מורס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/7/2011 15:44 ● ערב ערב 2507
המומחים שלכם למחשבים, אייפון ושאר המכשירים הסלולריים ממש כאן קרוב אליכם. במחירים מטורפים של רשת מחשבים וותיקה. נסו אותם
מורס

נא להכיר את הצמד החביב טימי ושלומי איובי, שני מאמני גלישה וגולשים בכירים במועדון השייט האילתי וגם ספצים במחשבים ובסלולריים שהחליטו להפוך תחביב למקצוע. כן, מדובר בילדי הפלא האלה שהמחשוב זורם להם בעורקיהם, אלה שהיו מתקנים לכל העולם ואשתו את המחשבים מגיל צעיר. איובי, גולש ידוע, שהיה אף סגן אלוף אירופה בגלישה בעבר ומייצג את ישראל בתחרויות בהווה וטימי, שהיה אף מדריך של בתי היקרה במועדון השייט, וההיכרות בהחלט מספיקה כדי להבין שמדובר במקצועיים, אמינים וחביבים ביותר.

השניים שילבו כוחות לפתיחת חנות 'מורס': טימי – מומחה לאייפונים ולשאר הסלולריים כבר ארבע שנים וגם למחשבים ושלומי איובי – עם נסיון רב שנים בתחום המיחשוב, אשר רשת 'מורס', רשת מחשבים בפריסה ארצית, בעלת ותק של יותר מ- 20 שנה, שייכת לדודו. כולם יחד החליטו לפנק את האילתים והורידו את רשת 'מורס' גם לאילת.

בסניף 'מורס' האילתי תוכלו למצוא את כל הקשור במחשבים ביתיים, משרדיים, נייחים וניידים, כל האביזרים הנלווים, רשתות מחשבים, מכירה ושירות תיקונים למחשבים במעבדת מחשבים מקצועית המצויה בחנות ועוד ועוד.
בנוסף, תוכלו לרכוש ב'מורס' גם אייפונים ומכשירים סלולריים אחרים, מבחר כיסויים עצום לאייפונים (בקרוב הקולקציה החדשה), אייפודים, אייפדים. במקום מתקיימת גם מכירת מכשירי אייפון משומשים וכן טרייד אין שלהם. תוכלו למצוא כאן גם כרטיסי סים וכרטיסי חיוג.

ל'מורס' פנית לא טעית. יש לכם בעיות במחשב הנייח, הוא זקוק לפירמוט? או שמא המסך של הנייד שלכם כבר לא מתפקד כמו פעם, אל דאגה, אתם בידיים הכי טובות שיש.
האייפון שלכם מזייף, בואו מהר לטימי שיציל אתכם בהקדם האפשרי, כי אין תקלה שהוא לא מתגבר עליה, תפעול, עדכון גרסאות, תיקוני חומרה, תיקוני מסכים ועוד ועוד.

היתרון הברור של רשת 'מורס' הוא בהיותה מייבאת ומשווקת, ולכן אתם יכולים למצוא הכל במלאי, וזמן האספקה – מכסימום יומיים!


'מורס' חרטו על דגלם: שירות הכי טוב שיש, הכי מקצועי שיש, יחס אישי חם. למה אני מדברת הרבה, כנסו ובואו לשתות קפה, והשאר כבר יגיע.

ויש גם מבצעים...


*מחשב נייד HP-Pro Book Sandy Bridge 4530S
מעבד i3-2310M , מסך 15.6''-HD LED , זכרון: 4GB DDR3, מערכת הפעלה: ווינדוס 7 הום פרמיום 64 ביט.
ב- 2,390 ₪ (במקום 3,000).

'אייפוד טאץ' 4 – הכי זול בארץ !!! ב- 939 ₪ בלבד!!!

מבצע היכרות לוהטטטט לשבוע בלבד לרגל צאת הכתבה (בין התאריכים 21.7.11-27.7.11):

50% הנחה על כל כיסויי האייפון, האייפוד והאייפד ושאר המכשירים הסלולריים!!!

בקרוב בחנות – מצלמות CANON.

'מורס', שדרות התמרים 107 (צמוד לבוטיק הפלאפל ו'איל פנטולינו'). שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-20:00, ו' 9:00-14:00. טלפון: 08-6375072. אתר: www.morse-pc.com.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש