לחזור ללימודים בכיף עם 'עולם היצירה'

מאת: אביבה דקל ● 3/8/2011 08:52 ● ערב ערב 2509
מהיום לא צריך עוד לקחת משכנתא כדי לחזור ללימודים. ב'עולם היצירה' שבמרכז 'סולל בונה' תמצאו את כל מה שאתם צריכים במחירים הוגנים ובמבצעים משתלמים
לחזור ללימודים בכיף עם 'עולם היצירה'

'עולם היצירה' שבמרכז 'סולל בונה' הוא עסק ותיק בנוף האילתי. זו החנות היחידה באילת למכשירי כתיבה וחומרי יצירה שנפתחה לפני עשרים שנה ועדיין עובדת, הרבה מאוד בשל המקצועיות, האמינות והמחירים הזולים.
'עולם היצירה' חיה ונושמת והיא מתכוונת להישאר כאן עוד הרבה זמן ועל הדרך גם לשנות, להוסיף ולהגדיל את המבחר שיש בה.
ב'עולם היצירה' לא נחים על זרי הדפנה. למרות הוותק ולמרות היותה החנות המקצועית היחידה באילת לחומרי יצירה - בימים אלו שופצה החנות וקיבלה חזות חדשה. המשרד והמחסן עלו לקומה השנייה והחנות התרחבה. נוסף לה אגף מכשירי כתיבה וציוד לבית הספר בו תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו לקראת החזרה ללימודים, גם אם אתם תלמידי בית ספר יסודי, תיכון או סטודנטים באוניברסיטה.

מבחר גדול, מחירים זולים ומבצעים שלא יאמנו
ב'עולם היצירה' תמצאו כל מה שתצטרכו בדרך חזרה אל ספסל הלימודים: קלמרים, מחברות, יומנים, מחוגות, סרגלים, צבעים, עפרונות, עטים, מחקים, פנקסים, קלסרים, נייר עטיפה וכמובן גם מבחר ענק של ילקוטים ותיקים מכל המינים ומכל הגדלים, לילדי בית ספר יסודי, לנוער וגם למבוגרים והמחירים זולים. למעשה מחירים כאלו לא תמצאו בשום מקום:
* קלמרים - ב-3 ₪.
* עפרונות - חבילה ב-3.5 ₪.
* תיקים וילקוטים - ב-20 ש"ח או ב-40 ש"ח.
* שלוש מחברות בשקל אחד בלבד.
בכל יום נוספים כאן מבצעים 'חמים' חדשים. כדאי גם לכם להגיע ל'עולם היצירה', אין ספק שתמצאו כאן כל מה שאתם מחפשים.
ל'עולם היצירה' חוג גדול של לקוחות קבועים ומגוונים החל בתלמידי גן ובתי ספר ועד אומנים, יוצרים וסטודנטים - כולם רוכשים כאן את הציוד לו הם זקוקים. כמותם גם כל המוסדות באילת, בתי הספר הגנים והמתנ"סים - כולם נמנים על הלקוחות הנאמנים והותיקים של 'עולם היצירה'.

הכל מכל לחופש הגדול


לא רק לתחילת שנת הלמודים נערכו כאן - ב'עולם היצירה' הצטיידו היטב גם לקראת החופש הגדול. אם תגיעו לחנות עם הילדים ודאי תמצאו להם כאן דרכים מעניינות ומגוונות להעביר את הזמן. בחנות ערכות יצירה לכל הגילים, מגיל 6 ועד 99: ערכות לתכשיטנות וחרוזים בתפזורת בשלל צבעים, חומרים וצורות, מקרמה, אורגמי, ערכות ליצירת שוקולדים וערכות לציור בחול, ערכות לפיסול בפימו, ופאזלים לכל גיל ובכל מספר של חלקים, וגם קופסאות עץ וקלקר לצביעה, שקפים לצביעה ולהדבקה על החלונות. למבוגרים יותר תמצאו כאן משחקי שש בש ודומינו. המבחר אין סופי. אחרי ביקור ב'עולם היצירה' לא תצטרכו לשמוע עוד את הילדים אומרים "משעמם בחופש", הם יהיו יותר מדי עסוקים בכדי להתלונן.

החנות המקצועית היחידה לאמנות ויצירה
אם אתם מציירים לבד או בקבוצה, ב'עולם היצירה' תמצאו צבעי שמן ואקריל וכל צבע אחר. גם עפרונות ופחם לציור, מחברות לציור ובדי ציור בגדלים שונים, מכחולים מכל הסוגים ומכל המינים - כל מה שצריך כדי לצייר אפשר לקנות ב'עולם היצירה', שכן עולם היצירה היא החנות המקצועית היחידה באילת לחומרי יצירה ואמנות. עם ציוד מקצועי כמו שיש כאן, אין צורך אפילו בכשרון כדי לצייר.
ואם החלטתם שאתם לא מציירים או כותבים ורוצים דווקא לתפור, בחנות הבת של 'עולם היצירה'- החנות 'סיפורי בדים' תמצאו את כל הנחוץ לכם בתחום. 'סיפורי בדים' שוכנת במרחק שתי חנויות בלבד מ'עולם היצירה' ותמצאו בה כל מה שדרוש לכם כדי לתפור. בין אם אתן תופרות חובבות או מקצועיות - כאן תמצאו הכל: החל ממכונות תפירה של כל היצרנים ועד בדים מכל הסוגים ובכל הצבעים וכמובן מחטים, סיכות, חוטים, שרוכים, כפתורים ומבחר ענק של סרטי קישוט לבגדים. אז אל תגידו שלא ידעתם.

'עולם היצירה'
כתובת: מרכז סולל בונה 14
טלפון: 08-6370431
שעות פתיחה: ימים א'-ה'
09:00-20:00 יום ו' 09:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש