אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 18/5/2011 13:48 ● ערב ערב 2498
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


מומלץ לכם לבדוק שהתוכניות העתידיות שלכם מגובות בתוכניות כלכליות כדי שתוכלו להרגיש בטחון ויציבות.

שור


בימים הקרובים, תרגישו התעוררות, כיוון שמרבית הכוכבים נכנסים למזל שלכם וייתנו לכם תחושה של התחלות חדשות מלוות באופטימיות. כדי לממש את תוכניותיכם עליכם לבדוק שמבחינה כספית אתם מכוסים ועומדים בציפיות של מטרותיכם. מצפה לכם חודש נעים, בו תרגישו שהיכולת המילולית שלכם גבוהה מתמיד, כך שתוכלו להעביר את המסרים שלכם לאחרים בצורה ישירה ועניינית.

תאומים


בתקופה הקרובה, תהיו מכונסים בתוך עצמכם ותשאלו את עצמכם שאלות רבות לגבי מהו סגנון החיים המועדף עליכם ומיהם האנשים איתם אתם רוצים לבלות בהמשך. נראה שבתקופה האחרונה נתתם לפחדים להשתלט עליכם, עובדה ששיבשה את מהלך דעתכם העצמאית. אסור לכם לתת לאחרים לנהל עבורכם את עתידכם כיוון שבדרך זו אתם עתידים להרגיש מסורסים רגשית.

סרטן


מבחינה חברתית, זוהי תקופה של התעוררות שבה אתם עשויים למצוא את עצמכם במרכז העניינים. מומלץ לכם לנצל תקופה זו לחיזוק הקשרים החברתיים שלכם, לבדיקה ותאום כוונות עם הסובבים לכם, כך שגם תוכלו לקדם את עצמכם דרך קשרים חדשים שייפתחו עבורכם. אתם עוברים לאט לאט תקופה של מהפך בחייכם, עובדה הדורשת מכם הוצאת אנרגיה רבה, ולכן עליכם להיות זהירים במעשיכם.

אריה


נושאי קריירה יתעוררו החודש ביתר שאת אצלכם, אך עובדה זו לא תגרום לכם כנראה לשמחה, אלא לתחושה שאתם לא בטוחים שאתם שלמים עם מעשיכם ותוכניותיכם. אתם עובדים קשה מאוד, ולא בהכרח אתם מוערכים כיאות על ידי הממונים עליכם, למרות שיש לכם הוכחות מוצקות ביד. היזהרו לא לפעול מתוך לחץ, על מנת שלא תאבדו שיקול דעת הגיוני, ובכך תגרמו לעצמכם ללכת כמה צעדים אחורה.

בתולה


בחודש הקרוב, תבוא לסיומה תקופה של חוסר יציבות עבורכם, כיוון שכוכב סטורן, המביא איתו קשיים, נמצא סוף סוף במעלת ההתיישרות, כך שההתלבטויות שלכם בנוגע לכספים יגיעו לקיצם. נראה שסוף סוף אתם יודעים בדיוק מהם הכלים העומדים לרשותכם כשאתם מתכוונים לתכנן את תוכניותיכם העתידיות ובהתאם לכך, אתם יכולים להתנהל ולתכנן את הבאות. זה הזמן לפתור בעיות בירוקרטיות שלא טיפלתם בהם.

מאזניים


נראה שאתם המזל שעובר תקופה ארוכה של טלטלות וזאת כתוצאה מחוסר שוויון בין הכוכבים שמפעילים אתכם. בחודש הקרוב, תגיע לסיומה תקופה נוספת של נסיגת הכוכב סטורן במזל שלכם, וגם אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יוכלו לנשום לרווחה, וכל זאת עד לסוף השנה בה יבצע כוכב זה שוב את נסיגתו במעלות האחרונות של המזל ועד אז, עליכם לגייס את מלוא כוחכם ולבצע את השינויים המתבקשים בחייכם.

עקרב


אתם נמצאים בתקופה המשמעותית שהיא כמחצית השנה לאחר יום ההולדת. זהו זמן לבדיקה עם עצמכם מה הספקתם עד עכשיו ומה אתם רוצים לעשות בעתיד. זהו זמן מצוין להתחלה של דברים חדשים, כיוון שאתם יכולים לדעת בוודאות שעד עכשיו פעלתם בדרך מסוימת, ואתם יודעים ביניכם לבין עצמכם האם פעלתם נכון – או האם הגיע הזמן לשנות את מעשיכם על מנת להביא את עצמכם להצלחה משמעותית.

קשת


בתקופה הקרובה, ייכנסו כוכבים רבים לבית העבודה שלכם, עובדה שתצריך מכם הרבה השקעה פיזית, נפשית ואנרגטית בתחומים אלה. זה הזמן לשווק את עצמכם במקומות חדשים ולהתחיל ליהנות מתוצאות ההשקעה שלכם בתקופה האחרונה. מבחינה בריאותית, זה הזמן לקחת על עצמכם אחריות וללכת לבדיקות תקופתיות שיאשרו לכם את העובדה שאתם בריאים כדי שתוכלו להתחיל בעשייה חדשה.

גדי


בתקופה הקרובה, ייכנסו כוכבים רבים לבית היצירה שלכם, כך שתוכלו להצליח בדרך מאוד יצירתית על מנת לצאת ממצבים קשים שהייתם בהם לאחרונה. הקשיים נובעים מהעובדה שעליכם לעשות שינויים מהפכניים בחייכם אשר יוציאו אתכם לדרך חיים חדשה וינערו אתכם לעשייה יעילה. בחודש הקרוב, ישתחרר סוף סוף הכוכב סטורן מנסיגתו בבית הקריירה שלכם, ותקופה חדשה תתחיל עבורכם.

דלי


בתקופה הקרובה, ייכנסו כוכבים רבים לבית המשפחה שלכם ולכן, נראה שתתחיל עבורכם תקופה חדשה בנושאים אלה. כוכב השפע יעבור בחודש הבא לבית המשפחה שלכם ויעזור לכם לפתור בעיות נושנות בתחומים אלה שאתם מושכים איתכם תקופה של שנים ארוכות. ייתכנו שינויים במקום המגורים שלכם כתוצאה מתנאי החיים שמכריחים אתכם לעשות שינויים סביבתיים.

דגים


בשנה הקרובה, ייכנסו כוכבים רבים לבית המקושר עם שינוי צורת החשיבה שלכם. נראה שבתקופה הקרובה עלולים להיות לכם עימותים עם אנשים קרובים שתפיסת עולמם שונה משלכם. זה הזמן לעשות שלום בית עם הקרובים אליכם שאתם תלויים בהם לצורך המשך התפקוד היומיומי שלכם. תצטרכו לתת כמיטב יכולתכם בעזרה ונתינה לשותפים לכם לחיים על מנת לתת את חלקכם להמשך המהלך התקין של החיים.

טלה


הצורך שלכם לחופש ושחרור ממסגרות מגיע בצורה הדרגתית, ואתם תוכלו לממש אותו במקומות המתאימים והנוחים לכם. מבחינה כספית, זהו זמן בו תצטרכו לבדוק את כל ההתנהלות שלכם מחדש כיוון שאתם נמצאים בשיאה של התחלה חדשה. בחודש הקרוב, ישתחרר לו לאיטו הכוכב סטורן מבית השותפויות שלכם ותתחילו להרגיש הקלה והבנה מצד השותפים לכם בחיים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש