הבריכה העירונית תעשה לכם את הקיץ

מאת: אביבה דקל ● 3/8/2011 08:51 ● ערב ערב 2509
אין משהו נעים יותר מאשר לטבול בקיץ במימי הבריכה העירונית - צוננים, נעימים ולא פחות חשוב - נקיים. הילדים משגעים אתכם? אתם מחפשים מקום אידיאלי לעריכת יום הולדת לחברים? הפיתרון הוא אחד - הבריכה העירונית. פיתרון נעים, זול ונוח אז למה אתכם מחכים?
הבריכה העירונית תעשה לכם את הקיץ

החופש הגדול הגיע והבריכה העירונית שוקקת חיים. בבקרים המקום מלא בילדים. החל מ-9:00 בבוקר משתכשכים בבריכה עשרות ילדים. ילדי קייטנות המתנ"ס מגיעים לבריכה 3-4 פעמים בשבוע, פעמיים עומדת הבריכה לרשות ילדי הקייטנות הפרטיות בעיר. מי שאוהב המולה ונהנה מחברת ילדים, מוזמן להגיע לבריכה העירונית גם בשעות הבוקר, אבל מי שמעדיף שקט, יתכבד ויישב בבית עד השעה 13:00 בצהריים ואז יגיע לבריכה. דויקו, מפעיל הבריכה דווקא אוהב את ההמולה, שכן אין כמותו אוהב ילדים.

"אצל דויקו כל ילד הוא מלך"


כך אומר דויקו ומתכוון לכל מילה. בשעה 13:00 עוזבים ילדי הקייטנות את הבריכה ושקט משתרר במקום. עכשיו מגיעות לכאן המשפחות וממלאות את השטח. במחיר כניסה של 15 ₪ לילד (בין המחירים הזולים בארץ), זוכים ההורים לכמה שעות של נחת ורגיעה. הבריכה הגדולה מזמינה וקרירה, הילדים יכולים להשתכשך להנאתם במים הקרירים ולהתרוצץ, בעוד ההורים או האחים הגדולים משתרעים בשטח המוצל שסביב הבריכה. אם מישהו מעדיף דווקא את השמש, הוא מוזמן למדשאות המוצלות חלקית. כאן יש מספיק מקומות בהם ניתן להשתזף. ואם כל זה לא מספיק ורוצים להתפנק ולא להתעסק בבית בהכנת ארוחת צהריים- במחיר סביר ביותר תוכלו ליהנות במזנון של הבריכה ממגוון מטעמים שילדים אוהבים בעיקר: נקניקיות, צ'יפס, שניצלונים, המבורגרים, סלטים, ממתקים, חטיפים שונים וארטיקים במגוון טעמים. כל מה שילדים אוהבים תמצאו במזנון של הבריכה, שכן דויקו מכוון לטעמם של הילדים, אבל בינינו, הרי כולנו יודעים, שאת כל אלו גם המבוגרים לא פחות אוהבים, בעיקר כשהכל טעים ולא פחות חשוב- טרי.

דויקו הוא הבריכה העירונית והבריכה היא דויקו
דויקו, אותו כמעט כל אילתי מכיר, החל את הרומן שלו עם הבריכה העירונית עוד בשנת 1992, אז שימש כמפעיל המזנון במקום. בשנת 2000 הוא קיבל את הבריכה לניהולו ומאז הפכה זו לממלכה שלו. בהנהלתו של דויקו שודרגה הבריכה העירונית, עברה שיפוץ ושיפור ומאז ועד היום היא מספקת שירותים לכל תושבי העיר, גדולים וכקטנים כאחת. הקטנטנים, נהנים כאן בבריכת הפעוטות ואילו הגדולים יותר נהנים בבריכה הגדולה. במסגרת השיפורים שעברה הבריכה, תמצאו כאן מלתחות מסודרות הכוללות חדרי שירותים, מקלחות ואפילו מראות. השנה רשם לעצמו דויקו הישג לא מבוטל כשלראשונה הפך את הבריכה למחוממת בחורף, מה שמאפשר לחובבי השחייה להמשיך את אימונים גם בימים הקרים. כיום הבריכה העירונית היא המקום היחיד בעיר המאושר על ידי משרד הבריאות ומשרד הפנים לתת שירותים לאוכלוסייה. הבריכה פעילה במשך כל ימות השנה ולא רק בחופש הגדול והיא מקום מפלט נעים לכל מי שרוצה לבלות כאן כמה שעות בכיף ולא רק בחופש הגדול.
הבריכה פתוחה מידי יום החל מהשעה 9:00 בבוקר עד 19:00 בערב ופעמיים בשבוע, בימות הקיץ, הבריכה פתוחה עד השעה 22:30 לטובת שחייה לילית. אילתים רבים גילו זה מכבר את נפלאות הבריכה העירונית ומבלים בה לעיתים קרובות, הן במשך היום והן בשחיות הליליות.

מענה גם לחרדים


הבריכה העירונית מספקת מענה גם לחרדים. במשך חודשי הקיץ עומדת הבריכה לרשות קייטנות חב"ד פעמיים בשבוע, כמובן, בשעות שונות לטובת קייטנת הבנים וקייטנת הבנות. בשעות אלו, עומדת הבריכה לשימושם של קייטנות חב"ד בלבד.

ימי הולדת, הפעלות ועוד הפתעות


עוד הרבה דברים טובים קורים בבריכה העירונית. אחת לחודש מקיים דויקו מבצע לאילתים הכולל משחקי בריה מאורגנים ופעילויות יצריה שונות במחיר 10 ₪ בלבד לנפש. אילתים רבים עוקבים אחרי הפרסומים ומקפידים להגיע לבריכה ליום של כיף ביום המבצע.
במשך כל השנה מתקיימים בבריכה העירונית שיעורי שחייה של כתות ה' בבתי הספר היסודיים בעיר וגם שיעורי שחייה פרטיים.
הספורטיאדה שמגיעה לאילת בכל שנה, מקיימת כאן את תחרויות השחייה וספורט המים, שכן הבריכה היא חצי אולימפית (16.5X25 מ') ומוכרת על ידי הועד של איגוד השחייה הארצי.
גם מסיבות יום הולדת ומגוון אירועים אפשר לערוך בבריכה, כמובן, בתיאום מראש. על המדשאות מעמידים שולחנות מכוסים מפות וסביבם שולחנות. החוגגים מקבלים מתקן מיצים ומתקן מים קרים. לילדים מגישים נקניקיות, קלחי תירס, ברד וארטיקים ולמבוגרים ישנה פינת קפה. אין פלא כי אירועים בבריכה העירונית ולא רק ימי הולדת, הפכו זה מכבר לשם דבר. והמחירים- סבירים בהחלט. (תדמית)

הבריכה העירונית
שעות פתיחה בקיץ:
09:00-19:00, בימים שני ורביעי הבריכה פתוחה עד השעה 22:30.
טלפונים: דויקו -057-5696181
מתן - 057-5696184.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש