כפר השעשועים-עושים בית ספר למחירים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/7/2011 21:07 ● ערב ערב 2506
חודש וחצי לפני תחילת שנת הלימודים הבאה, ב'כפר השעשועים' לא מחכים. לפני שבוע וחצי כבר נפתח בחניית ה'ביג' אוהל ההפתעות המוכר, שמכיל הפעם, איך לא, מגוון ענק של תיקים, מזוודות אוכל, קלמרים, יומנים ובקבוקי שתייה, שיחזירו אתכם לבית הספר בכוחות מחודשים. אז מה עושים? קונים ולא מחכים לתורים של הרגע האחרון. כי כשהמחירים הם הכי טובים, והאיכות בלי פשרות, אסור לחכות
כפר השעשועים-עושים בית ספר למחירים

מי מאיתנו לא מכיר את התורים המתישים בחנויות בדרך חזרה לבית הספר. זה מה שקורה כשנזכרים ברגע האחרון. ב'כפר השעשועים' במרכז 'ביג', חשבו עליכם ההורים, כשהחליטו גם השנה, בעקבות הצלחת השנים הקודמות, להקדים את תחילת המכירות לקראת החזרה אל ספסל הלימודים. כי כמו שאומרת אלה שביט נוטס, בעלת הבית, "אם אפשר להיערך לחזרה ללימודים מבעוד מועד, למה לחכות לתורים?". מי כמו אלה יודע שבמהלך חודש אוגוסט ההיסטריה בעיצומה. הורים שנזכרו ברגע האחרון, יחד עם אורחים ממרכז הארץ שממלאים את אילת ובוחרים לערוך כאן את קניותיהם בזול, הופכים את ההצטיידות לסיוט. מה גם שכמעט תמיד תגלו שאם חיכיתם קצת יותר מידי, הסיכוי שתמצאו בדיוק את מה שרציתם הוא קלוש. זאת בדיוק הסיבה שכבר לפני שבוע וחצי נפתח ברחבת החנייה של מרכז 'הביג' אוהל ההפתעות הגדול והמוכר, שמכיל הפעם ציודים רבים לבית הספר. וכשמדברים על ציודים, תהיו בטוחים שכאן תמצאו את ההיצע הגדול ביותר בעיר, באיכות ללא פשרות, במחירים והנחות מפתים והעיקר- בשלב זה, בלי תורים, עם יחס חם וחיוך סבלני על שפתי המוכרים.

לשמור על הגב, לא פחות חשוב


באוהל הענק של 'כפר השעשועים' תמצאו מגוון ענק של תיקים, קלמרים, יומנים, מזוודות אוכל לילדי הגנים ובקבוקי שתייה. הכל מסודר על מתלים בסדר מופתי ובתצוגה ראויה, כי מה טוב יותר מאשר לעבור בין כל סוגי התיקים ולבחור את מה שהכי מתאים לילדך. נדמה כי משנה לשנה ההיצע גדל, הסוגים, הצורות, הצבעים והאפשרויות. כך למשל בקרב התיקים האורטופדיים, המיועדים בעיקר לתלמידי כתות א'- ג', יצאו החברות השנה עם תיקי 'אולטרא לייט'- תיקי גב קלים מאוד, במשקל של פחות מקילוגרם אחד. התיק לא רק עונה על דרישות משרד החינוך מבחינת משקלו הקל, אלא יש עליו מחזיר אור וגם כיסוי לגשם. מי שמעדיף לוותר על נשיאת התיק על הגב, יבחר את תיקי הטרולי על הגלגלים שגם הם השתדרגו וזכו השנה לגלגלים וידית אחיזה חזקים יותר. למודי ניסיון עבר, השכילו השנה החברות השונות להעניק לתיקי הטרולי לא רק עיצובים חדשניים של גיבורי הילדים והילדות הנערצים, אלא העניקו להם גם עיצובים נייטרלים ובלתי מחייבים, מה שהופך את תיקי הטרולי למתאימים לשימוש גם לתלמידי הכתות הגבוהות יותר- ג'-ו'. לכל התיקים יש קלמרים תואמים שניתן לרכוש בנפרד. כיום תיקי הטרולי הם גדולים ומרווחים כך שניתן להכניס לתוכם גם קלסרים. חלק מדגמי הטרולי ניתנים לפירוק באמצעות רוכסן לתיק קטן יותר אותו ניתן לשאת על הגב בימים עמוסים פחות. מבחר התיקים לבית הספר כולל גם את תיקי 'הדור השלישי'- ליין של תיקי גב, שנולד לפני כשלוש שנים ומציע לתלמיד תיק אורטופדי מלא שמתפרק לשני תיקים נפרדים בעת הצורך.

ועכשיו במבצע ב'כפר השעשועים'- מי שרוכש תיק דור שלישי, מקבל עגלת גלגלים לנשיאת התיק בסכום של 14.90 ₪ במקום ב- 39.90 ₪.

אגב עגלות נשיאת התיקים, את אלו ניתן לרכוש בנפרד מהתיק. העגלות שמיועדות לחסוך מהתלמיד את עול נשיאת התיק הכבד על הכתפיים, מתאימות גם לתיקים החצי זרוקים (תיקים שהם חצי אורטופדים ובהם הגב ורצועות הכתף מוגנים), המיועדים בדרך כלל לתלמידי כתות ג'-ז', כך שכיום ילדים יכולים גם לשמור על שיק וגם לשמור על הגב.

ועכשיו מבצע ב'כפר השעשועים'- מי שרוכש תיק המתאים לחיבור לעגלה, יכול לרכוש עגלת בית ספר במחיר של39.90 ₪, במקום ב-49.90 ₪.

בלעדי ב'כפר השעשועים'- תיקים חצי זרוקים בעיצובים נייטרליים במחיר של 84.90 ₪ פלוס קלמר תואם מתנה.

וישנו גם ליין התיקים המוגדרים כ'תיקים זרוקים'- תיקים לא אורטופדיים המיועדים בעיקר לתלמידי כתות י'- י'ב, שכן הם מתאימים פחות לנשיאת משקלים כבדים על הגב.

ליין זה כולל בין השאר דגמים חדשים של אוניל, ביניהם הדגם החדש לבנות- תיק צד דמוי תיק ים עם הרבה שיק ומראה אופנתי ביותר. עוד תמצאו בקטגוריה זו מגוון של חברות מותגי גלישה ביניהם: ריפקאר, נו פיר (מי שרוכש תיק של החברה מדגם מסוים, מקבל קלמר מתנה), כמו גם חברות ספורט שונות: ריבוק, נייק, אולסטאר, אדידס, סקצ'רס ועוד.

גם הקטנים בעניינים


ואם חשבתם שהתיקים הם נחלת תלמידי בתי הספר בלבד, תשכחו מזה. ליין התיקים האופנתיים לא פוסח גם על ילדי הגנים, כאן שולטים בעיקר גיבורי הקטנטנים הן בתיקים לנשיאה על הגב והן בתיקי הטרולי שנכנסו בשנים האחרונות חזק גם אצל ילדי הגנים. אצל הבנים שולטים: ספיידרמן, גיבורי העל, המכוניות, צעצוע של סיפור, ליין גדול של תיקי קבוצות כדורגל ועוד, ואצל הבנות שולטות גם כאן שלישיית הנסיכות הכל יכולות, הלו קיטי, בראץ, ברבי, דורה ועוד. גם כאן תמצאו תיקים בעיצובים נייטרלים המתאימים גם לילדי המגזר הדתי. לילדי הגנים תמצאו גם תיקי גב קטנים במיוחד, המתאימים בעיקר לנשיאת אוכל.

ועכשיו במחיר מבצע של 44.90 ₪ בלבד.



ב'כפר השעשועים' תמצאו לילדי הגנים גם תיקים שומרי קור, בעלי תחתית נפתחת בה תמצאו קופסת פלסטיק לאחסון אוכל, לאוהבי הסביבה הירוקה.

תיקי האוכל גם הם מגיעים בצורת טרולי במבצע מיוחד בכפר, בסכום של 69 ₪ בלבד.

מי אמר קלמר?


גם הקלמר לא נס ליחו. תלמידי כתות א'- ו', חייבים בדרך כלל את הקלמרים בעלי שלוש התאים, בשל הצורך בציוד רב לבית הספר. לגילאים אלו ישנם קלמרים במותגי דמויות ובמגוון עיצובים. לכתות ז'- י'ב, הקלמרים מגיעים בדרך כלל תא אחד או שניים, כאשר את אלו בעלי התא האחד, רוכשים בעיקר הבנים ואילו את אלו בעלי שני התאים רוכשות בעיקר הבנות שאוהבות להצטייד במגוון אביזרים לבית הספר.

ויש גם מבצעים על הקלמרים:


-מי שרוכש מוצרי חברת אוניל, מקבל קלמר אוניל ב- 9.90 ₪.
-קלמרי 'אורובן' תא אחד ב- 8.90 ₪ בלבד, שני תאים ב- 12.90 ₪.

אגב קלמרים, קבלו טיפ- נשים רבות רוכשות קלמר מעוצב ומשתמשות בו בתיק האישי לטובת נשיאת כלי איפור ביום יום.

יומנים וכלי כתיבה


את כל המותגים של התיקים והמחברות תמצאו גם ביומני בית הספר השונים. המבחר עשיר, האפשרויות רבות, מותגים או לא, דקים, עבים, יומני קבוצות כדורגל, יומני דמות הציפור הזועמת המככבת במכשירי ה'אי פון', יומן ג'סטין ביבר, אליל הבנות ועוד מגוון ענק של יומנים הכוללים בתוכם מיני הפתעות לצעירים. ולא רק באוהל תמצאו את מה שאתם צריכים לקראת החזרה לבית הספר אלא גם בחנות 'כפר השעשועים' עצמה. כאן תמצאו מגוון עשיר של כל האביזרים הנחוצים לחזרה אל ספסל הלימודים, כולל הליין המיוחד של הכפר- GOCKEI מבית חברת 'ליירה', החברה הטובה בעולם למוצרי כתיבה. גם כאן תמצאו מגוון הנחות והטבות 1+1 מבצעי 50 אחוז הנחה על הפריט השני, מחברות במחירים מפתים החל מ- 4.90 ₪ לחמישיית מחברות ועד 9.90 ₪ לעשיריית מחברות.

שירות בלי פשרות


אחד הדברים הבולטים ב'כפר השעשועים' הוא השירות המצוין שניתן על ידי הצוות הוותיק והטוב של הכפר. צוות שעובד בחנות כבר למעלה משנה וחצי ומכיר את הלקוחות האילתים ויודע בדיוק איזה תיקים וציודים מתאימים לכל שכבת גיל. לאלו הוסיפו בכפר כמידי שנה את צוות המוכרנים הצעירים, תלמידי בתי ספר שמוצאים כאן מחד פרנסה ותעסוקה לקיץ ומצד שני, מי כמותם בקיאים באופנה הצעירה ויכולים להמליץ מתוך היכרות והבנה.

ולא רק חזרה לבית הספר


לצד הפנינג המכירה שלקראת החזרה לבית הספר, חנות 'כפר השעשועים' ממשיכה למכור את מגוון המוצרים לצעירים. בסוף השבוע הקרוב תתפרסם בעיתון ארצי חוברת המבצעים והמוצרים הן לקראת החזרה לבית הספר אבל גם מגוון מבצעים על משחקים ואביזרים הקשורים לחזרה אל בית הספר. כמו למשל: משחקי קופסה של יצירה והכנה לכתה א' ב- 24.90 ₪ בלבד. הרכבת סיפור בתלת מימד ב- 49.90 ₪, המחשב הראשון שלי- מחשב לפ טופ ללימוד אותיות, עברית, הברות ועוד ב-129.90 ₪ בלבד ועוד מבחר רב של מוצרים בהנחות.

לכל כיס


גם מי שלא יכול להרשות לעצמו את הרכישות העכשוויות ביותר, יוכל למצוא ב'כפר השעשועים' מבחר תיקים מהשנה שעברה במחירים לכל כיס שנעים בין 30 -90 ₪. כמו כן, תמצאו כאן מבחר פריטים לבית הספר במבצעים מיוחדים, במחירים שנעים החל מ- 0.90 אגורות ועד ל- 5 ₪. "בשנים האחרונות 'כפר השעשועים' שולט בכמות הסחורה שהוא מביא לעיר לקראת החזרה לבית הספר, כמו גם האיכות והתימחור הנמוך", אומרת השבוע אלה שביט נוטס, הבעלים, "הרעיון המוביל אותנו הוא שצרכן שיכנס לחנות יצליח לרכוש לבית הספר מבחר פריטים גם אם הוא לא רוצה מותגים, במחיר שווה לכל נפש".

אז למה אתם מחכים? תנו קפיצה ל'כפר השעשועים' לפני שייגמר.

מיקום: מרכז 'ביג' (החנות והאוהל). ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' 09:30-21:30, יום ו' 09:00-15:00, מוצאי שבת 20:00-22:30.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש