טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 08:56 ● ערב ערב 2516
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי - מחדר עבודתה של קוראת בקלפים - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני גם דרך הטארוט
"היי. את זוכרת מה אמרת לי? וצדקת. באמת הצלחתי ליצור אלכימיה ביחסים איתו. עובדה. אנחנו עדיין יחד".
"אני מחייכת אליה בסלחנות ושואלת את עצמי באיזה מחיר הם עדיין יחד? זכורה לי היטב האובססיה שלה בנוגע לבחור האדיש משהו. כשהיא פנתה אלי לייעוץ ראיתי שכל מה שעניין אותה היה הקשר הלא ברור שהיא נמצאת בו. כשטרפתי את הקלפים ובצעתי פריסה זוגית אמרתי לה בוודאות שהאדון הצעיר נמצא איתה מטעמי נוחות והיא כאם חד הורית שאחראית לפרנסת ילדיה נמצאת במסגרת המשלימה עבורו את דמות האישה הסבילה. בימים בהם היה טרוד בעבודתו או בבילויים הוא התעלם משיחותיה, ולה כמובן היה נוח להמציא תירוצים עבורו. זכורה לי היטב העובדה שציינתי לפניה את עובדת היותה "מכורה לקשר, אובססיבית ותלותית".
"אם אודיע לו שהכנתי עבורו ארוחה אז הוא יבוא. אם אשלח לו הודעה נחמדה הוא ישיב", היא הסבירה לי, אלא שככל שהיא לחצה יותר, כך הבחור התרחק.
היא הגיעה אלי ממוטטת נפשית, מתוסכלת, כואבת ואובדת עצות. "את רוצה בו?", שאלתי והמשכתי, "כיוון שאינני רואה עתיד לקשר ואני ממליצה לך להמשיך בדרכך. אני לא רואה שהקשר הזה יוביל למיסוד. אני בהחלט רואה שאת מחוברת למה שלדעתך עשוי להיות אם תתאמצי יותר, אך לצערי את טועה בגישתך. אך מאחר ואת בוחרת להישאר בקשר, אתן לך כלים", פסקתי וציינתי בפניה, "עליך לדעת שגם אם תגרמי לו לאהוב אותך, לא אותך הוא יאהב, אלא את מה שאת מתאמצת להיות. את מובילה את עצמך לאובדן אישיותך. על מנת שהאדון ירגיש את נוכחותך בחייו עליך להתרחק ממנו", הצעתי לה, "תני לו לחפש אותך. הרשי לו להתגעגע אליך, תתחברי לאיכויות שבך, חדלי לבטל את עצמך מולו. האם את מסוגלת לחשוב גם על עצמך?", שאלתי, והיא לא היססה פעמיים והנהנה בשלילה.
"אבל אני עייפה, ואקבל את עצותיך", אמרה לי.
וכך התחלנו דרך חדשה שבה היא למדה להעריך את עצמה, למדה לשווק את עצמה נכון ביחסים הקיימים. יצרה תחרות בונה. היא לא הייתה עוד פנויה בכל פעם שרצה אלא אם כן קבע איתה מבעוד מועד. "את משקיעה את זמנך ומרצך בילדך ובעבודה כשאת לא שוכחת את חבריך", אמרתי לה, "ואז תראי שכשהזמן שלך יהפוך יקר בעינייך, זמנך יהפוך יקר גם בעיניו". כמובן שהתאמתי עבורה על פי מבנה אישיותה תוכנית הבראה ויצרתי לה נתיב גורל שונה, אימנתי והדרכתי אותה כך שכעבור כשנה היא הגיעה אלי עם הזמנות לחתונה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש