זארה פרומקין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/11/2011 10:32 ● ערב ערב 2524
זארה פרומקין

אם כבר קוסמטיקה רפואית, אז עדיף תמיד ללכת לאחת שהגיעה מהתחום הרפואי. זארה פרומקין, אילתית כבר 16 שנה, אם לארבעה ילדים, אחות מוסמכת, תמיד אהבה את תחום הטיפול באנשים. בעברה, ניהלה זארה את 'טויס אר אס' במשך תשע שנים, אך תמיד התגעגעה לתחום הטיפול. לפני כשמונה שנים, שבה לשורשים ולפני כארבע שנים, החלה לעבוד ב'אסתטיקה מרכז רפואי'. הצורך הגדול שלה בהתמקצעות בתחום, הוביל אותה ללימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, אותם סיימה לפני כשנה. השנה, עם סיום הלימודים, פתחה זארה את המכון הפרטי שלה במתחם ה'פולס', עבודה אותה היא משלבת בהצלחה רבה עם עבודתה ב'אסתטיקה מרכז רפואי'.
במכון הרפואי של זארה, הממוקם בקומפלכס היופי של ה'פולס', היא מבצעת טיפולים שונים: טיפולי פנים לכל סוגי העור, אקנה, הבהרת פיגמנטים (בעזרת מכשיר אולטרסאונד מתקדם), מניקור ופדיקור רפואי (עם התמחות בחולי סכרת), בניית ציפורניים (כבר במשך שבע שנים), איפור קבוע, שעוות גוף, עיצוב גבות ועוד.
המכון האולטרה מודרני ממילא עבר לאחרונה שדרוג רציני. זארה זכתה במיתוג של חברת 'כריסטינה' הידועה – מוצרי קוסמטיקה מקצועית, כשהחידוש הוא למעשה עבודה עם סדרות חומרים לפי סוג העור של אותה חברה (ולא ערבוב בין חברות שונות, למניעת תגובות).
בתחום בניית הציפורניים, משתמשת זארה בליין החדש SHI-LAC לק המיועד לציפורניים טבעיות, לא פוגע במרקם הציפורן ולא דורש שיופים וחומרים מסוימים, אלא מניקור למראה אסתטי עם ייבוש תחת מנורת UV הלק מחזיק מעמד בין שבועיים לשלושה, והמחיר? שפוי בהחלט!
הפדיקור לחולי סכרת נעשה בעזרת מוצרים המאושרים על ידי משרד הבריאות, ללא שימוש בסכין.
המכון הרפואי של זארה הוא למעשה קומפלכס יופי ב'פולס', עובדה המאפשרת לעשות במקום ימי כיף – ציפורניים, שעווה, פדיקור, טיפולי פנים – הכל תחת קורת גג אחת וכמו כן, לשלב זאת עם המספרה במקום ומכון האיפור.
זארה מסכמת: "הגישה שלי ללקוחות היא בהסתכלות רפואית (מתוקף היותי אחות), מקצועית ועם המון סבלנות, שילוב ידע ברפואה וקוסמטיקה לטיפולים. כמו כן, אני שמה דגש על הניקיון והאסתטיקה של המקום ועומדת בכל תקני משרד הבריאות".

המכון של זארה, מתחם ה'פולס', שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-13:00, 17:00-21:00, ו' 9:00-13:00. טלפון: 057-7465041.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש