יוגה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 09:00 ● ערב ערב 2516
לידר זיתון "אילת היוגה" מורה מוסמכת ליוגה 0526-714734
יוגה

יוגה חמה, מונעת אכילה משעמום


פעמים רבות מצאתם עצמכם פותחים את המקרר משעמום, אי שקט וחוסר שלווה. הסיבה לכך נעוצה בהשפעת מערכת העצבים על האיזון שבנו. כאשר אנו לא מאוזנים, בולמוס ואופן האכילה שלנו יבוא היטב לידי ביטוי. הצורך באכילה יגבר מתוך הרצון להשקיט את המחשבות ולהתעסק בדבר האהוב עלינו מכל - אכילה.
ידוע כי הגוף זקוק לכל אבות המזון על מנת להתפתח כראוי ולמרות שהמזון הינו הדבר המסייע לשמור על העצמות חזקות ובריאות, עלינו לדעת ללמוד כיצד לרסן את עצמנו ולא לאכול כפיצוי, מה שקורה אצל רובנו, בעיקר בשעות הלילה.
איך עושים זאת?
מתחילים דיאטה מסוג אחר, בריא ואיכותי!
שינוי חיצוני ופנימי. כל שעליכם לעשות זה לרצות ליצור התחייבות והסכמה עם עצמכם מתוך הבנה שהגוף שלנו זקוק לשינוי. השינוי נולד מתוך המפגשים המתבצעים פעמים בשבוע, במהלכם נלמד להקשיב לגוף ולנשום אליו. אנו נבצע תרגילים שיעזרו לנו לשרוף שומנים מיותרים מהגוף. אנו נעשה זאת בטמפרטורה של 30 מעלות.
יוגה חמה חברים!!
האימונים ביוגה חמה הינה הדרך הכי מהירה שיש על מנת להרזות ולהרגיש את השינוי באופן מיידי.
כיצד כל זה קשור להבטחה שנרזה?
היוגה החמה גורמת לנו להזיע כמויות של זיעה שהגוף יפריש החוצה בזמן שריפת השומן, ובזמן האימון, ובאופן רציף השיטה מוכיחה כי הזיעה שנשטפת מגופינו בזמן שאנו מבצעים "אסאנות", הינה זיעה שתחזור אלינו באנרגיה חדשה טובה ומאוזנת. היוגים העתיקים מכנים את הזיעה הזו בשם "נקטר" המיץ של הפרי, תמצית האנרגיה.
כך לא נרגיש צורך באכילה מיותרת.
נסיים את התרגול בתנוחת שיבאסאנה- נשכב על הגב, נעצום עיניים ונכנס את החושים פנימה. הזיעה תתייבש ותשוב אל הגוף כשהיא ממלאת אותנו באנרגיה קוסמית מדהימה!
אין צורך לאכול אחרי אימון שכזה ובודאי שהגוף ידחה מעצמו מאכלים שיכבידו על תחושת הקלילות הנהדרת שגופנו יחווה.
התנסות ביוגה חמה תניב תוצאות מהירות שיגרמו לנו להרגיש תחושת שלמות בין הגוף לנפש והאכילה תתאזן מעצמה תוך כדי תרגול היוגה.
אני מזמינה אתכם להתנסות בחוויה ובתאבון מחודש לחיים!
אשמח לענות על כל שאלה!
נמסטה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש