גרעיני עפולה אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/7/2011 22:25 ● ערב ערב 2506
חדש באילת. הטעם המוכר והאהוב באיכות ובמחירים הכי טובים בעיר. עפולה אקספרס
גרעיני עפולה אילת

לעיראקים יש תוכנית גרעינית משלהם... ולי יש תוכנית גרעינית אחרת לגמרי: מאז ששמעתי שהטעם של גרעיני עפולה, הכל כך אהובים עליי, הגיע לאילת, אני מתחמשת מדי שבוע בדבר הטעים טעים הזה.

קבלו את המוקד החדש לעלייה לרגל – 'גרעיני עפולה אילת', עם המתכון הסודי והמנצח של גרעיני עפולה. המקום נפתח בתרועה רמה לפני חודשיים, והשמחה גדולה. הבעלים, חן אביטן, מספר: "כפי שכולם יודעים, אין כמו הטעם של גרעיני עפולה, אז החלטתי להביא את הקונספט לאילת, מכיוון שהוא לא היה קיים בה קודם". אמר וגם עשה ביג טיים.

ב'גרעיני עפולה אילת' תמצאו הכל מכל וכל – גרעינים, פיצוחים טריים ואיכותיים, תבלינים, תערובות תבלינים מיוחדות, תבליני בית, מיוחדים בטעמם מבית 'גדסי' ברחובות, ביניהם: כל התבלינים המוכרים וגם תערובות מיוחדות לתיבול דגים, תבליני גריל, תבלינים תימנים והודים ועוד. יש לציין, כי התבלינים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. בפינת הבריאות בחנות, תוכלו להצטייד בין היתר בגרנולה ממינים שונים, מוזלי, בתערובות עשירות לאורז וסלט. כמו כן, בחנות – פירות יבשים, קטניות, עוגיות ביתיות, סוכריות לבית כנסת ולארועים, שתיה, סיגריות ועוד.

'גרעיני עפולה אילת' חרטו על דגלם – בראש ובראשונה טעם וגם טריות, איכות, שירות ומחירים נוחים.

קבלו את השוס החדש – אריזות אישיות מיקס פיצוחים/סוכריות טו גו לחתונות (במקום סוכריות הדרז'ה שהיו מקובלות פעם, שכבודן במקומן מונח).

בקיצור חגיגה אחת גדולה – להיות באילת ולהרגיש עפולה...

ניתן לבצע משלוחים דרך שירות משלוחים חיצוני או להזמין טייק אוואי.

'גרעיני עפולה אילת', שד' התמרים 121 (ליד 'סלובטיק'). שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-22:00, ו' 8:00 ועד חצי שעה לפני כניסת שבת. טלפון להזמנות: 08-6466648.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש