'אשרם' חנות קטנה ומפתיעה

מאת: אביבה דקל ● 21/9/2011 08:34 ● ערב ערב 2516
כל הנכנס ל'אשרם' באילת במחשבה ש"מה כבר אפשר למצוא בחנות כל כך קטנה", יהיה מופתע לנוכח השפע שימצא במקום. עולם ומלואו מתגלה בינות למדפים, עולם של טקסטיל, חפצי נוי וכל מה שצריך כדי לעשות לנו את הבית נעים והרבה יותר יפה בכל פינה ב'אשרם' מחכה הפתעה ועוד חידוש. אין סוף מוצרי טכסטיל, חפצי נוי, פרחי משי לבית והכל המילה האחרונה בעיצוב. עד מהרה תופש הנכנס בשערי החנות, שהגיע למקום בו יוכל למצוא כל מה שהוא צריך לעיצוב הבית מבלי לצאת לצעדת קילומטרים בחנות ענקית - כי גם במקרה של 'אשרם' הגודל לא קובע.
'אשרם' חנות קטנה ומפתיעה

מאבזרים? לא צריך בלחץ
ממש כמו שה'אשרם' בהודו הוא מקום להתרגעות, ב'אשרם' באילת תוכלו גם אתם להירגע מהלחץ הכרוך באבזור וחידוש פני הבית מהסיבה הפשוטה שב'אשרם' תמצאו כל מה שאתם צריכים, כל מה שאתם רוצים וגם דברים שלא ידעתם שאתם צריכים כדי שהבית שלכם יהיה מקום אליו תוכלו להגיע ולהירגע מכל טרדות היום.
בין השאר תמצאו כאן את כל סוגי הטכסטיל שאתם צריכים כדי ל'הלביש' בו את ביתכם, יחד עם צוות מקצועי ומיומן שיעזור וייעץ לכם וזה לא פחות חשוב.

סיפור של הצלחה


בשנת 1999 פתחו אתי ושרון בן הרוש, בעלי חברת 'אשרם' את החנות שלהם באילת. כיום חברת היבוא 'אשרם' המתמחה ביבוא טכסטיל לבית מסין, משווקת למרבית הרשתות הגדולות בארץ ביניהם: 'ביתי לי', 'המשביר', 'קיקה' ועוד. זו הסיבה שבחנות 'אשרם' של אתי ושרון באילת המחירים יהיו זולים יותר מבכל מקום אחר.
אתי ושרון דואגים להביא לחנות שבאילת מפות, וילונות, כלי נוי, פרחי משי, כריות ועוד הרבה דברים שיגרמו לבית שלכם להיות יפה יותר, נוח יותר ונעים יותר. בחנות עומד לרשותכם צוות מנוסה ומיומן שיעזור לכם בעצה טובה, באדיבות ובחיוך. את החנות מנהלת שרה שפילר אותה רבים זוכרים לטוב מחנויות 'פאזל' ומ'ורד פרחים' ולצדה רחלי ומאירה - שלישיה שהופכת כל קניה לחוויה.
ב'אשרם' תמצאו גם וילונות מכל המינים - קצרים, ארוכים, פרחוניים, בדוגמאות שונות וחלקים, בכל הצבעים האפשריים וגם מוטות לוילונות בכל הצבעים. גם מבחר שטיחים גדול ומגוון תמצאו כאן - שטיחים בצבעים שונים ובדוגמאות שונות בגדלים שבין 60X90 ס"מ ועד 2X3 מ"ר וגם מפות שולחן בכל הגדלים ומכל המינים ומבדים שונים. אפילו מפות אוכל דוחות כתמים תמצאו כאן, כאלו שיאפשרו לכם לשבת אל שולחן החג החגיגי מכוסה מפה, מבלי לדאוג שהילדים יכתימו אותה.
ואם אתם מחפשים חפצי נוי, ב'אשרם' מחכה לכם מבחר גדול של קערות, אגרטלים, שעוני קיר, שעוני רכבת וכריות מכל הצבעים והמינים שיקשטו את הבית ויהפכו כל דירה סתמית לבית מפואר ונעים. ואי אפשר שלא להזכיר את פרחי המשי המרהיבים אותם תעזור לכם לבחור ולסדר שוזרת הפרחים המקצועית והמנוסה שרה
שפילר.
יתרון חשוב לקניה ב'אשרם' הוא העובדה שאתם יכולים לקנות כל דבר - מוילון ועד מפה, כרית או צנצנת - וכשהגעתם הביתה ולא אהבתם מה שראיתם, תמיד תוכלו לחזור ל'אשרם' ולספר מה קרה. כאן יקשיבו לכם, יחייכו, ייעצו ויחליפו כל דבר במשהו שיתאים יותר לטעמכם.
ב'אשרם' המבצעים הם מבצעים אמיתיים כמוהם לא תמצא בשום
מקום אחר לדוגמא:
מפות אוכל מסאטן דוחה כתמים בגודל 150X250 ס"מ - 19 ₪
שישה פליסמט ב-9 ₪ ועוד מבצעים רבים. אז אם אתם רוצים חג שמח באמת וחגיגי, תנו קפיצה ל'אשרם', לא תתחרטו.
'אשרם'
כתובת:
רח' החרש 10 מול 'הום סנטר'
טלפון: 08-6317799.
ימים ושעות פתיחה:
ימים א'-ה' 08:00-20:00
יום שישי 08:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש