיחה על רוחניות, אנרגיות, אהבה וגיל ההתבגרות. מי אמר ילדת עידן חדש ולא קיבל?
באה מאהבה

קחו נערה ממוצעת בגיל העשרה, רוב הסיכויים שהיא עסוקה בלימודים ובחברים, במסיבות ובאיפור. אבל לא סתיו מלכי. הצעירה בת ה- 15.5 אמנם עסוקה בכל אלו, אך בתוספת העובדה שהיא מטפלת אנרגטית מוסמכת בשיטת ה'רייקי'. מגיל מוקדם הפגינה סתיו יכולת אינטיאוטיבית מפותחת, עד כדי כך שהיה ברור שהחיבור שלה לאנרגיות היקום של העידן החדש הוא טבעי לגמרי.
רייקי עובד. נקודה
"אינטליגנציה רוחנית' קוראת לזה פיליס צ'סלר, פרופסורית בארה"ב, שגם הוציאה ספר לפני כעשרים שנה בנושא זה. יש ילדים שנולדו עם כשרון גופני וספורטיבי, יש מחוננים שכלית, יש בעלי אינטליגנציה רגשית וחברתית מפותחת, ויש ילדים מחוננים מבחינה רוחנית. סתיו בעלת הרגישות המיוחדת קולטת אנרגיות מהסביבה. כעת, בזכות קורס הרייקי שעברה, היא גם יודעת כיצד לתעל אותן לטובתו הגבוהה ביותר של המטופל אצלה. בגילה הצעיר סתיו מטפלת הרייקי הצעירה היא ללא ספק תופעה.

מה זה רייקי?
"אנרגיה שעוזרת בניקוי ומרגיעה".
למי אפשר לתת רייקי?
"לכל מי שזקוק לה ומסכים לקבלה".
איך את מטפלת ברייקי?
"אני מודה לכל המאסטרים שלימדו והעבירו את הידע מדור לדור, ואז אני מתרכזת ומחכה שהידיים יתחממו בגלל האנרגיה שעוברת בהן. אני מניחה את הידיים מעל ודי קרוב למטופל. חייבים לעשות את זה במקום שקט ורגוע. מניחים את הידיים בסמוך למרכזי האנרגיה השונים בגוף למשך דקה וחצי עד שתי דקות, כמה שמרגישים. בסיום עושים את סמל הניתוק. בכלל, זה טיפול שמתבסס הרבה על אינטואיציה והרגשה".
איך האנרגיה של הרייקי מתבטאת?
"כל אחד מרגיש את זה אחרת. אני מרגישה את זה כחום". סתיו מדברת על הנושאים הללו בפשטות ובקלילות תוך שהיא בדרכה לים עם חבריה הקרובים ואגב הכנת בקבוק מים קרים. היא חיה את הנושא הרוחני בטבעיות גמורה, כחלק ממכלול חייה הרגיל.
איזה תגובות את מקבלת כשאנשים שומעים שאת מטפלת 'רייקי'?
"חלק אומרים 'וואוו איזה יופי', וחלק אומרים- 'איך אמרת שקוראים לזה? מה זה ריקי? תסבירי לנו'. ואפילו יש כאלו שאומרים 'זה סתם שטויות'. מה שיפה ברייקי זה שאדם לא צריך להאמין בזה כדי שזה יעבוד ויקרה. הרי לא כולם מבינים ויודעים. הם מבחינתי לא צריכים להאמין כדי שאטפל בהם, הם רק צריכים להסכים להתנסות".
יש כאלו שפוחדים מענייני רוח ואנרגיות...
"זו אנרגיה טובה שיש ביקום ואין מה לפחד. כל אחד משתמש ברייקי. מספיק שאתה מקבל מכה ברגל ומניח את היד על איזור המכה"...

פותחת את הלב


במהלך הסדנא עברה סתיו טקסי חניכה לקבלת הסמלים המשמשים להגנה ולריפוי. במהלך הטקס, ישובה על כסא בעיניים עצומות ואז העבירו לה, לא פחות משלושה מאסטרים של רייקי, את האנרגיות הייחודיות שהם משתמשים בהם לשירותה.
איך הרגשת בטקס החניכה?
"הרגשתי מוזר. הרגשתי יותר חזקה ושעכשיו אני יודעת יותר. מעכשיו אני לא סתם באה ושמה ידיים על המטופל, אלא יש לי סמלים ומילים ואני יודעת איפה ממוקמים מרכזי האנרגיה. זה עשה לי סדר".
היה הבדל באנרגיות של המאסטרים?
"הרגשתי שלכל אחד אנרגיה אחרת. אצל כל אחד זה בא ברגש שונה, למשל אצל חנה (דיין ב.ב) הרגשתי אהבה ורצון לעזור".
רגע שאת זוכרת במיוחד מהסדנא...
"כשמשה (גרסטנר) הניח את הקריסטל בעין השלישית ואפילו לא ידעתי שהוא מניח אותו שם. זה פתאום נורא כאב לי".
מה זה ה'עין השלישית'?
"זה המקום שבין הגבות. באזור המצח. האזור הזה מתייחס לראייה אינטיאוטיבית".
איזה איזור את אוהבת במיוחד?
"את המרכז של הלב שנמצא בבית החזה. הוא מבטא אהבה, חמלה וקבלה והצבע שלו הוא וורוד בהיר וירוק. ירוק זה בכלל הצבע האהוב עליי". סתיו מתכננת לטפל באנשים באמצעות אנרגית הרייקי, "אומרים שלילדים ולנוער בעידן הזה יש יכולות ריפוי מיוחדות", אומרת סתיו שלדבריה ירשה כשרון ריפוי מסבתה המנוחה. "כשסבתי היתה ילדה אם מישהו קיבל מכה קראו לה שתבוא להניח עליו את הידיים", מספרת סתיו. אביה, גם הוא בעל יכולות מיסטיות מפותחות, כך שסתיו קיבלה לדבריה את האינטואיציה ואת יכולת הריפוי משני הצדדים. והיא ממהרת לצאת לים. רגע לפני שהיא הולכת אני מגניבה שאלה מהירה:
יש לך תחביבים נוספים?
"בטח. מסיבות וללכת עם חברים לים. אני אוהבת ספרות, שיער וקוסמטיקה. למדתי שבע שנים בחוג תיאטרון ואני מאד אוהבת להופיע, במיוחד בתפקידים קומיים". והיא כבר בחוץ, ממהרת לעיסוקיה הרגילים של נערה מתבגרת מעורבת חברתית, כותבת שירים, גולשת ב'פייסבוק', עושה חיקויים של המורים, וכן, בין היתר גם רואה לך בעיניים ומתעלת את האנרגיות לטובתך הגבוהה ביותר.