קקאו אספרסו בר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 7/12/2011 16:15 ● ערב ערב 2527
'קקאו אספרסו בר', בית קפה איכותי ומוקפד, סניף אילת כמובן (מרשת בפריסה ארצית הכוללת סניפים רבים ועוד רבים בתכנון), הביא את רמת השירות, עיצוב, אם מבחינת מזון ואם מבחינת תודעת שירות (ברמה אירופאית) לרמת אמנות, והכל מותאם לצרכי הקהל המקומי, את זה מוכיחים – שנה וחצי של הצלחה בנוף האילתי.
קקאו אספרסו בר

מה יש במקום הזה שכל כך עושה לנו את זה? כנראה, השילוב של פרטים מוצלחים הוא שעושה את התמונה המושלמת. אם זה המיקום, בלב טיילת המעצבים היוקרתית של טיילת 'המלך שלמה' החדשה, ממש על שפת המרינה, אם זה המקום הגדול והמרווח, המעוצב בעיצוב מוקפד בגווני קקאו ושמנת, עם כיסאות נוחים להפליא (300 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ), עם תאורה נעימה המאירה בדיוק באור הנכון, מוסיקת אווירה בדיוק בווליום המתאים, אם זה הבר רחב הידיים, ובו כל סוגי האלכוהול והיינות בהם חשקתם המעוצב בעץ כהה המואר באופן מושלם על ידי תאורה בגווני כתום וכיסאות כתומים תואמים, פינות הישיבה בגוון לבן-שמנת בחוץ, האוכל הטעים והדגש הרב על צורת הגשתו, ומעל הכל – השירות – ב'קקאו' זו לא רק קלישאה – השירות במקום מעל הכל, כי אין כמו להתארח במסעדה ולהרגיש מלך, נכון?

'קקאו אספרסו בר' מתמחה בקפה, קפה קולומביאני משובח בארומה סקסית, קפה עם המון אהבה. אליו מתווספות העוגיות המדהימות הנאפות כאן מדי יום וכמובן איך אפשר בלי מדליוני השוקולד הבלגי. יש לציין, כי את כל הפרודוקטים מכינים במקום, מטורטיה ועד לחמים, אפשר לומר שהירקות הם בין המוצרים היחידים הנקנים מבחוץ, לא משתמשים כאן בצבעי מאכל, בחומרי תשמורת, 'קקאו' גאים לומר כי הם משתמשים אך ורק בשמן טהור, תבלינים טריים ובקקאו טהור – שוקו טהור היישר מבלגיה.

מה אוכלים כאן? הכל! בתפריט תמצאו מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות, ארוחות קלות, אוכל בריאות, מיני מאפים טריים, קינוחים ועוגות נפלאים, קפה איכותי ואלכוהול. ארוחות בוקר מלכותיות המוגשות משך כל שעות הפתיחה.

'קקאו' מקפידים על ניקיון ואסתטיקה, המנהלים סיגל ועומר וצוות המקום חיים ונושמים שירות באהבה! מיותר לציין, כי הצוות עבר הכשרה ויודע הכל עד לפרטי פרטים, כמו למשל הפרודוקטים והטעמים, הם יודעים היטב אם משהו בתפריט הוא פיקנטי או חריף ועוד.

ועוד לא אמרנו מילה על חדרי השירותים המעוצבים ברמה גבוהה מאוד...

הנחה לאילתים.
אז, נפגשים ב'קקאו'?

'קקאו אספרסו בר', טיילת המעצבים של מלון 'המלך שלמה' באילת, פתוח – כל ימות השבוע מ- 08:30 ועד 01:00, 08-6334466.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש