אמריקן דיוטי ספורט

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/8/2011 09:34 ● ערב ערב 2510
כל מוצרי הספורט ועוד, הכל תחת קורץ גג אחת. 600 מ"ר של מבחר עצום תענוג! אם כבר בגדי וציוד ספורט, אז 'אמריקן דיוטי ספורט' כמובן, למה? המשיכו לקרוא!
אמריקן דיוטי ספורט

רשת 'אמריקן דיוטי ספורט' מקשטת את הנוף האילתי כבר למעלה מ- 11 שנה. מדובר בחנות, מה חנות, אפשר לומר סופר למוצרי וציוד ספורט, ים ועוד ועוד. לא צריך לעבור מחנות לחנות להצטייד, אלא פשוט להגיע ל'אמריקן דיוטי ספורט', לחנות בחנייה המרווחת, להיכנס, להתרשם מהמבחר הענק, מהעיצוב המזמין, מהמיזוג הנעים, מהצוות המקצועי מסביר הפנים, שנמצא שם לכל שאלה שלכם, בקיצור חווית קניה, והמחירים? שפויים בהחלט.
אז מה יש לנו שם? מחלקת ספורט ענפה הכוללת נעלי ספורט, בגדי ספורט לגברים ונשים, לאירובי, מהמותגים המובילים כמו: 'נייקי', 'פומה', 'אדידס', 'סקוני', 'סקצ'רס', מחלקת בגדי ים ענקית עם מותגים מובילים כמו: 'גוטקס', 'ארנה', 'ספידו' ו'סאנווי' (בגדי הגנה משמש) ובמחלקת הילדים, תמצאו אפילו נעלי ספורט לחזרה לבית הספר. במקום מבחר ענק של כפכפים ממותגים (גם של 'ריידר') וכן מחלקת 'קרוקס', שהרי איך אפשר בלי? מה עוד? מחלקת הלבשה תחתונה לשנים וגברים, פיג'מות, מוצרי ים ועוד ועוד.
יש לציין כי החנות מתעדכנת כל הזמן בקולקציות החדשות.
החנות יוצאת חדשות לבקרים במבצעים אטרקטיביים ביותר. רק כדי לסבר את האוזן, המבצעים שרצים עכשיו:
*מבצעים על כל קולקציית הקיץ.
*ביגוד של 'נייקי' ושל 'אדידס' – השני ב- 50%.
*'פומה' – הפריט השני ב- 60%.
*חלק ממותגי הנעליים – במבצע (שווה להתעדכן).
ויש גם כרטיס חבר מועדון... המקנה 15% הנחה לתושבי אילת (ללא הכרטיס הנחה של 10%). הצטרפות למועדון היא חינם. ההצטרפות מאפשרת קבלת הודעות למייל על מבצעים וכן מתנות. שווה שווה שווה.
אז למה אתם מחכים? רוצו ל'אמריקן דיוטי ספורט', מלאו את העגלה במותגים במחירים אטרקטיביים וצאו הכי מאושרים שיש.


'אמריקן דיוטי ספורט', צמוד ל'קלאב הוטל', טלפון: 08-6361631.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש