אנרג'י קלאב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/5/2011 21:42 ● ערב ערב 2496
מועדון הכושר והבריאות המחודש של 'קלאב הוטל', הגדול והמפואר ביותר באילת, מכניס אנרגיה חדשה לחיים.ספורט, בריאות וספא בכזאת רמה שעוד לא ראיתם באילת! 'קלאב הוטל', כן כן, זה שמושך אליו רבים וטובים, אשר ממשיכים איתו בנאמנות עשורים שלמים.
אנרג'י קלאב

בעקבות הדרישה ההולכת ועולה כיום לבריאות בכל תחומי החיים, המודרניזציה הכלל עולמית והארצית, שודרג המקום והוא עומד היום ברמה אחת עם שורה של ג'ימים או קאנטרים ברחבי הארץ והעולם – כמו 'הולמס פלייס', 'גו אקטיב' ועוד רבים אחרים.
אודליה אשכנזי, מנהלת המקום מזה 15 שנה, אשת ספורט, בעלת רקע נרחב בתחום היחצנות ועם המון יחסי אנוש, מספרת על השינוי: "לקחנו מקום בעל מוניטין רב שנים, שהוא בית להמון לקוחות, עם אווירה של משפחה ושדרגנו אותו לפני כשנה ללא הכר. ההבנה שקומפלכס בריאותי הוא החשוב חדרה לתודעתנו, והיא הדרך למעשה לאורח חיים בריא ונכון. לא רק אימון בחדר כושר, אלא גם טיפולים, מסאז'ים, הרצאות, שירותי קליניקה ועוד. הכל ביחד. לפני כשנה, המקום התרחב ושופץ. הושקעו בו מאות אלפי שקלים. מנכ"ל 'קלאב הוטל' אילת, נור עאמר, ספורטאי בעצמו, מרתוניסט וטריאתלט, הבין את הצורך בשינוי, תמך וסייע רבות בקידום השינוי".
במה מתבטא השדרוג?
אודליה: "ראשית נרכשו מכשירים מתקדמים חדשים לרוב. שנית – נפתח מערך רחב של חוגים: זומבה, פילאטיס, אירובי, אימון משולב, ספינינג, שיעורים לחיזוק שרירי הבטן בקבוצות קטנות והכל באולם גדול ומפנק עם מראות וציוד לרוב. כמו כן, נוספו חבילות של אימונים אישיים. יתרה מכך, אנו מפנקים מדי חודש את מנויינו בהרצאות מרתקות בתחום הבריאות מפי מרצים מקצועיים בעלי שם מווינגייט ובכלל. לדוגמה, בתוכנית ההרצאות תמצאו שמות כמו: מולי אפשטיין, פיזיולוג ומאמן כושר, העומד בראש המדור- 'שירותים מדעיים לספורטאי הישג' במכון וינגייט ושימש כפיזיולוג של הטניסאית שחר פאר וכן של יעל ארד וכן פרשן בערוץ האתלטיקה. אלון אולמן -
'איש ברזל' ומנטור עסקי מוביל. המרצה אלון אולמן משמש דוגמה ומופת לאדם שכנגד כל הסיכויים גייס כוחות וצלח את הקושי הגדול ביותר: עמידה על סף איבוד חיים, מרצה על השראה ומוטיבציה. יאיר להב - מבכירי הדיאטנים בארץ, אריק זאבי ועוד ועוד".

לא על הכושר לבדו


בקומפלכס הבריאות והכושר המשודרג תוכלו לקבל גם טיפולי ספא מפנקים ('אנרג'י קלאב' "יעסה לך את היום"), בקומת הספא העליונה המשודרגת, הכוללת 15 חדרי טיפולים מעוצבים באווירה מתאימה, פירות יבשים, מוסיקה, נרות... תקבלו טיפולים לרוב: עיסוי שבדי, עיסוי קצוות, רקמות עמוק, איורוודה, אינדיאני אבנים חמות, טיפולים זוגיים ועוד,
ואיך אפשר בלי סאונה וג'קוזי להשלמת התמונה, וכמובן – שימוש בכל הפסיליטיס של המלון ומועדון הבריאות: בריכה, מלתחות מפוארות, מגבות-חופשי, לוקרים.
במקום תוכלו להנות גם מטיפולי יופי ובריאות (פנים ומסיכה, פילינג מלח, אמבט מלוכה מינרלי ועוד) וכן מטיפולי קליניקה – דיקור, רפלקסולוגיה, שיאצו, אקופונקטורה ועוד מידיו המקצועיות של גבי בן שימול, המטפל הוותיק של המקום.
במסגרת השדרוג המבורך, קבלו גם את האטרקציה החדשה – 'דיגדגים', רשת ספא דגים מהירדן, פילינג ועיסוי לרגליים, פדיקור טבעי, מהנה ומדגדג. אז ... תנו לדגים לעשות את העבודה...

סוגי מנויים


מנוי לחדר כושר בלבד, מנוי לחוגים בלבד ומנוי משולב.
למנויים אין רגע דל, וה'אנרג'י קלאב' מפתיע כל פעם מחדש. במסגרת זו נזכיר את האירוע השנתי המתקיים בשיתוף פעולה עם רשת 'גו אקטיב' – סופ"ש של מרתון ספינינג וזומבה.
צוות מועדון הבריאות והכושר מונה כשלושים עובדים מקצועיים – כל מדריכי הכושר בוגרי ווינגייט, והמטפלים – בוגרי 'רידמן'. כולם מזמינים אתכם לחוויה בריאותית ברמה אחרת.
לאילתים – מחירים נוחים.

'אנרג'י קלאב', בניין הפסיפיק - 'קלאב הוטל'.
טלפון: 08-6361636.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש