Doctor Life

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/8/2011 12:42 ● ערב ערב 2509
בריאות ורפואה. מחזירים את הבריאות לגוף
Doctor Life

ולנשמה בואו ואגלה לכם משהו: סוד הבריאות טמון במערכת הלימפה, משמע – מערכת לימפה בריאה מובילה לחיים בריאים. ומהי מערכת הלימפה? בגופנו ישנן שתי מערכות זרימה, הפועלות זו בצד זו באינטגרציה מושלמת – מערכת הדם, הכוללת בעיקר את תאי הדם האדומים המובילים חמצן לגוף ומפנים את פסולת תהליך הנשימה (co2) ומערכת הלימפה, הכוללת ששה מרכזי לימפה וצינורות לימפה - שתפקידה להוליך את נוזל הלימפה ולהוביל תאים של המערכת החיסונית אל קשרי הלימפה ומשם אל מחזור הדם. בכך מסייעת המערכת לנקז את עודפי הנוזלים הנוצרים ברקמות ומאפשרת תגובה חיסונית יעילה כנגד פתוגנים שפלשו לגוף. מערכת הלימפה עובדת בשיתוף פעולה עם שאר האיברי והחומרים, כולל הורמונים, והיא חשובה מאוד לתפקוד הבריא של הגוף.
במהלך השנים, כאשר רוב יומנו מתבסס על ישיבה ופחות על תנועה, מערכת הלימפה מתעייפת, רמת הזרימה שלה יורדת, שלא כמו מערכת הדם, המונעת על ידי הלב, ללימפה אין מנוע, וכך מתחילות תחלואות שונות של הגוף: מחלות, הזדקנות העור, עייפות כלל גופנית, נוקשות, בצקות ברגליים ובעוד איברים בגוף, הבלטה של העיניים החוצה, התנפחות באזור הצוואר, דליות וורידים בולטים ולעתים אף גידולים במערכת ועוד. כדי להחזיר לעצמנו את הבריאות, החיות והחיוניות, עלינו לטפל במערכת הלימפה, להחזיר אותה לחיים, לזרימה.
זו לא חוכמה להגיע ברגע האחרון, כשמאוחר, כשכבר חולים. עדיף להקדים תרופה למכה, להתחיל להזרים את הלימפה בגוף, להחזיר חיות לגוף ובכך להזכיר לגוף, את מה שהוא שכח שהוא יודע לעשות בעצמו – להבריא את עצמו ולא להגיע חלילה לשלב המחלה. כן כן, מספר טיפולים בהזרמת מערכת הלימפה, מזכירים לגוף את שידע, ומכאן הגוף כבר עושה את העבודה לבד.
עכשיו בואו נעבור לבעיה אחרת, לא פחות כואבת – הצלוליט, הצטברות תאי שומן ברקמות שמתחת לעור. הצלוליט שכיח אצל נשים בוגרות בעיקר באזור הירכיים, אך הוא יכול להופיע גם בחלקי גוף אחרים כמו הישבן, המותניים והבטן, וגם אצל גברים בוגרים. עכשיו תראו לי מי לא רוצה להיפטר מהשומן ה'מלוכלך' הזה, שנצבר בנו עם השנים כגושים באזורים מסוימים בגוף, גושים שהולכים וגדלים, והכל תוצאה של אוכל תעשייתי, חומרי תעשיה, פעילות הורמונלית בגוף ועוד.

יש פתרון!!!


לחברת 'דוקטור לייף' הפתרונים להחזרת הבריאות והחיוניות לגוף עם נסיון של שנים. הכירו את מוניקה הרצמן, בעלת החברה, רופאה אלטרנטיבית מומחית לדרכי הלימפה והצלוליט, בעלת נסיון רב שנים בתחומה, המטפלת באמצעות מכשיר ה- DL-1200, מכשיר הפועל לפי עיקרון הדחיסה. זאת על ידי הצמדת יחידות טיפול בצורת תאי דחיסה על גפיו או גופו של המטופל באמצעות מצמדים שפותחו במיוחד לכך. הדחיסות בתאים מבוקרת באמצעות מחשב ליצירת דחיסות מחזורית באופן סידרתי האחד אחרי השני וכך נוצרת תופעת מסאז' גלי מחזורי. על ידי כך מומרצת משמעותית הפעילות וזרימת הדם ונוזלי הלימפה. פעולת המכשיר שווה לעבודה של כ- 100 פיזיותרפיסטים בו זמנית!!! כך, תוך כדי טיפולים, מתנקה לה מערכת הלימפה.
הטיפול בצלוליט אף הוא נעשה במכשיר המהפכני, וזאת על ידי כך שהמכשיר מפרק אט אט את גושי הצלוליט. כל זה מתאפשר אודות ליכולת המכשיר להגיע פנימה אל השכבות התת- עוריות, לאזור גושי הצלוליטיס, הוא גם איזור מערכת הלימפה. יש לציין, שהטיפול בשכבות העור העליונות נעשה אף הוא על ידי המכשיר המבצע פעולות יניקה. התוצאות לא מאחרות לבוא, ובד בבד עם פירוק גושי השומן התת עורי, מוחזרת לעור גם האלסטיות, כמו כן – מוקטנים סימני המתיחה.
והכל הכל בטיפול לא פולשני וטבעי, שזורם עם הגוף!!!
זה פשוט קסם, כבר אחרי מספר קטן של טיפולים, הגוף מתחיל לעשות את העבודה לבד, אותה ימשיך למשך כל החיים, 'ד"ר לייף' כאן בשביל להזכיר לו.
אז למה אתם מחכים, תתחילו להיות בריאים כבר אתמול!

'דוקטור לייף', רחוב האנפה 1,
חנות 29, קומת כניסה, מרכז מור. טלפונים: 050-9005022
050-4203400.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש