מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 27/4/2011 14:15 ● ערב ערב 2495
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום וברכות


אני כותבת אליך מכתב זה וכולי צמרמורת. שנים אני קוראת את המדור שלך בעיתון ואני מעריצה שלך. אמונתך המלאה בשם' ואהבת החיים אצלך הם דבר נדיר. כשאני קוראת את המדור אני חשה בכל פעם, שאתה באמת מחובר למציאות ותשובותיך אמיתיות וניתנות מהלב. בנוסף לעובדה שחברה טובה היתה אצלך. נולדו לה שני בנים עם שיתוק מוחין קשה כתוצאה מגן דפוק. אתה אמרת לה שלצערך היא תאבד את שני התינוקות, ואתה ממליץ לה ולבעלה לאמץ ילדים. ואכן, שני הבנים נפטרו, והיום יש להם בן ובת מאומצים, והיא המאושרת באדם.
אני פונה אליך בשמי ובשם שתי אחיותיי, לי יש בן עם אוטיזם ופיגור קשה, לאחותי יש בת עם תסמונת דאון, ולאחותי השניה יש בן אוטיסט וגם בן הומו. אז נכון, שבן הומו, זו לא קללה, ובמקרה של אחותי זו אפילו ברכה, כי הוא ילד מדהים, אבל עדין כואב לה מאוד, כי גם היום אפילו שההמוסקסואליות כבר מקובלת בחברה, זה עדין לא קל. כל אמא רוצה שלבן שלה יהיה הכי קל בעולם. אני עדין עם בעלי, אבל שתי אחיותיי גרושות. הבעלים שלהן לא עמדו בלחץ של ילד שונה ואחר, והם העדיפו לשחק אותה בת יענה, להכניס את הראש באדמה ולהשאיר את כל התיק על האחיות שלי. אדוני הנכבד, מה יהיה איתנו? למה כל זה קרה לנו? לא עשינו דבר רע לאף אחד. במשפחה אחת קטנה, מתוך ארבעה ילדים שלושה קיבלו כאלה מכות אחת אחרי השנייה זה לא הגיוני. מה ששבר את ליבי וגרם לי לכתוב לך, זה שעכשיו נודע לנו שאחינו בן ה- 47 חטף סרטן. אמא שלי גמורה ואני מאוד דואגת. מה יהיה על כולנו? בבקשה תיפגש עימי בהקדם האפשרי.
סימון (שם בדוי)

סימון יקרה שלום רב!


קיבלתי את מכתבך ותאמיני לי גם בי עברה צמרמורת. כן, החיים כמה שהם יפים לאחד, לשני הם יכולים להיות קשים מאוד. הסיפור המשפחתי שלכם הוא בין הקשים ששמעתי, ולכן פתחתי לך מיד בספר הקדוש וגם תקשרתי עם הכוח של סבתא שלכם מצד האבא. אחרי שהיא סיפרה לי את הסיפור, הבנתי מיד מדוע העונש הכבד והנורא הזה נפל עליכם. בספר הקדוש מופיע שיש עליכם קללה וגם עוון. סבתא אסתר סיפרה שאת טיפלת בה. כולם קראו לה 'סבתא אסתר' ואת היחידה שקראת לה- מאמא, כי אותך היא בעצם גידלה כמו בת ולא כמו נכדה, כי אמא שלך הייתה חולה הרבה שנים. מאחר ואת הבכורה, גדלת אצלה, עד שאמא שלך תודה לאל הבריאה. סבתא סיפרה לי שהיא מתביישת בבת שלה שהתחתנה עם אדם שהיה עבריין חסר בושה. הוא גנב חומר, לקח לעצמו נשים נוספות ובגד איתן. השתמש בסמים ובאלכוהול ובייש את המשפחה ולא הפסיק להרביץ לאמא שלכן ולכן, כשהיה שותה הוא היה גם מקלל את כולכם, ושם התחילה הבעיה. עצם העובדה שהוא הלך והיה עם נשים נשואות, זה מספיק לכשעצמו כדי שכולכם תענשו, ככתוב: "עוון אבות על בנים", או "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה". את הקללות הנוראיות שיצאו לו מהפה בשיא הרוע, הוא כיוון כלפי כולכם. אבא שלכם, לצערי, היה עשב פרא. איש רע מיסודו, נשמה מקוללת בעצמו כי מתברר לפי הסבתא, שגם היא סבלה קשות מבעלה. חבל שיש אנשים כאלה במשפחה. אין פלא שקללות נוראיות ואיומות מתגשמות, והילדים המתוקים והטהורים נפגעו ונולדו פגועים על לא עוול בכפם. תודה לאל, הספר הקדוש אומר לי שאחיך שחלה בסרטן יחלים, כי למזלו עלה על המחלה ממש בהתחלה. אמא שלך היא אישה מבוגרת שסבלה המון בחיים, אבל מה שמחזיק אותה בחיים, במיוחד בחיים לצידו של כזה בעל נוראי, זו אמונתה האדוקה באלוקים. אמא שלכם היא אישה צנועה, צדקת אמיתית. לא היא, לא האמונה שלה או החינוך שהיא נתנה לכם בתוך כל הטרגדיה הזו בה גדלתם כולכם, סייעו לה בחייה. אלמלא היא,
הייתם כולכם עבריינים ופושעים. היא אישה חכמה וחזקה והתפילות שלה יעזרו לאחיך ולכם. אחותך, שיש לה גם בן הומו, אני רואה בקלפים שהיא מתחתנת שוב.
תודה לך על מכתבך. שמחתי שנפגשנו ושאפשרת לי לפרסם את המכתב, וכמובן אקבל את כולכם לפגישה נוספת אצלי ונעשה לכם ברכה כנגד כל הקללות. כמו כן, אגיע אליכם הביתה, לברך את הבית, ובעזרת השם אתן תדלקנה נרות שבת ונרות צדיקים בימי שני וחמישי. אני מצטער שאי אפשר לשנות את הגורל של הילדים המפגרים או האוטיסטים, גורלם כבר נחרץ, אבל כולנו כמשפחה וכחברה מחויבים לקבל אותם ולאהוב אותם מאוד מאוד, כי תאמינו לי- הם הרבה יותר טובים מכולנו ביחד.
שאלוקים יברך את משפחתך סימון ואת כולנו אמן
שלך,
הלורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש