מתפנה... מתקדם ל'פארק אבניו'

מאת: ● 8/12/2011 16:44 ● ערב ערב 2527
פארק אבניו זה לא רק בר - מסעדה ומקום שאפשר לבלות בו. החל מהשבוע אתם יכולים להשתמש בשרות מוניות 'פארק אבניו', בדיוק כמו בניו יורק.הנהגים ילבשו תלבושת אחידה. במוניות יותקנו מסכי LCD. והלקוחות ייהנו ממבצעים מיוחדים
מתפנה... מתקדם ל'פארק אבניו'

שלומי עמר ועובד קימה, שני אנשי עסקים צעירים, מנסים בכל דרך לעניין את קהל הלקוחות שלהם. אחרי שפתחו את 'פארק אבניו' לפני כמעט שבע שנים, לקחו את מתחם מסעדת 'דניס' והקימו גן אירועים מרהיב, ואחרי שהיו הראשונים שקיימו מסיבות בגן האירועים, במסגרת ליין ה'ריברו', ארגנו פסטיבלי בירה ואירועים גדולים תחת כיפת השמיים, הגיע הפרויקט הבא שלהם, מוניות 'פארק אבניו', רעיון מבריק שנולד תוך כדי שיחה ביניהם לנהגי מוניות שחיפשו בית לתחנה חדשה.
זו הפעם הראשונה שיש שיתוף פעולה כזה בין עסק של בר- מסעדה לתחנת מוניות. לתחנה הזו קדמו מוניות המלך שלמה, מוניות 'פתאל' ומוניות 'מול הים', אבל שילוב בין תחנת מוניות לבר- מסעדה זה הראשון מסוגו, אולי אפילו בארץ. "אנחנו שמחים להיות הראשונים בסוג העסק שלנו, שמביאים את הבשורה", אמר השבוע שלומי עמר, מבעלי 'פארק אבניו'.
"מוניות 'פארק אבניו', אדיב יותר, משודרג יותר ובעיקר ניחוח של 'פארק אבניו', תשתמשו והמליצו לחברים". זו תוכן ההודעה שקיבלו מאות מתושבי אילת למייל שלהם ואכן, השבוע הם יצאו לדרך, מוניות 'פארק אבניו' (לשעבר מוניות 'מול הים'). "החלטנו לעשות את שיתוף הפעולה הזה כדי לחזק את התחנה, על ידי המיתוג של 'פארק אבניו', אמרו השבוע בפארק.
אגב, שיתוף הפעולה יכלול הטבות ללקוחות התחנה ובמקביל גם ללקוחות 'פארק אבניו' ומסעדת 'דניס'. במוניות יוצבו מסכי LCD שעליהם יוקרנו פרסומות ותמונות מהעיר אילת.
'פארק אבניו' זו תחנת מוניות מאוד גדולה בניו יורק. "הרעיון להחליף את שם התחנה ל'מוניות פארק אבניו' עלה לגמרי במקרה", סיפר השבוע שלומי עמר, מבעלי 'פארק אבניו'. אותה תחנת מוניות נתנה בעבר שרות למסעדת 'דניס', מקבוצת העסקים של שלומי עמר ועובד קימה, "הם הגיעו אלינו כדי לראות איך מרחיבים את הפעילות ותוך כדי הם הביעו עניין לשנות את שמה של תחנת המוניות ושאלו אותי, אז זרקתי את הרעיון בפניהם, אמרתי להם בואו תהיו מוניות 'פארק אבניו', כמו תחנת המוניות הכי גדולה בניו יורק. באותו רגע הם הופתעו, מיד היה ניצוץ, ממש כמו באהבה ממבט ראשון"
"יש רצון מצדנו לתת הרגשה אחרת ברמת השרות", הסביר השבוע עמר, "בראש ובראשונה בתלבושת אחידה של הנהגים, שההופעה של הנהג תהיה מסודרת ותבדיל משאר נהגי המוניות בעיר. חוץ מזה, החלטנו להכניס מסכי LCD ולפחות במחצית מצי המוניות מדובר במכוניות חדשות שחוויית הנסיעה בהם אחרת".
"בהתחלה מאוד חששתי להתחבר לתחנת מוניות, שבה יהיה נהג מונית שלא ייצג אותי בכבוד", סיפר עמר, "ואז כאשר פגשתי פנים מול פנים את הנפשות הפועלות, הבנתי שמדובר באמת בתחנה ייחודית בחומר האנושי שלה".
במוניות 'פארק אבניו' מתכוונים בקרוב להשיק מבצע מיוחד. כל מי שיידע בתקופה מסוימת שאותה יפרסמו, יוגרלו פרסים יקרי ערך בין כל מי שהשתמש בשרות המוניות, מתנת 'פארק אבניו'. בין הפרסים יהיו טיסה לחו"ל, מסך LCD ועוד. "בשיווק צריך להמציא את עצמך כל פעם מחדש, בשביל להיות בולט", הסביר עמר מה הביא אותו לעשות את הצעד הזה, "סף הריגוש של אנשים במדינה שלנו הולך לאיבוד ואם לא תוסיף כל פעם משהו מחדש, אתה תדעך מהר מאוד. הרעיון הוא באמת ליצור דברים חדשים ונראה לי שהצלחנו פה. ימים יגידו".