זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 3/8/2011 09:06 ● ערב ערב 2509
זודיאק

טלה

-
הקלפים שלכם יוקדים, מלאי אש והתלהבות. המוטיב המוביל מרמז על חוסר סבלנות וצורך לפרוץ מסגרות או מוסכמות ולפעול על פי מה שמרגיש באופן נקודתי. אימפולסיביות שנובעת מעומס רגשי ועייפות. תזכרו ששפע האנרגיה 'מאיימת' על הסובבים הקרובים. הימנעו מתוקפנות מילולית מיותרת.

שור

-
טריקת דלת תוביל לפתח חדש בכל הקשור לתחום האישי- רגשי. תחושת בדידות ופסימיות. לקראת סופשבוע אתם בוחרים בקהילה תומכת עבורכם ואתם נטענים מחדש. בפגישה עם רצונכם האמיתי תגלו שצעד לאחור מוביל לנתיב חדש ומבטיח יותר כמעט בכל התחומים.

תאומים

-
שבוע של החלטות חדות, כן או לא! מדויק ומתוחם. רוב ההתנהלות באה מתוך שיגרת יום רגילה. סכום כסף או הצעת עבודה צדדית תפתיע במהותה. השקט הנפשי יתלבש עליכם ואתם תיראו ותרגישו טוב במיוחד לאחר שהתגבשה בליבכם ההחלטה הגורלית במהותה.

סרטן

-
הרהורי נפש נוסטלגיים הקשורים לאהבות מהעבר ישובו ויצוצו עקב קשיים. הקושי הוא שיסייע בידכם להבין שזה הזמן לבצע שינוי חשיבתי. אתם למדים כי ההססנות מנעה בעדכם את מה שאתם לא רוצים לאבד כעת. הקלפים מלמדים על רצון עז להדביק פערים בתחומי הרגש.

אריה

-
הקול הפנימי יוביל להישגיות רבה בכל הקשור למסגרת האישית. זהו מקבץ שיוצר התחלה חדשה שנובעת מתוך התחשבות ואמת. זהו שבוע בו אתם מסירים את המסכה המלכותית ופועלים בנתיבים ברורים ומוארים. הקלפים מבטיחים מסיבת יומולדת שלא תשכחו שנים רבות!!

בתולה

-
אנרגית טרום יום הולדת מעיקה במהותה. אתם בוחרים לשבת על הגדר ולקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. הקלפים מלמדים על נטייה לקבע את הקיים וזה בסדר אך למנוע את הטוב שבא לקראתכם מיותר. מסתמנת מגמת ניתוקים וליקויים בתקשורת .

מאזניים

-
הנושא הכלכלי שהעיק לאחרונה מסתדר. שוב אתם יכולים להתנועע כספית בטבעיות ובחן. שבוע של תובנות ומפגשים רוחניים. פינוקי הגוף והנפש מאפיינים ימים אלו. הקלפים מורים על מסלול צעידה בטוח בכל הקשור ברווחתכם האישית.

עקרב

-
אתם בשיא ההרגשה הטובה, המפנקת והמנחמת. קיימת תחושה מבטיחה שהחיים מחייכים אליכם. הקלפים מבטיחים כי הרגשה זו תלווה את צעדכם ברוב התחומים. נראה שהזודיאק שלכם מעתיר שפע והצלחה אדירה. כל מה שנזרע כעת יניב פירות ושפע של טוב בעתיד.

קשת

-
הרהורים בכיוון של שינוי ברוב מסגרות החיים. הצורך בשינוי במסגרת העבודה ייתן אותותיו גם בשאר התחומים. הקלפים ממליצים להמתין. התמונה תתבהר. תתכן פגישה מקרית שתוביל לחיבור מיני יוצא דופן, קיים מוטיב מזהיר של בגידות וניאוף.

גדי

-
רגישות יתר עלולה ליצור מתח וחולשה, רצוי להביע התנגדות מול אלו אשר מנדבים אתכם למשימות שאין בכוחכם לבצע כעת. השבוע תגידו פשוט לא. זה הזמן לגשת לחבר טוב ולהתחמם בזרועותיו. הקלפים מבטיחים מתנה ממקור בלתי צפוי לחלוטין וזה אשר יטה את כף מצב הרוח ויבנה שוב את האיזון.

דלי

-
אתם בעיצומו של תהליך שינוי ומעבר. השאיפה המרכזית כעת בחייכם היא להגיע לבית הפנימי וגם הפיסי וליצור סדר מחודש בחיים. השבוע מסתמנת מגמה של אירוח והתארחות. הקלפים שלכם מעוררים צחוק. הרבה פגישות עם אנשים מצחיקים, הצגה קומית ומצב רוח מרומם.

דגים

-
הקלפים מלמדים על מצב של 'לנער את הסלעים מעל גבכם'. אתם קמים ומפנים את הגב לכל מה שמעיק ומציק. שמחה תלווה את הדגים בימים אלו, הצעות נישואין וגם קידום בעבודה. ישנו מוטיב חזק של הוללות וכיופים. שבוע זורם ברובו. אתם יוצאים מאפרוריות ומרכיבים משקפיים אופטימיות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש