מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 14/12/2011 10:35 ● ערב ערב 2528
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב,


שמי אנה אני בת 31 לא נשואה אבל יש לי בת מגבר נשוי שהייתי בזמנו הפקידה שלו וניהלנו רומן של חמש שנים. הוא הבטיח לי נישואין ואני שהייתי צעירה חסרת ניסיון בחיים, לא הבנתי שהוא מהסוג של משה קצב סתם ניצל אותי מינית. כשנכנסתי להריון הוא נילחץ הפך להיות מאוד עצבני תוקפני ולא נחמד אמר שאני אונסת אותו ואף אחת לא תעשה לו כזה דבר ובכלל הוא עושה עכשיו שלום בית עם אשתו ובכלל לא מתאים לו ילד מאישה אחרת. נפגעתי מאוד. הרגשתי לבד. להורים שלי לא יכולתי לספר כי הם בוכרים עתיקים בראש, איך יכולתי לומר להם איזו טיפשה הייתי שהאמנתי כל השנים הללו שהוא יתגרש עבורי ויפרד מכל הרכוש והכסף. סוף סוף הבנתי שאני בסך הכל הייתי הזונה הקטנה, הפילגש שלו. רגש הנקם גבר בתוכי התקשרתי לאשתו סיפרתי לה הכל וגם תבעתי אותו לאבהות ומזונות גבוהים. הוא לא יכול היה לפטר אותי כי הייתי בהריון, אבל לאחר שאשתו עשתה לו את הדרמה של החיים, (והכי מצחיק מתברר שגם היא הייתה המזכירה שלו כשהוא היה נשוי לאשתו הראשונה), אז היא לא יכלה לומר לי דבר, הרי היא הייתה זונה לא קטנה בעצמה, במיוחד שאז גם היא הייתה נשואה ואמא לילד ועזבה אותו, התגרשה והתחתנה עם יורם הבוס שלי, אז היא בטוח חטאה קצת יותר מאשר סתם להיות פילגש טיפשה ומאוהבת כמוני. מאז חלפו כבר כמה שנים ואני לא מוצאת לי בן זוג ראוי ואני מרגישה שאני משלמת על החטא שלי במיוחד בגלל שבזמנו כל כך רציתי אותו ועשיתי לו כישופים. היה כאן בעיר בחור ערבי שלקח ממני עשרות אלפי שקלים והבטיח לי שיורם יהיה שלי ואני האמנתי לו. התפטרתי והוא שילם לי את כל מה שהגיע לי. קיבלתי הכל וגם מזונות, אבל הכישופים לא עזרו ונראה לי שרק קלקלו. יותר מאוחר שמעתי שגם היא קיללה אותי שאשאר לבד לכל חיי. אז עכשיו אני לא יודעת מה סוגר לי את המזל - הכישופים שלי או הקללות שלה, אבל אני רוצה להתחתן להקים בית אני לא רוצה גבר נשוי. אין לך מושג כמה גברים נשואים רודפים אחרי, במיוחד במקומות עבודה. היום זה אפילו דוחה אותי שהגברים האלה לא מכבדים את הנשים שלהם. למה הם בכלל התחתנו עם הנשים שלהם? אני גם קוראת את המדור הנהדר שלך במה נשמע וגם חברה שלך בפייסבוק אם תפרסם את הסיפור שלי אז אני ממליצה לכולם להיות חברים שלך בפייסבוק. אתה כותב נפלא על האמת של החיים ולכן אני גם פונה אליך. אני יודעת שהייתי טיפשה ולא מוסרית וזה לא תירוץ שהייתי צעירה ונאיבית. התנהגתי לא נכון ולא יפה, רציתי להרוס בית. היום זה מגעיל אותי ואני באמת מתחרטת אשמח אם תקבל אותי ותעזור לי.
בתודה מראש אנה (שם בדוי)

אנה שלום רב!


קיבלתי את מכתבך ובהחלט תודה על שאפשרת לי לפרסם אותו במדור שלי כי בסיפור כזה יש המון ללמוד. ואכן את צודקת שהיום יש הרבה גברים נשואים שלא מכבדים את האישה והאמא של הילדים שלהם וכל הזמן מחפשים בחוץ, אבל את ממש לא צריכה את הסיפור הזה שוב. הטעות שעשית בעבר גורמת לך לצערי לשלם מחיר כבד.
א. אסור היה לך להתעסק עם כל הכישופים שעשית ב. הקללות שלה נגדך בהחלט פגעו בך ולפי הספר הקדוש שפתחתי והתיקשור יהיה עליך לעשות כמה תיקונים אם ברצונך להשתחרר מהמזל הסגור הזה שלך. אני תמיד כותב במאמרים שלי שאסור להתעסק עם כישופים כי מי שעשה אותם תמיד נענש בסוף. לפי הקלפים שלך תודה לאל אני רואה שיש לך בגורל זוגיות טובה שתמשך לשנים רבות וגם במפה הגימטרית קבלית שעשיתי לך יש חדשות טובות. בנוסף לזוגיות יהיה לך עוד בן בעזרת השם וגם מצבך הכלכלי ישתפר. את בן זוגך, ואני לא אומר בעלך כי אני לא ממש רואה חתונה דתית, אני יותר רואה חיבור זוגי, את תכירי במקום ליד הים הוא גבר שחום גבוה עסוק עצמאי והוא גרוש עם שלושה ילדים. הוא יהיה גבר נאה וזה יהיה נפלא עבורך כי אני חייב לציין שאת אישה מדהימה ביופייך וזה תמיד יפה לראות זוג שנראה טוב ביחד. אז לסיכום אנה את צריכה להגיע אלי לטיפול נגד הקללות שלה ולטיהור הכישופים שאת עשית. אני בטוח שהיום התבגרת והבנת שטעית ואת באמת מתחרטת זה יעזור מאוד. אני מציע לך להדליק נרות צדיקים כל שני וחמישי, לתרום צדקה לבית כנסת להתנדב ולעשות הכל שבשמים וכאן. את אכן אדם אחר היום והכי חשוב התחברי לאמונתך באלוקים, הוא תמיד יהיה אתך. אני מברך אותך להצלחה בכל אשר תלכי.
שם בפייסבוק לורד אריסטו באנגלית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש