פורים ב'לייק' לילדים ולהורים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 22/2/2012 08:49 ● ערב ערב 2538
חשבתם פעם מי אוהבים את פורים יותר, הילדים או ההורים?. את התשובה הפשוטה תגלו בחנות 'לייק' שם כבר מחכים לכם עם המגוון הגדול בעיר של תחפושות למבוגרים. ולא רק, גם לילדים תמצאו כאן מגוון תחפושות ייחודיות כי ב'לייק' היופי והאיכות מנצחים
פורים ב'לייק' לילדים ולהורים

נו, אז כבר הגיעה אליכם ההזמנה למסיבת פורים? לא התכוונתי לזו של הילדים שלכם, אלא למסיבה שלכם, זו שאתם מחכים לה בערך מפורים שעבר. תרצו או לא, ההורים אוהבים את חג פורים לא פחות מהילדים ואפילו יותר. שימו לב באיזה עיניים נוצצות מתבוננים ההורים בתחפושות ואיזו התלהבות הם מגלים לנוכח שלל האפשרויות הילדותיות והצבעוניות. אז כן, גם אם עדיין לא קיבלתם את ההזמנה ליד, הרי כבר ברור לכם שלא תוותרו גם השנה על המסיבה, אז אולי השנה לשם שינוי לא תחכו לרגע האחרון ותקדימו רכישה?

מבוגרים אוהבים תחפושות?


אוהבים. בחנות 'לייק' ברחוב ששת הימים בשחמון כבר מחכים לכם עם המגוון הגדול ביותר בעיר של תחפושות למבוגרים, ולא סתם תחפושות אלא כאלו מבית היוצר של חברת 'רוביס', החברה האיכותית והמובילה בעולם לתחפושות. 'לייק 'באילת היא חנות הדגל של החברה שמייצרת בכל שנה כמויות עתק של תחפושות מדהימות לכל רחבי העולם. זו בדיוק הסיבה שכאן לא תמצאו את גיבורי הפסטיגל ושאר להיטים מקומיים, אלא מגוון גיבורים בינלאומיים נחשבים: טרזן, נינג'ות, מטריקס, אוואטר, זורו, אינדיאנה ג'ונס, הארי פוטר, פרדי קרוגר במארז שכולל הכל כולל הכל ממסכה, חולצה תואמת, יד עם ציפורניים אימתניות והכל ב-150 ₪. ותארו לעצמכם כמה היתה עולה לכם תחפושת אם הייתם צריכים לרכוש כל פריט בנפרד.
אז נכון, שמיכל שביט, מבעלי 'לייק', מכירה כבר היטב את תופעת הרגע האחרון אצל המתחפשים המבוגרים, אלא שזו בדיוק הסיבה שגורמת ללא מעט מבוגרים להיאלץ להתפשר בסופו של דבר על מה שנשאר. ואם חשבתם שב'לייק' התחפושות יחכו לכם, תשכחו מזה. לא זו בלבד שההורים כבר התחילו לקנות לעצמם תחפושות, אלא שב'לייק' כמו ב'לייק' כמות התחפושות מוגבלת, כמו שמסבירה מיכל: "הרי לא תרצו להגיע למסיבת תחפושות ולגלות שחצי מהנוכחים התחפשו כמוכם, בעיקר בעיר קטנה כמו אילת"...ואם בעוד שבועיים ירשם פיק ברכישת התחפושות למבוגרים, זה בדיוק הזמן להקדים את הרכישה ולצאת הפעם מרוצים עם התחפושת אותה רציתם.

יחי המגוון


ואם שאלתם את עצמכם מה מבוגרים אוהבים? כדאי שתרשמו לפניכם- רוב המבוגרים שמתחפשים יעדיפו לצאת מהחנות עם תחפושת גימיק כזו או אחרת. תחשבו למשל על עציץ צמח המריחואנה עליו מופיע הכיתוב- "נא לא לדרוך על העשב", תחפושת הצמח הטורף, לוחם שוורים רכוב על סוס מתנפח עם סוללות, תחפושת זוגית של מלח ופלפל, קטשופ וחרדל ועוד כהנה וכהנה. מי שמעדיף להסתפק באביזר גימיקי ימצא כאן תחתוני בוקסר דגם סבא עטויי פסים, עם ישבן חשוף, ואם מישהו יעז רק לנסות לפתוח את הרוכסן מקדימה, או אז הוא יפגוש ב'חבילה' הגברית עליה לא ויתרו יצרני האביזר הפורימי...
מעבר לאלו הרי שהסטטיסטיקות מצביעות על כך שהגברים מעדיפים בדרך כלל את התחפושות המצ'ואיסאטיות למיניהן בעוד שהנשים מעדיפות לבחור מתוך מגוון התחפושות הסקסיות המטריפות, כי אם אפשר לממש בפורים פנטזיות כמוסות, אז בעצם למה לא...באגף התחפושות הסקסיות האפשרויות משתוללות: נסיכה ויקינגית, שוטרת סקסית להחריד, פרפרית מטריפת חושים, מוסקיטרית קצרת חצאית, פיה סודית, שדה חושנית ואפילו תחפושת ליידי גאגא עם מבחר פאות אופייניות לכוכבת. הכל קצרצר, חשוף מעורר חושים. והאמת, די להעביר יד על התחפושת כדי להבין שלפחות בענייני מבוגרים אולי תשלמו קצת יותר, אבל האיכות, אח, האיכות, כמעט שמלת ערב. נשבעת.
ואם אתם קצת מלאים, גם עליכם חשבו בפורים. ליין מיוחד וחדש ספיישל למלאים ולמלאות כבר הגיע ל'לייק'. ותתפלאו גם אתן יכולות לצאת מכאן על תקן אחיות רחמניות וסקסיות, אינדיאניות ושוטרות. הגברים ימצאו כאן תחפושות כמו פרעה, מכשף, פירט, תחפושות תואמות את ה'לארג' סייז, מסתירות כל מה שלא צריך להישאר חשוף. המחירים באגף המבוגרים נעים בין 60 ₪ לתחפושת מיס חיל הים ועד ל-600 ₪ (כן, יש דבר כזה), לתחפושת הטורף פרימיום, תחפושת מושלמת הכוללת אוברול, מסכה וכל האביזרים הנלווים לתחפושת המושלמת: שריון דמוי עור לכתפיים, חגורת מותן מאובזרת, כפפות ידיים, מגני ברכיים ועוד.
וחוץ מאלו תמצאו ב'לייק' את כל מגוון האביזרים הנלווים שיעשו לכם את מסיבת פורים לאירוע בלתי נשכח: סטים, אביזרים, פאות ועוד.

לא רק למבוגרים


ב'לייק' תמצאו גם מגוון ענק של תחפושות לילדים בכל הגילאים, אלא שגם כאן האיכות מדברת בעד עצמה ולא, לא תמצאו כאן את התחפושות שתמצאו אצל כל האחרים. ב'לייק 'תמצאו בין השאר חייל קומנדו ג'מבו עם ראש גדול, סופרמן, באטמן ועוד מגוון רחב של דמיויות פורימיות ואם תחשבו שהמחירים אולי יקרים ממקומות אחרים, לא טעיתם, כי על איכות לפעמים כדאי לשלם קצת יותר ובתמורה לקבל לא רק מוצר שיאריך חיים אלא שהוא כולל גם את כל האביזרים הנדרשים, ללא צורך לרכוש כל פריט בנפרד. לילדים הצעירים יותר, החל מגיל ניו בורן ועד גיל שש, תמצאו כאן מגוון גדול של תחפושות פרוותיות, איכותיות, נעימות ויפהפיות במחיר מפתיע של 43 ₪ ושימו לב- עם כובע נפרד מהתחפושות (לא אוברול), לנוחיות הקטנטנים. דינוזאור, דרקון, צב, פילון, חתלתול הורס עם עכבר ביד ועוד מגוון הפתעות ששוות קפיצה. צוות 'לייק' המנוסה והאדיב, ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בסבלנות אין קץ, כי גם כאן כולם רוצים שבפורים הזה תהיו הכי מרוצים. ב'לייק' תוכלו לפתוח את התחפושות, לבדוק, להציץ וכמובן גם למדוד.
ואם תספיקו לבצע את רכישת התחפושת למבוגרים או לילדים עד לראשון במרץ, תיהנו גם אתם מהנחה בגובה 20 אחוז (לא כולל מבצעים) על כל התחפושות בצמוד לסלוגן שמלווה את החנות לקראת פורים- 'סוף עונה בתחילת עונת התחפושות'. בתאריך הנקוב יסתיימו המבצעים אז אל תחכו יותר מדי.

הכי 'לייק' בעיר


וכמו תמיד, לצד מחלקת התחפושות, 'לייק', החנות הכי יפה בעיר, מציעה לכם מגוון ענק של מתנות. יום המשפחה כבר כאן וזו בדיוק הזדמנות אחרונה ליהנות ממגוון ענק של מתנות ליום המיוחד הזה. עד מחר, יום ה', עוד תוכלו להספיק ליהנות ממבצע מיוחד- הנחה של 50
אחוז על המוצר השני של משחקי הקופסה מכל החברות. ב'לייק' מגוון גדול של כלי כתיבה, ציוד משרדי, הפתעות לימי הולדת ועוד הרבה דברים שילדים וגם מבוגרים אוהבים. אמרנו כבר 'לייק'?

'לייק'
מיקום: רחוב ששת הימים 310 שחמון
טלפון: 08-6301420
ימים ושעות פתיחה: א'-ה: 09:00-21:00,
יום': 09:00-15:00.
חפשו אותנו גם בפייסבוק.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש