סופר פוליש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/7/2011 22:26 ● ערב ערב 2506
הכי נקי שיש. הכי מבריק שיש. הכי חדש שיש. 'סופר פוליש' – המומחים בליטוש אבן, שיש ומרצפות. ולא רק
סופר פוליש

מי לא אוהב שהרצפות בביתו מצוחצחות, מבריקות, נוצצות, כמו חדשות. אז דעו לכם, שבניקיון רגיל של הבית לא ניתן להגיע לתוצאות כאלה, גם לא עם חומרים ביתיים, לשם כך מגיעים אלינו המומחים בתחום, להאיר לנו את הבית, עם רצפה כמו חדשה. קבלו את 'סופר פוליש'.

גדי מ'סופר פוליש' כבר בעסק 20 שנה, במהלכן צבר ניסיון רב בין היתר בתחום הליטוש. ואם בליטוש אריחי שיש/אבן עסקינן, תהליך רב שלבי אותו מבצע גדי, אז רצוי שתדעו, כי זהו תהליך מורכב של ליטוש והשחזה בעזרת מכונת ליטוש מיוחדת. הפעולה מגרדת 1-2 מ"ל מהגלזורה של הרצפה ובכך חושפת איזור חדש ונקי מלכלוך, שריטות, חורים וכתמים. לאחר תהליך ליטוש שיש, הרצפה הישנה שלכם תהפוך להיות חדשה, ישרה עם גוון האריח המקורי. במקום להחליף ריצוף – תנו ל'סופר פוליש' לחדש לכם את הרצפות. זה בדיוק כמו חדש. ואם כבר החלפתם רצפות בחדשות, תוכלו לקבל טיפול מסור של דבק שיש מידיו האמינות של גדי מ'סופר פוליש', לקבלת מראה רציף של המרצפות.

יש לכם אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן בבית, שראו ימים טובים יותר, אל דאגה, לגדי מ'סופר פוליש' הפתרונים: קרצוף בעזרת חומרים איכותיים לקבלת מראה רצפות חדש ונקי.

'סופר פוליש' מומחים גם במריחת סילר. ולמה הכוונה? סילר נועד בעיקר להגן על מרצפות אבן ושיש. לאחר ליטוש, המרצפות סופגות מים ונוזלים, ועל כן רצוי לצפותן (לאחר כשבועיים מהליטוש) בסילר, כך תימנע היווצרות כתמים על הרצפה.

בנוסף, שירות עבודות רובה לאיטום כל סוגי המרצפות.

יש לציין, כי כל עבודת ליטוש כוללת הברקות קריסטל. זהו הפתרון המושלם לשמור על בריאות חברי המשפחה (לא מחליק) וגם להעניק לבית מראה מהודר – יופי וביטחון זה השילוב המנצח של הברקה קריסטלית. שיפצתם את הבית? יפה, עכשיו תנו לגדי לעשות עבורכם פוליש וקריסטל.

שירותים מקצועיים נוספים שתוכלו לקבל מגדי 'סופר פוליש' הם: ניקיון שטיחים וריפודי סלון בעזרת מכונה מיוחדת; ניקיון דירות כללי ויסודי – לדירות ריקות חדשות וישנות, לפני כניסה לדירה או אחרי שיפוץ; צביעת דירות, חידוש מדרגות, חידוש ספים ועוד.

'סופר פוליש' חרטו על דגלם: ניסיון רב (20 שנה), אמינות, יושר, טיב ואיכות עבודה, מקצועיות, חומרים איכותיים, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים, פרפקציוניזם והמון המלצות.

מבצעים:
*למזמינים כל סוג של עבודה – הדברה חינם.
*צביעת ארבעה חדרים (רק קירות), כולל חומר ('סופרקריל' לבן) – 2,500 ₪ בלבד.

ייעוץ חינם.
ליצירת קשר: 057-2289657.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש