אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 3/8/2011 11:18 ● ערב ערב 2509
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
מלכת האהבה והיחסים באה לבקר אתכם, כך שזהו חודש שבו תוכלו לקבל בשורות טובות, להרגיש יותר אהובים ולהתגבר על בעיות שנוצרו בתקופה האחרונה.

אריה


הכוכב מארס נכנס אל בית תת ההכרה שלכם ויגרום לתובנות תת הכרתיות לצוף. נראה שאתם צריכים את הזמן הזה כדי להיות בתוך אווירה של מודעות כדי להבין בעצמכם את הצרכים של חייכם. אתם משתנים, אך מפחדים לקחת יוזמה ואחריות על חייכם – הדבר מתאים לתחומים רבים בחייכם הן המקצועיים והן האישיים. עליכם ליישם את המילה אומץ ולדחוף קדימה את הנושאים שיכולים לעשותכם מאושרים.

בתולה


הכוכב מרקורי עבר למזל שלכם השבוע וייתן לכם תקופה של חודש עם התחלות חדשות שמתאימות לסגנון חייכם. מאחר ומרקורי הוא גם הכוכב המוביל והמקושר עם המזל שלכם, הרי המשמעות היא שזו תקופה מעולה עבורכם להעביר את דעתכם והיא גם תתקבל בברכה על ידי האחרים. ואולם, מאחר והכוכב עומד להיות בנסיגה, הרי שהמצב שלכם עלול להיות רגיש במקצת ועליכם להיזהר בהבעת דעותיכם.

מאזניים


במהלך החודש הקרוב, יהיה הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת בבית תת המודע שלכם, כך שנראה שיהיו לכם ימים בהם תרגישו שאתם מנסים לקבל תשובות מאוד עמוקות ומשמעותיות לדפוסי ההתנהגות שלכם. נושאי עבודה יהיו יותר אינטנסיביים בתקופה הקרובה, אך בגלל נסיגת הכוכב מרקורי, מומלץ לכם להיות קצת יותר זהירים בלקיחת החלטות.

עקרב


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בכל הנוגע לעבודתכם והצורך שלכם לשדרג את עצמכם בתוך המערכת. מאחר והכוכב מרקורי יהיה בנסיגה בבית הקריירה, הרי שייתכנו אצלכם שינויים פתאומיים שלא תכננתם מראש ואשר יצריכו אתכם לעשייה והתארגנות מחודשת. אל תתנו לפחדים ולחרדות שתוקפים אתכם לפעמים, לערער לכם את הביטחון האישי כאשר אתם בטוחים שאתם פועלים כשורה ובדרך הנכונה.

קשת


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בניסיון לפתירת עניינים בירוקרטיים שונים שהתחלתם מזמן אך עד היום לא היה לכם זמן לפתור אותם, ולא בגלל שאתם הם אלה שמושכים וגורמים לדברים להיות בסחבת, אלא בגלל גורמים חיצוניים שמכשילים אתכם מחדש בכל פעם שאתם מנסים למשוך קדימה. מבחינה חברתית, זה הזמן הנכון לבחון מיהם החברים האמיתיים שלכם ואשר נבחנים בשעת צרה עבורכם.

גדי


בחודש הקרוב, מומלץ לכם לבדוק את כל ההתחייבויות של האחרים ביחס אליכם ולוודא שאתם אכן מקבלים את כל המגיע לכם בהתאם לחוזים שונים שאתם קשורים עם האחרים. מאחר וכוכב התקשורת עומד להיות בנסיגה אצלכם במקום המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים, הרי שנראה שנושא זה עלול להיות רגיש אצלכם בתקופה הקרובה. השקיעו יותר בקידום היומיומי דרך העבודה שלכם.

דלי


כוכב התקשורת יבצע את נסיגתו הקרובה בבית השותפויות שלכם, כך שלמרות שתרגישו שיש התעוררות מסוימת בנושא, הרי שלא תהיו בטוחים שאכן אתם נמצאים במקום שבאמת עושה לכם הכי טוב. תקופה זו טובה גם לעריכת חשבון נפש כדי לדעת אם אתם פועלים בכיוון הנכון והאם אתם יכולים לשדרג את עצמכם במובנים בהם תהיה לכם יותר אמירה בקרב האנשים הקרובים אליכם.

דגים


הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת לסוגיה השונים, יעשה את נסיגתו בבית הבריאות שלכם. תקופה זו תהיה טובה לשמירת יתר על הבריאות אך אינה מומלצת לעריכת בדיקות בריאותיות מחשש של טעויות אפשריות בבדיקות והצורך בחזרה עליהם כאשר הזמן בו עליכם לחכות, רק יכניס אתכם למתח וללחץ. בנושאי עבודה, צפויה לכם התעוררות ועבודה קשה יותר שבה אתם יכולים להצליח ולהוכיח את עצמכם.

טלה


אתם עדיין אחד המזלות המופעלים ביותר בכל גלגל המזלות, וזאת בגלל הצורך שלכם להתחדש כל הזמן וגם בגלל הצורך הטבעי שלכם לחפש ריגושים. ההקלה שלכם בנושאי כספים אינה עוזרת לכם לצאת מהמעגל של קשיים בתקשורת עם אנשים הקרובים אליכם בדרגה הראשונה ומרגיזים אתכם ברמה כזו שאינכם יכולים יותר לשתוק או לשמור על כל מוצא פיכם.

שור


הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של התחלות חדשות אך נראה שבמקום המשמעותי ביותר והוא בית המשפחה שלכם לא תמיד מפרגנים לכם ולא תמיד אתם בטוחים שאתם אכן נמצאים במקום הנכון. היזהרו מלמשוך אליכם אש במקומות שאינכם זקוקים להם וסמכו רק על עצמכם בכל פעם שאתם נדרשים להחלטות חדשות. אל תרשו לעצמכם להיגרר אחרי דעותיהם של האחרים.

תאומים


בשבוע הקרוב, ייכנס כוכב העשייה והאנרגיה בשם מארס אל בית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך, כי בתקופה הזו תהיו עסוקים מאוד ביצירת כספים וחיפוש דרכים שונות לשמר אותם. יש לכם תוכניות כיצד עליכם להתנהל מבחינה כלכלית, אך מומלץ לכם במיוחד לא להרשות לעצמכם להזניח גם את הקיים, כי לפעמים התשובה לפתרון עשויה להימצא ממש מתחת לאפכם, כך שאינכם צריכים לחפש רחוק מדי.

סרטן


היום כשאתם נמצאים כבר לאחר יום ההולדת שלכם ובתוך גל של עשייה, אתם יכולים לדעת מהו הדבר הטוב ביותר עבורכם במובן של יצירה והתקדמות. אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה כשהכוכב מארס נמצא בתוך בית הכספים שלכם ונותן לכם יכולת לבחון את כל ההיבטים מחדש מבחינה כלכלית. תקבלו תמיכה ועזרה מחברים כך שזה הזמן עבורכם לנסות תחום עשייה חדש – ולהצליח.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש