קסם של ציפורן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/6/2011 11:40 ● ערב ערב 2502
באמנות כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה, וזה בעצם המוטו המוביל של שגית מ'קסם של ציפורן', שהיא קודם כל אמנית, אשר נמשכה לתחום היופי כבר מגיל צעיר, ועם שילוב כזה -השמיים הם הגבול.
קסם של ציפורן

שגית המקסימה, בעלת העסק 'קסם של ציפורן', עושה קישוטי ציפורניים מאז שהיא זוכרת את עצמה, כילדת פנימיה היא מספרת: "כל החברות היו מגיעות אלי במוצ"ש לעשות גבות ושפם, חלקן היו באות באופן קבוע שאאפר אותן, לחלקן קישטתי את הציפורניים. תמיד אהבתי את התחום".
ועם כישרון כזה, החלה שגית לפני שבע שנים את מסעה בעולם היופי בדרך להגשמת חלום. כדי להתמקצע בתחום הציפורניים, למדה שגית את תחום בניית הציפורניים באופן מקצועי בביה"ס 'את' בבאר שבע. את לימודיה המקצועיים בתחום הפדיקור והמניקור הרפואי, ועיצוב הגבות המשיכה בבית ספר באילת.
לפני כשלוש שנים, פתחה שגית את המכון השני שלה (הראשון היה במרכז הארץ) כאן בביתה באילת, מכון המיועד לנשים וגברים כאחד, מכון שצבר וצובר מוניטין ולקוחות קבועים ומרוצים.
שגית בונה ציפורניים בכל השיטות: שיטת אקריל- מכחול וגם בטבילה ואף משלבת לעיתים בין השתיים, וגם בקריאייטיב, CND , "תלוי במבנה הציפורן, במה שמתאים לה וגם בהתאם לרצון הלקוחה". מבט חטוף בצילומים היפים של הקישוטים המרהיבים והייחודיים אותם עשתה שגית במהלך עבודתה מגלה אמנית אמיתית, מעצבת בחסד, מציירת. ואם בקישוטים עסקינן, אז כדאי שתדעו, ששגית משתמשת באבני סברובסקי, עושה פרזול פרחים צבעוניים באקריל, משבצת אבנים, משתמשת ב'האנד בראש', בחותמות. בנוסף, מייצרת שגית טבעות אקריל תואמות את הקישוט על הציפורן. הבנייה נעשית באמצעות החומרים האיכותיים ביותר מבית EZ FLOW
בתחום הפדיקור הרפואי, מטפלת שגית גם בסכרתיים (בכף רגל סכרתית).
עיצוב הגבות והסרת השפם נעשים באמצעות שעווה ('דפילב') וחוט.
שגית גם מסירה שיער מכל הגוף באמצעות שעווה.
מכון היופי 'קסם של ציפורן' מזמין אתכן/ם לקסם של טיפול, עם הרבה סבלנות, עבודה מקצועית, חומרים איכותיים, והכל באווירה נעימה עם נוף משכר למפרץ הכחול.

ויש גם מבצע ענקקק למשך חודש שלם (עד ה- 15/7/11) -10% הנחה על כלל הטיפולים.

לקביעת פגישה:050-2113521.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש