SUN-GARD פתרונות ציפוי ומיגון זכוכית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/8/2011 12:43 ● ערב ערב 2509
מה לעשות וההתחממות הגלובלית עושה את שלה, הטמפרטורות עולות בטירוף, הקרינה חזקה ומסוכנת מתמיד, הסינוור מעיק, וכל אלה מובילים בדרך טבע לפתרונות יצירתיים לציפוי זכוכית להצללה, פרטיות, וגם מיגון ובטיחות במכוניות וגם בבתים, במבני תעשיה, במלונות ועוד
SUN-GARD פתרונות ציפוי ומיגון זכוכית

את הפתרונות הכל כך חשובים פיתחה חברת 'סאן גארד', המתמחה בציפוי חלונות 'אנטי סאן' לרכבים ומבנים. החברה קיימת באילת מעל ל- 10 שנים ונותנת פתרונות לפרטיים ולעסקים.
הציפויים האיכותיים של חברת 'סאן גארד' הם בעלי מסנני קרינה של 100% של קרינות UVA ו - UVB המסוכנות לעור בתקן מחמיר אמריקאי וניתן להשיגם בדרגות כהות שונות ודרגות דחיית חום שונות, בהתאם לרצון הלקוח.

פתרונות לרכב


קרינת ה- UV גורמת לנזק לא רק לעור, אלא גם לפנים הרכב. בעזרת ציפויי החלונות הכהים, ניתן להאריך את חיי הריפודים וחלקי הפלסטיק ברכב. הציפויים מפחיתים חדירת אנרגיית חום בזמן חנייה ותנועה, מגבירים נוחות ומפחיתים סינוור. בנוסף, תורם הציפוי לייעול מערכת מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך – חסכון בדלק ודחיית בלאי.
יש לציין, כי הציפויים מומלצים על ידי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן ורופאי עור מומחים ומאושרים על ידי משרד התחבורה.
פתרונות מיגון שמשות הרכב אף הם מסופקים על ידי חברת 'סאן גארד'. המיגון הינו שקוף, מחזק משמעותית את הזכוכית הקיימת, מונע פריצה קלה דרך הזכוכית, מונע פגיעה בעת זריקת אבנים, מונע התפזרות רסיסים מסוכנים בשעת תאונה, אינו פוגע באטימות החלון, ניתן לשילוב עם יריעת מגן שמש להגנה מהשמש. בנוסף, ניתן גם למגן את השמשה האחורית של הרכב.
'סאן גארד' מספקת גם פתרונות עיצוביים לרכבים בדמות ציפוי קרבון. הציפוי יוצר מראה מיוחד ומרשים ומיועד להתקנה על משטחים חלקים, ישרים או מעוגלים בתוך ומחוץ לרכב וגם על אופנועים.

ציפוי ומיגון מבנים


ציפויים לפרטיות והגנה מפני השמש
השכנים גרים איתכם בסלון? או אולי רואים את המקלחת? מעוניינים להגביר את השמירה על הפרטיות? השמש מחממת לכם את הבית והורסת את הריהוט? ל'סאן גארד' מגוון ציפויים שקופים בעלי דרגות כהות שונות ובעלי מסנני קרינה UV שמתאימים בדיוק לחלונות ביתכם.

ציפויים נגד פריצה ורסיסים


חוששים מפריצה לבית? לא רוצים להתאבזר בסורגים גסים? מעוניינים להגביר את הבטיחות בפני תאונות ילדים וחלונות זכוכית? ל'סאן גארד' מגוון פתרונות להגברת הביטחון בבית שלך: ציפוי מגן ביטחון המחזק את הזכוכית הקיימת ומונע חדירה קלה אל תוך המבנה ומאפשר לחלון לספוג חבטות מרובות מבלי לקרוס. ציפוי מגן בטחון מוכר כפתרון חסכוני, יעיל ואסתטי, ושקיפות החלון אינה נפגעת. יש לציין, כי ציפוי מגן ביטחון מוכר על ידי חברות הביטוח כתחליף לסורגים.

ליצירת קשר: 057-7377199,
057-3322123.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש