לורד אריסטו

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 08:47 ● ערב ערב 2516
לורד אריסטו

ללורד אריסטו שלום רב!


שמי רחל, אני בת 91, אלמנה. שכלתי את שני בניי, בעלי נפטר לפני שנה, הוא היה בן 99 ובריא עד מותו, כמעט מעולם לא היה חולה. ביום מותו קפץ עליו כלב זאב גדול, הפיל אותו ארצה, הוא קיבל מכה חזקה בראש ומת. לעומת זאת, בני הבכור נפטר בגיל 61 מסרטן בדיוק כמו אבי ז"ל ובני הצעיר הלך לעולמו בגיל 70, השנה, מדום לב בלילה באמצע השינה. הוא היה מאוד קשור לבעלי והצער לדעתי, גמר אותו. עכשיו אני מניחה לאחר שנשארתי לבדי צריך להגיע תורי. למזלי גם אני אישה בריאה עדין, הולכת שעה כל יום, שוחה כמה בריכות כל שבוע, משחקת ברידג' פעם בחודש, יוצאת להצגה, נפגשת המון עם הנכדים והנינים. מאוד חשוב לי להישאר צעירה ברוחי עבורם. יש לי שתי כלות מקסימות שמבקרות אותי באופן קבוע והחיים עדיין מלאי עניין עבורי ואני לא מפסיקה לקרוא, לראות תוכניות טובות בטלויזיה וליהנות מדי פעם מהרצאה מעניינת. ככה בעצם שמעתי עליך. אתה ממש ריתקת אותנו בחוכמתך ובחוש ההומור הנפלא שלך. ההרצאה שנתת לנו בדיור המוגן בנושא למות מאור, היתה הדבר הכי נפלא שקרה לי ואני בטוחה שלכולם, כי אחרי הכל, ככל שאתה מתקרב בגיל אל המוות אתה כבר לא ממש יכול להתעלם ממנו. נכון שכל אדם נולד למות וזה יכול להגיע כל שניה גם כשאנו צעירים, אבל בגיל 91 כשאני מדליקה נר על קברו של בעלי המנוח, אני יודעת שבקרוב גם אני אנוח מנוחת עולמים לצידו.
אחרי ההרצאה שלך אני יודעת שחובה להאמין לך ושבעצם אין מוות. אני מאוד מתרגשת שבקרוב אצטרף לחוג החדש שלך בדיור המוגן, קורס הכנה ל'נסיעה' היפה והכי חשובה בחיים טיול מרתק לעולם שמעבר, אבל לפני כן אני מבקשת להיפגש איתך באופן אישי כי למות מעולם לא פחדתי אבל להיות חולה ולהיות נזקקת לאחרים שיטפלו בי זאת אני ממש לא אסבול, וכן, אני מאוד חוששת שזה יקרה. היום יש באפשרותי לעשות הכל, לנסות למנוע זאת, אני עושה התעמלות, אוכלת נכון, שומרת על לב שמח ונפש צעירה, אבל אני מאמינה שאתה כמדיום תוכל לומר לי את האמת ואני מבקשת לשמוע רק את האמת, על מנת שאוכל להכין את הכל כמו שצריך. לכן אשמח אם ניפגש בהקדם ותפתח לי בקלפים.
בתודה מראש
רחל


רחל יקרה שלום רב!


שמחתי מאוד להיפגש עימדך ותודה על הזכות שהענקת לי לפרסם את מכתבך. ועכשיו לאחר שפתחתי עבורך את הקלפים והספר הקדוש אני יכול לומר לך את כל האמת, לפי בקשתך. בשנתיים הקרובות, בעזרת השם, אין שום שינויים גדולים בבריאותך. זה שאת מתעמלת יום יום ואוכלת תזונה נכונה ובריאה ובמיוחד זה שאת אדם אופטימי שמוקף במשפחה וחברים טובים, עושה לך רק טוב. בגיל 93 תפגע לך השמיעה ובאותה שנה תעברי ניתוח קטן בעין, יתכן קטרט. עשיתי לך גם בדיקת אנרגיות ואני רואה שכבר כמה שנים את סובלת מהגב התחתון, לפעמים אפילו מושכת את רגל ימין. את אישרת לי כי זה נכון, אז אני ממליץ במיוחד בחורף לא ללכת מהר ותמיד אם אפשר להשתמש במקל הליכה. אני רואה שאת אוהבת חיות ולכן אני מציע לך לרכוש ציפור קטנה וחמודה. יש היום ציפורים שאת יכולה להוציא מהכלוב ולשחק עימן. לי יש כזאת וזה עושה ממש אושר בלב. את המסע הסופי שלך לעולם הבא את מתחילה בגיל 97 ואני בטוח שלאחר כמה פגישות בקורס שלי את תרגישי נפלא לצאת לדרך ושוב להיפגש שם על כל אהוביך, ואני מבטיח לך ששם עוד יהיה הרבה יותר מרתק ומעניין מכאן.
קוראים יקרים מרגע שנולדנו, אנחנו מתקרבים בביטחון אל הסוף, אבל זה לא סופינו. זה רק ובסך הכל סוף תקופתנו כאן עלי אדמות בכדור הארץ. אם ניקח את המילה 'מוות' ונהפוך אותה, נקבל 'תוום' תקופה, סיום קורס החיים כאן וכולנו לוקחים עימנו רק את הזיכרון והתודעה וביחד עם הנשמה עוברים לעולם הבא. כשבעולם הזה אנחנו עוברים בית חדש זה כיף, כשבעולם הזה אנו נוסעים לחו"ל זה מרגש, כשבעולם הזה אנו עושים דברים חדשים זה מרתק, אז קחו את כל הרגשות הנכונות והתוצאות הללו, חברו אותן יחד ותחשבו איזה מרגש יהיה לפגוש שוב את אהובינו. איזה כיף יהיה לעשות שוב משהו חדש ואיזה מרתק יהיה להיות בעולם חדש. אני לא יודע מה איתכם, אני כבר מת על הרעיון, והדבר הכי נפלא בעניין הוא שאף אחד לא ממש יודע מתי הוא יוצא לדרך לטיול הכי יפה בחיים, כי המסע לעולם הבא הוא ההפתעה הכי גדולה בחיים. אני כמתקשר יום יום שומע מהנשמות שכבר עברו את המסע, שזו חוויה נהדרת. יש ויש חיים בעולם הבא וכל מי שמעוניין להצטרף לקורס המיוחד שלי מוזמן להגיע וללמוד על הדרך להכין את עצמו לטיול הכי יפה וחשוב טיול של פעם בחיים טיול מרתק לעולם הבא. אמא שלי עברה לעולם הבא לפני 16 שנה, אבא שלי עבר לשם לפני שנתיים והם לא מפסיקים לבוא אלי ולספר לי דברים מדהימים שאשמח לשתף בהם גם אתכם. הקורס הראשון נפתח בחודש דצמבר אתם מוזמנים.
שלכם
לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש