סופר פארם

מאת: אביבה דקל ● 14/12/2011 10:13 ● ערב ערב 2528
בחנות גדולה, מוארת ונקייה תוכלו למצוא מומחים מקצועיים בכל מחלקה - מהרוקחים ועד לדיילות הקוסמטיקה ושירות אדיב. אם מוסיפים את שעות הפתיחה הגמישות, לא פלא שסופר-פארם התמרים היא החנות החביבה על תושבי העיר.
סופר פארם

סניף 'סופר-פארם' בשדרות התמרים הוא הסניף של התושבים המקומיים. בסניף מרווח תמצאו את כל מבוקשכם ותזכו בשירות מקצועי ויחס אישי. בסניף מגוון עצום של מוצרי טיפול וטואלטיקה, מיטב מותגי הקוסמטיקה וכן בית מרקחת מהגדולים בסופר-פארם בכלל, הכולל מחלקת טבע מגוונת. אבל לא רק המוצרים הם שעושים את ההבדל: בסניף צוות של 15 רוקחים מקצועיים, יועצות במחלקת הקוסמטיקה ועובדים רבים מהעיר- כל אלה מעניקים שירות מקצועי, יעיל ואדיב.
על המלאכה כולה מנצחת בהצלחה אורלי בן נתן (44), שהגיעה אל העיר עם סניף 'סופר-פארם' הראשון, התאהבה באילת וצמחה בה יחד עם הרשת.

סניף התמרים הינו הסניף השני שהיא מנהלת, ואף הקימה אותו מתחילת הדרך. "זהו ללא ספק הסניף של אילתים", היא אומרת. "רוב לקוחותינו מורכבים מתושבי אילת שחוזרים ושבים לרכוש בסניף, וכך הצוות יוצר קשר אישי עם הלקוחות. אופיר- מנהל מח' קוסמטיקה, לוטפי - מנהל בית המרקחת, שירן - מנהלת מח' כללית וסוזי - מנהלת חשבונות - כולם שחקני נשמה שנותנים מעצמם הכול, יחד עם צוות העובדים. הלקוחות רואים ומעריכים זאת".
השירות מעל הכל
לפני כחמש עשרה שנה הגיעה אורלי יחד עם בעלה אלון לאילת לעבוד בתור רוקחת בסניף הראשון באילת- סניף שער העיר. "החלטנו שלפני שנהפוך לאנשים ממוסדים, נרד לאילת לשנה, נחווה את החיים החופשיים כפי שהחיים באילת הצטיירו בעבורנו", היא מסבירה. "הים, האווירה ובעיקר האנשים דבקו בנו וגרמו לנו להפוך לתושבים מן המניין". כשקודמה לנהל את הסניף עדיין נותרה רוקחת בנשמתה. "כמנהלת אני עדיין שומרת על קשר עם מקצוע הרוקחות", היא מסבירה. "יחד עם ניהול אנשים וכניסה לנושאים עסקיים ושיווקיים. הקשר עם הלקוחות הפך להיות אישי
וקרוב - חשוב לי שהאילתים ירגישו בסניף כמו בבית".

בינואר האחרון נפתחה עמדת 'אל-תור' מאוישת בכניסה לחנות, בה סורקים את המרשם לבית המרקחת ומקבלים מספר. מרגע קבלת המספר הלקוח יכול להסתובב בחנות או מחוצה לה. במקביל, התרופות נאספות ומחכות ללקוח ובכך מקצרים את זמן ההמתנה.
בנוסף, בימים אלה השיקו בסניף התמרים שירות חדשני: זימון תור לבית המרקחת מהבית. לקוחות קופות החולים כללית, מכבי ומאוחדת יכולים על ידי לחיצה פשוטה באתר האינטרנט של סופר-פארם להזין את המרשם ולקבל מראש תור לבית המרקחת, כאשר בהגיעם לסניף התרופות כבר יחכו להם. לקוחות לאומית יכולים לפקסס את המרשמים בצירוף מספר טלפון ובכך לקבל הכנה מראש של המרשם הדרוש.
מעבר לקיצור משך ההמתנה בתור, ב'סופר-פארם' מציעים מידי שבוע מבצע חדש על חמישה מוצרים (super5) ובכל שבועיים מתחלף עלון מבצעים עליו אפשר להתעדכן גם באינטרנט. "אנחנו עושים לא פעם מבצעים ייחודיים לסניף בהתאם לרכישת הלקוחות שלנו. אנו נותנים מענה לכל צורך. אפשר לבוא לכאן לבית המרקחת, לקנות מתנה מיוחדת, להתפנק עם בושם חדש או פשוט לחדש את מלאי השמפו, סבונים, חיתולים ועוד".

'סופר- פארם' - התמרים
רחוב שדרות התמרים 9, אילת
שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-22:00, ו' וערבי חג 08:00-17:00.
תורנות שבת וחג 10:30-23:00 טלפון: 077-8881440.
אתר לזימון תור: www.altor.super-pharm.co.il


תושבי אילת ואורחיה מוזמנים ליום השקה מיוחד של מכשיר B-CURE ,LASER בלעדי בסניף התמרים, שיערך ביום א' ה-18/12/11. זהו המכשיר הראשון המשלב עוצמת ריפוי קלינית , מטפל בכאבים ובעיות אורטופדיות.
"כרוקחת ותיקה נתקלתי במשך הזמן באנשים אובדי עצות מול כאבים. הם עוברים מכדור אחד למשנהו, ברי המזל מצליחים להקל על עצמם, אחרים סובלים מפגיעה חמורה באיכות חייהם. לאחרונה, נחשפתי לטכנולוגיה חדשה של טיפול ביתי באור, וכיוון שאין חכם כבעל ניסיון , ניסיתי את המכשיר על ילדי, חברים ומשפחה. הפידבקים לא איחרו להגיע, והחלטתי להביא באופן ייחודי את המכשיר לאילת. אני מזמינה את כולם לבוא ולהתרשם, לשמוע ולנסות את המכשיר בסניף".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש