רותם ברנשטיין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/5/2011 21:41 ● ערב ערב 2496
קוסמטיקאית פרא-רפואית. טיפולים מקצועיים עם יחס אישי
רותם ברנשטיין

נא להכיר. רותם ברנשטיין, אילתית בדם, רק בת 24, נשואה טרייה וכבר שועטת קדימה, אם בתחום הקוסמטיקה, ואם בתחום לימודי התואר הראשון בתחום מינהל העסקים עם התמחות בתיירות, אותם היא מסיימת בימים אלה. ועל זה נאמר – גם יפה, גם חכמה וגם מצליחה (בלי עין הרע...).
מאז שהיא זוכרת את עצמה, התעסקה רותם בתחום הקוסמטיקה. רותם: "אני זוכרת שתמיד סידרתי גבות לכל בנות המשפחה. עשיתי פילינגים מיוחדים כבר בתור ילדה ונערה, כמו למשל פילינג דבש ומלח גס (וואו!) ומסכות אבוקדו ומיונז (וואו בריבוע). ידעתי כבר אז שאתעסק בתחום בעתיד". ידעה וגם עשתה.
לפני כשלושה חודשים, יצאה רותם לדרך עצמאית ופתחה מכון קוסמטיקה מפנק ביותר בביתה, וכך היא מגשימה חלום ילדות. את לימודי הקוסמטיקה הפארא-רפואית, שעוות ועיצוב גבות עשתה בביה"ס הנחשב של 'אווה קוסמטיקס' אצל המורה הנודעת יעל ארד במשך שנה.
אילו טיפולים תקבלו במכון של רותם?
טיפולי פנים לכל סוגי העור, טיפול בפצעי בגרות, החדרת לחות לעור מיובש, ניקוי עמוק, אנטי אייג'ינג ועוד. תוך כדי טיפול, תקבלו מסאז' מפנק לעור הפנים במשך 15-20 דקות ואף מסאז' בכפות הידיים.
רותם מסירה שיער מכל חלקי הגוף והפנים בשעוות שונות: גוף – שעוות בדים, פנים (גבות, שפם וסנטר) - שעוות שרף. יש לציין, כי טיפולי פנים והסרת שיער מתאימים מגיל 12 ומעלה.
רותם מדגישה, כי היא משתמשת בחומרים מקצועיים ביותר מחברות קוסמטיקה מובילות בענף: 'ג'יג'י', 'כריסטינה', ד"ר רון קדיר ועוד. "מכל חברה אני בוררת את מוצרי הדגל שלה", מוסיפה רותם. גם המיכשור בו משתמשת רותם במכון הוא מהמתקדמים בתחום. רותם: "באמתחתי מכשיר מתקדם ביותר להחדרת לחות לעור ולצמצום נזקי עור שהצטברו במהלך השנים".
בתום הטיפול, במידה והלקוחה רוצה, רותם תתאים לה קרמים ומסיכות, אותם תוכל לרכוש אצלה ולהמשיך את הטיפול בבית.
רותם חרטה על דגלה: מקצועיות, עבודה מכל הלב, אכפתיות ומחירים נוחים. רותם: "אני נמצאת במקצוע זה מתוך אהבה אמיתית אליו. על כן יחס אישי הוא מאוד חשוב לי, עד כדי כך, שלפני הטיפול, אני עורכת שיחת היכרות קצרה, שעוזרת גם בשבירת הקרח וגם באיבחון הטיפול המתאים. המכון בעל אווירה נעימה, ביתית, אינטימית. עם תחילת הטיפול, אני מעמעמת אורות, ברקע מתנגנת מוסיקה נעימה ומרגיעה, למקסימום הנאה מטיפולים. המטרה שלי היא שהלקוחות יהיו מרוצים, לשם כך, לא תצא מכאן לקוחה בלי חיוך על הפנים. אם יש צורך בתיקונים, אני עורכת אותם ללא תוספת במחיר".

מבצעים והנחות


מבצע פתיחה – טיפול פנים מפנק ב- 150 ₪ (במקום 250).
מבצע שעוות – חצי רגל – 50 ₪; שתי רגליים מלאות – 85 ₪; שתי רגליים מלאות+מפשעות – רק ב- 100 ₪.
מבצע שעוות פנים – גבות- 30 ₪, גבות+שפם – 40 ₪.
הנחה של 20% לחיילות ולתלמידות.

רותם ברנשטיין, הגשרון 436/1, טלפון: 052-6743336.