איפה תבלו בסילבסטר?

מאת: אסטר שטרית ● 29/12/2011 08:37 ● ערב ערב 2064
גם אם אין לכם את מי לנשק בליל השנה החדשה, תמצאו במוצאי שבת בעיר מגוון חגיגות שלא תרצו לפספס. הבשורה הטובה- המגוון עצום. הבשורה הפחות טובה- תכינו את הארנק, המחירים לא עומדים בקריטריון אחד עם המאבק החברתי סקירה על המקומות והאירועים שיעשו לכם לפחות את היום הראשון של השנה החדשה שמח
איפה תבלו בסילבסטר?

בין אם תרצו לבזבז כמה מאות שקלים על הפקה וארוחה חגיגית באחד מבתי המלון היוקרתיים של אילת או בין אם תעדיפו לחגוג את הסילבסטר בארוחה טובה במסעדה או בלילה סוער במועדון או פאב, אלו וגם אלו ערוכים לקראתכם ומציעים מגוון אפשרויות חגיגה

תמונת כתבה


אוכל, קדימה אוכל


בערב הסילבסטר פותחות מסעדות אילת את שעריהן בארוחות חגיגיות לקראת ערב השנה החדשה. בעוד שבמסעדות מסוימות קובעים תפריט חגיגי מראש במחיר במיוחד, במסעדות אחרות בחרו שלא לשנות את התפריטים הרגילים. על פי רוב תיהנו במסעדות משמפניה בחצות על חשבון הבית ויש גם מי שהחליטו להוסיף לשם שינוי ריקודים לצד הארוחה, כן, במסעדות. ובעצם למה לא?
כמובן שאם אתם מתכננים לאכול בחוץ בערב השנה החדשה, מומלץ לכם להזמין מקום מראש ולהבטיח את מקומכם. בתאבון!

מסעדת 'אל גאוצ'ו'
מה בתוכנית? ב'אל גאוצ'ו' תיהנו מארוחה חגיגית ומלאה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית עם תוספת ובקבוק יין מבעבע.
מחיר: 190 שקלים לסועד, ללא הנחה לתושבי אילת בעסקה זו. רח' דרך הערבה (בכניסה לאילת), טלפון להזמנות: 08-6331549

מסעדת 'המפלט האחרון’
מה בתוכנית? 'המפלט האחרון' מזמין אתכם ליהנות ממסיבת ריקודים עד אור הבוקר ושמפניה על חשבון הבית בחצות.
מחיר: ב'מפלט האחרון' מתחייבים למחירים רגילים של התפריט גם בערב השנה החדשה. 10 אחוזי הנחה לתושבי אילת על כל התפריט. חוף אלמוג אילת, טלפון להזמנות: 08-6373627

'המחבוא של אדי’
מה בתוכנית? ב'מחבוא של אדי' תוכלו ליהנות ממחירים רגילים גם בערב השנה החדשה.
מחיר: מחיר תפריט רגיל, 10 אחוזי הנחה לתושב אילת. רח' האלמוגים 68, טלפון להזמנות: 08-6371137

מסעדת 'ראנץ האוס’
מה בתוכנית? מסעדת הראנץ הינה מסעדת בשרים אמריקאית, המתמחה בהגשת בשר מיושן ואיכותי לפי משקל. כי אין כמו לפתוח את השנה החדשה עם בשר איכותי.
מחיר: מינימום 300 שקלים להזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 - 25 אחוזי הנחה ממחיר מבוגר. טיילת הרויאל ביץ, טלפון להזמנות: 08-6368989

מסעדת 'לה קוצ'ינה'
מה בתוכנית? 'לה קוצ'ינה', הבית האיטלקי שלכם באילת, הינה מסעדה המתמחה במאכלים מדרום איטליה ומבחר מנות ייחודיות בניחוח טוסקאני. בנוסף, תוכלו להתפנק עם מגוון רחב של יינות ישראליים ואיטלקיים.
מחיר: מינימום 250 שקלים הזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 - 25 אחוזי הנחה ממחיר מבוגר. טיילת הרויאל ביץ, טלפון להזמנות: 08-6368989

מסעדת 'וונגס גריל’
מה בתוכנית? 'וונגס גריל' הינה מסעדה פאן-אסיאתית המשלבת מאכלים מהמזרח הרחוק, בטכניקה וטעמים מערביים. המסעדה מציעה חוויה גסטרונומית לסועדים בהזמנת מנות משותפות.
מחיר: מינימום 250 שקלים הזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 - 25 אחוזי הנחה ממחיר מבוגר. טיילת הרויאל ביץ, טלפון להזמנות: 08-6368989

מסעדת 'המפרץ’
מה בתוכנית? מסעדת 'המפרץ' מבטיחים מחירים רגילים כמו בכל השנה, קישוטים באווירה חגיגית.
מחיר: מחיר תפריט רגיל, 10 אחוזי הנחה לתושב אילת. בית הגשר(מול החנייה), טלפון להזמנות: 08-6374545

מסעדת 'סברסט’
מה בתוכנית? 'סברסט' מבטיחים לכם מחירים רגילים כמו בכל השנה ומפנקים אתכם בשמפניה בחצות.
מחיר: מחיר תפריט רגיל. חוף אלמוג (מול חוף הויליג'), טלפון להזמנות: 08-6379830

מסעדת 'שיקאגו’
מה בתוכנית? ב'שיקאגו' יפנקו אתכם בארוחת ערב חגיגית ובכוס יין או שמפניה לסועד.
מחיר: מינימום 300 שקלים לסועד. מלון הילטון מלכת שבא, טלפון להזמנות: 08-6306687

מסעדת 'קפה קפה’
מה בתוכנית? ב'קפה קפה' חוגגים בארוחה זוגית מפנקת הכוללת 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות (דואט פילה בקר וכבד אווז ברוטב תמרים בליווי פירה בשלושה טעמים וסלט עלים ירוקים), קינוח זוגי ו-2 כוסות יין.
מחיר: 350 שקלים לזוג. טיילת מלון דן, טלפון להזמנות: 08-6339643

רשת מסעדות 'כראל'
מזמינים אתכם לבחור את הטעם שהכי טוב לכם להתחיל איתו את השנה החדשה בשלוש מסעדות שונות.
מה בתוכנית?
מסעדת 'מיקה' – ב'מיקה', מסעדת סושי, תוכלו ליהנות מחמישה רולים ובקבוק שמפניה. מחיר: 150 שקלים לסועד. הים 3, טיילת מלון הרויאל ביץ', טלפון להזמנות: 08-6337244

מסעדת 'K2'
בk2 ,מסעדה אסיאתית, מחכה לכם ארוחה חגיגית הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח, קנקני שתייה קלה חופשי, יין הבית חופשי, קרלסברג מהחבית חופשי ושמפניה בחצות . מחיר: 299 שקלים לסועד. מרכז לה-פלאז' (מול מלון הרודס), טלפון להזמנות: 08-6337222
מסעדת 'בוסטון'- גם ב'בוסטון' תיהנו מארוחה גדולה ומפנקת הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח, קנקני שתייה קלה חופשי, יין הבית חופשי, קרלסברג מהחבית חופשי ושמפניה בחצות. מחיר: 299 שקלים לסועד. טיילת מלון הרויאל ביץ', טלפון להזמנות: 08-6333007

מסעדת 'פאסדור’
מה בתוכנית? מסעדת 'פאסדור' מזמינה אתכם לנשף חגיגי שיתחיל בקבלת פנים מפוארת בשעה 22:00 עם הופעה חיה של זמר וזמרת, ולאחר מכן תיהנו מתפריט עשיר הכולל מנות ראשונות, מנה עיקרית לכל סועד, קינוחים, וודקה ושמפניה חופשי במהלך כל הערב. לקראת השעה 23:00 חלוקת מתנות לסועדים על ידי 'בייבי סנטה קלאוס' ובחצות תיהנו ממופע זיקוקים מרהיב ומסיבת ריקודים ואלכוהול.

מחיר: מחיר לתושב אילת – 500 שקלים לסועד. רח' קאמן 10 (מלון 'אמריקנה'), טלפון להזמנות:
08-6378228, 050-4204932 (יניב).

הפקות ענק


בבתי המלון פוצחים בהפקות ענק לקראת ערב הסילבסטר. בחלק מבתי המלון השערים פתוחים גם לתושבי אילת שמוכנים להיפרד מסכום לא מבוטל לטובת ארוחה חגיגית במיוחד בליווי להקה ואלכוהול חופשי.

מלון 'רויאל ביץ’
מה בתוכנית?
במסעדת 'ויסטה' תיהנו מארוחת ערב במזנון משודרג עשיר טעמים, מושב ראשון בשעה 18:30, מושב שני בשעה 20:30. לא תתאפשר כניסה בין המושבים. לאחר הארוחה תוזמנו לקוקטייל ספירה לאחור במדשאות הלובי, בשעה 23:45.
מחיר: 300 שקלים למבוגר, 190 שקלים לילד. טלפון להזמנות: 08-6368989
ארוחת גאלה בלבן בה תתפנקו בארוחת עשירה בהגשה מלאה לשולחנות, כולל קבלת פנים בכניסה, יינות מובחרים, משקאות אלכוהוליים, משקאות קלים ובירות. את זמנכם ינעימו להקת 'העבריים' מדימונה במופע חגיגי.
מחיר: 750 שקלים למבוגר, 450 שקלים לילד.

מלון 'דן פנורמה’
מה בתוכנית? ארוחת ערב עשירה, קוקטייל חגיגי ומסיבת ריקודים עד אור הבוקר. כמו כן תתפנקו בשמפניה על חשבון הבית בחצות.
מחיר: במלון בחרו שלא לציין את המחיר אך ציינו כי יש מחיר מיוחד לתושבי אילת. החוף הצפוני, טלפון להזמנות: 08-6389999

לרקוד עד אור הבוקר


איך אפשר לפתוח שנה בלי מוסיקה וריקודים? המועדונים והפאבים באילת נערכים לקראת ערב השנה החדשה ומבטיחים ליינים משגעים שישמחו אתכם עד אור הבוקר.

'הדובים’
מה בתוכנית? מסיבת סילבסטר שתסדר לכם את הלילה ואת העתיד לקראת השנה החדשה. ערב 'דייט סילבסטר' לרווקים ורווקות במטרה למצוא זיווג. ”יהיה זה הערב שילמד את קופידון לשלוח חצים ואת אפרודיטה לרקוד על הבר", מספר בן אדה, משלישיית בעלי הפאב.
מחיר: ממבצעים מטורפים על האלכוהול ומחירים מיוחדים לבקבוקי שמפניה, החל מ-50 שקלים לבקבוק. מרכז תיירות, טלפון להזמנות: 052-7244435 (בן).

'ג'ויה'
מה בתוכנית? הפקת ענק שתשדר לכם את ניו-יורק עם תפאורה מיוחדת לכבוד השנה החדשה. סוללת דיג'ייז ושמפניה שתזרום כמו מים.
מחיר: כניסה חופשית לתושבי אילת. מרכז התיירות, טלפון להזמנות: 054-6393225 (מתן).

’פנטגון’
מה בתוכנית? קרנבל גדול שמתחיל כבר בקוקטייל בכניסה. ריקודים עד אור הבוקר, תצוגת אופנה בלעדית של fashion TV ופינוקי שתייה מבית המשקה 'יגר-מאסטר'.
מחיר: כניסה חופשית לתושבי אילת. רח' המלאכה 1, אזור התעשייה, טלפון להזמנות: 050-7888097 (מור).

'מאנקיס’
מה בתוכנית? ה'מאנקיס' יעוצב ברוח השנה החדשה ומזמין אתכם למסיבת סילבסטר תוססת. הופעה חיה של להקת EMACULATE וכמובן ההכרזה על השנה החדשה הפאב יפתח לקהל החל מהשעה 21:00 . בחצות- מופע זיקוקין מרהיב ומיד לאחר מכן DJ גיא גוטמן ירקיד אתכם עד לשעות הקטנות של הלילה.
מחיר: כניסה חופשית מהשעה 22:00, מינימום 50 שקלים הזמנה לאדם. טיילת הרויאל ביץ, טלפון להזמנות: 08-6368888

’שאטו’
מה בתוכנית? בר-מסעדה 'שאטו' מזמין אתכם ליהנות מתפריט חגיגי לערב זה בניצוחו של השף ערן לנקרי ומקוקטייל אלכוהול בשעה 20:30. בשעה 23:00 ייסגר המטבח ותפתח הכניסה למסיבת ריקודים עם שלושה די.ג'יים ממרכז הארץ, רקדניות ומופע זיקוקים מרהיב בחצות.
מחיר: מסעדה-15 אחוזי הנחה לתושבי אילת, מסיבה-כניסה חופשית לתושבי אילת. עיר המלכים אילת, טלפון להזמנות: 08-6332666

’פארק אבניו’
מה בתוכנית? בפארק אבניו תיהנו מתפאורה מושקעת ומארוחת ערב מפנקת אותה תבחרו מבין חמש מנות שהוכנו במיוחד לערב הסילבסטר בניצוחו של השף שלומי נחום . הארוחה כוללת: מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. בשעה 23:30 תפתח מסיבה עד אור הבוקר, בה תוכלו להתפנק משתיית אלכוהול חופשית .
מחיר: ארוחה מלאה - 460 שקלים. כניסה למסיבה - 240 שקלים. הנחות מיוחדות לאילתים. פארק אופירה, טלפון להזמנות: 08-6333303

חוף 'ממן’
מה בתוכנית? חוף 'ממן' מזמינים אתכם לנשף חגיגי לכבוד השנה החדשה, בו תוכלו ליהנות מהופעה חיה של גרי תומאס, ארוחה, שתייה חופשית (כולל אלכוהול) ושמפניה בחצות.
מחיר: 200 שקלים לאדם, 390 שקלים לזוג. מרכז הטיילת באילת, טלפון להזמנות: 08-6371958

מתגברים כוחות לקראת החגיגות


אילת נערכת בכוחות מתוגברים ומשותפים לקראת ליל הסילבסטר שיחול במוצאי שבת.
משטרת המרחב תגביר נוכחות ותעבה את הפריסה המשטרתית באופן משמעותי, בדגש על מקומות בילוי ומתחמים מפוקחים, וזאת מעבר לפעולות האכיפה השוטפות והשמירה על הסדר הציבורי. משטרת התנועה תאכוף ביתר שאת נהיגה תחת השפעת אלכוהול. משטרת התיירות בשיתוף סיירת התיירות בעירייה יפעלו עד השעות הקטנות של הלילה באזור התיירות. השיטור העירוני המשותף למשטרת המרחב והעירייה יסיירו ברחבי העיר, בדגש על פארקים ציבוריים. סיירת הורים בשיתוף המשטרה תפעל גם היא בליל הסילבסטר בכוחות מתוגברים, במטרה למגר ככל הניתן מכירת אלכוהול לקטינים ומניעת מצבי סיכון לבני הנוער.
לצד ההיערכות העירונית מפנים כל הגורמים העירוניים את שימת לבם של ההורים לאחריות הנדרשת מהם על ילדיהם. ד"ר דרורי גניאל – המשנה למנכ"ל וראש מינהל שח"ק הנחה את בתי הספר להעביר מסרים ישירים לתלמידים ולהוריהם. "על אף שלא מדובר בחג יהודי, מבחינתנו מדובר בגורם המזמן מסיבה. הורים – אתם אחראים לשלום ילדכם בצאתו, בבילויו ובשובו הביתה" ציין ד"ר גניאל וקרא להורים להפעיל כל מנגנון השגחה הורית, באופן שיבטיח חגיגות עם גבולות.