שירלי רוזנס אוחיון-צלמת מזן אחר

מאת: או-מד מדיקל ● 17/5/2011 20:50 ● ערב ערב 2498
/ אביבה דקל / כמה פעמים קרה לכם שהחלטתם להיזכר ברגע חשוב ונוסטלגי בחיים. או אז מיהרתם לשלוף את התמונות והתמוגגתם על כל רגע. בדיוק בשביל זה צריך צלמת טובה, עם ניסיון, שתדע להנציח לכם את הרגעים החשובים בחיים. שירלי רוזנס אוחיון - 'צילום אחר' מתעדת עבורכם את הרגעים הקסומים.
שירלי רוזנס אוחיון-צלמת מזן אחר

שירלי בוגרת בית הספר לאומניות 'מצפה רמון' מתעדת רגעים בחיים מזה חמש עשרה שנה, מצלמת אירועים, מסיבות ואנשים. צילום עבורה הוא הרבה יותר מלחיצה על כפתור המצלמה והיא נהנית להתאים עצמה למצולמים וללכוד בעין המצלמה רגעים נפלאים בחייהם שלא ישובו עוד. לפני כשנה פתחה סטודיו מקצועי לצילום, מתוך צורך לעשות משהו 'אחר' בתחום הצילום, וגם משום שלקוחות רבים ביקשו להצטלם בפרטיות - למשל נשים בהריון או אמהות לתינוקות שזה עתה נולדו - ואכן הסטודיו הוא מקום אינטימי בו כל אחד מרגיש בנוח.

תמונת כתבה


צילום סטודיו, שונה מכל צילום אחר


צילום בתנאי סטודיו הוא צילום שונה מצילום רגיל. הצילום נעשה באווירה נינוחה ואינטימית, בתאורה משתנה, המתאימה למצולם, כשברקע מתנגנת מוסיקה לבחירתו. אין זה דומה כלל לצילום שנעשה בחוץ או בחנות צילום רגילה בה יוצאים ונכנסים לקוחות נוספים. שירלי מקדישה שעה וחצי לכל פרויקט צילום (ואם צריך גם יותר), ואינה מסיימת עד שהיא מרגישה ש'תפסה' בעדשה בדיוק מה שהיא והלקוח רוצים.
בסטודיו שלה מצלמת שירלי משפחות, בודדים, תינוקות וילדים ולכל אובייקט היא מתאימה סביבה, אוירה, תאורה, מוסיקה ואביזרים - החל מביגוד ועד תכשיטים, ושלל אביזרים נלווים המוסיפים צבע ועניין לתמונה. יש ילדים שנכנסים לסטודיו לצילום כשהם מתוחים, אבל כששירלי פותחת בפניהם את ארגז הצעצועים וההפתעות הם מתחילים לגעת בחפצים, לשחק, ועד מהרה משתחררים, צוחקים ומחייכים, ושירלי מצלמת באין מפריע ותופסת את כל הרגעים הקסומים של הילדות ואת הבעות הפנים השונות. התמונות המתקבלות מרהיבות.
מובטח לכם כי גם בעוד שנים, אם תפתחו את האלבומים המעוצבים, תיזכרו מה הרגשתם ואיך הייתם בתקופה בה צולמו התמונות.
כשבני המשפחה מגיעים לסטודיו 'צילום אחר', הם נדבקים מיד בפרץ האנרגיה הטובה של שירלי ונהנים מכל רגע. שירלי מצלמת שוב ושוב, ומצליחה לתפוס רגעים, כמו מבט של אם המתבוננת בילדה במבט המיוחד רק לשניהם, מתעדת חיבוקים, נשיקות ומעבירה דרך התמונות את ההרמוניה המשפחתית.
אישה בהריון שמגיעה לסטודיו, זוכה לתשומת לב מיוחדת, שכן שירלי שאוהבת את תקופות ההריונות שלה, יודעת ומבינה כיצד אישה בהריון מרגישה ומוציאה תחת ידיה תמונות מקסימות ומלאות רגישות ורכות. אפשרות נוספת היא לשלב במהלך הצילומים את הילדים, הבעל ואפילו את חיית המחמד. זו חוויה משפחתית משמחת ובלתי נשכחת.
לאחרונה יש ביקוש רב לצילומי תדמית לצורך פרסום עסקי וצילומים לאתרי היכרויות, ושירלי המנוסה, עושה זאת על הצד הטוב ביותר. כל מצולם מקבל שעה וחצי של תשומת לב מלאה, משנה פוזות, מחליף הבעות, שירלי מעודדת את המצולמים להביא בגדים ואביזרים מהבית, בכדי ליצור מגוון תמונות המשקפות את המצולם, בהן הוא מרגיש במיטבו. זמן הצילום בסטודיו הופך לסוג של העצמה אישית.

מגוון אפשרויות פיתוח


שירלי מפתחת את הצילומים בסגנונות רבים ושונים – סגנון עתיק, שחור לבן, שחור לבן עם כתמי צבע וכמובן צילומי צבע, ומעצבת אותם באלבום המגיע ללקוח אחרי עריכה גרפית ועיבוד בפוטו שופ.
ואם אתם רוצים כרית, פוסטר, ספל, מחזיק מפתחות או אולי פד לעכבר מחשב – כולם עם צילום של הילד כמובן, כל מה שעולה על דעתכם תוכלו לקבל אצל שירלי והכול בחיוך ובביצוע מושלם. רעיון חדש של שירלי – צילום מעוצב של הילד בגודל מתאים להדבקה על דלת חדרו.

לא רק בני אדם


תחום נוסף אותו מפתחת שירלי, הוא צילום מזון אותו היא מבצעת על פי בקשת הלקוח במסעדה או בסטודיו. שירלי מצלמת צילומי מזון לתפריטים או לפרסום– הכול לפי דרישה.
גם צילומי מוצרים שונים לצורך פרסום או לקטלוגים מתבצעים בבית העסק, או בסטודיו. לאחרונה צילמה שירלי ליין חדש של נעליים לטובת קטלוג עבור היצרן.
תכשיטים וחפצי אמנות מצלמת שירלי בשיתוף פעולה מלא עם האמן. הוא מניח את החפצים לפי טעמו והבנתו, והיא תורמת את הצד המקצועי של הצילום על מנת שתתקבל בדיוק האווירה בה רצה האמן.
שירלי עובדת תמיד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ותמיד מצליחה לקלוע בדיוק לצרכיו ולטעמו.
הנכם מוזמנים להתרשם דרך האתר
www.shirly-photographer.co.il


'צילום אחר'
כתובת: שפן סלעים 5 נווה מדבר
טלפון: 052-3948935:
שעות: גמיש, לפי צורך הלקוח בהזמנה טלפונית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש