צהרון ניצנים - סיפור של אהבה

מאת: אביבה דקל ● 22/2/2012 08:55 ● ערב ערב 2538
חופית ומיטל אוהבות ילדים ויודעות בדיוק מה ילדים אוהבים. עובדה. אם תשאלו את ההורים ועוד יותר חשוב, את הילדים שבצהרון, הם יספרו לכם רק דברים טובים על השתיים שהופכות להן את השעות שאחרי הלימודים לדבר הכי כייפי עבורם. ככה זה כשאתן מביאות לצהרון שנים
צהרון ניצנים - סיפור של אהבה

של ניסיון בעבודה עם ילדים והרבה הרבה חום ואהבה
אם היוצאת לעבודה ומפקידה את היקר לה מכל - ילדיה, בצהרון זה או אחר, צריכה להיות בטוחה שהילד בידיים טובות. מטופל היטב, אוכל טוב ונהנה בצהרון בו הוא פוגש חברים, משתתף בחוגים וצוחק הרבה לבדיחות ולהצחקות של חופית ומיטל. ומה המדד לדעת שלילד שלך באמת כל כך טוב בצהרון? לגלות שגם כשאתה מגיע לאסוף אותם ממנו קשה להם להיפרד. וזה בדיוק מה שקורה בצהרון 'ניצנים'.
אחד הסודות להצלחה הזו עם הילדים נעוצה בעובדה שמיטל וחופית נוהגות לחדש ולגוון לילדים כל הזמן: יום הפוך בו ישנים בלילה בצהרון, מתנות למצטיינים מדי יום חמישי, חוג שפים, חוג כדורגל, חוג ריקוד, מכונת פופקורן ואוכל מצוין שמבשלת לילדים נלי ועוד. השתים כל הזמן חושבות, מחדשות ודואגות שלילדים יהיה כייף...

והילדים אכן מאושרים עם חופית ומיטל. הם מגיעים לצהרון בשמחה והאמהות רגועות ובטוחות שהילדים מאושרים. ואיזו דרך נוספת יש כדי לברר שהילדים מאושרים?
פשוט מאוד – שואלים אותם וילדים כמו שאתם לבטח יודעים, אומרים תמיד את האמת ואלו התגובות שקיבלנו מילדי צהרון 'ניצנים', לא שינינו.

נריה צרפתי-תלמיד כתה ב' בבית הספר 'גלים':
"אני מאוד אוהב את צהרון 'ניצנים'. אני אוהב את חוג התיפוף ואני גם מתאמן על זה בבית. אני אוהב את המדריכות והמדריכים, אני אוהב שנלי בוחרת בכל יום חמישי מצטיינים ומחלקת מתנה. אני מחכה כבר שיגיע חופש פסח אז יהיה לנו יום הפוך, נבוא בלילה לישון בצהרון ונעשה פעילויות כפיות".

רוי, ליאל ומאי מזרחי - שלושה אחים הנמצאים בצהרון, לומדים בבית ספר 'גלים'. מאי בכיתה א', ליאל בכתה ב' ורוי בכתה ג'.
ליאל: "אני אוהב מאוד את אלמוג הוא כמו אח גדול בשבילי והוא עוזר לי המון בשיעורי בית".
מאי: "אני אוהבת את הצהרון. יש בו חוג שפים צעירים וזה כייף וגם את החברים אני אוהבת ואת המדריכים ואני כמובן אוהבת את האוכל של נלי".
רוי: "אני מאוד אוהב את הצהרון. יש בו חוג כדורגל שלומדים להתפתח ולפתח את הכישורים בחוג וגם עוזרים לי בשיעורים. כייף בצהרון".

בר ומאיה אלמוזנינו - אחיות הלומדות בבית הספר 'הרי אילת'. מאיה בכיתה א' ובר בכיתה ד'.
מאיה: "אני אוהבת מאוד את מיטל, היא כמו אחות גדולה בשבילי. אני מאוד אוהבת את האוכל בצהרון וכל יום לא בא לי שיגיע הערב ושיגמר הצהרון".
בר: "אני מאוד אוהבת את חופית, אלמוג ומיטל, הם מצחיקים אותי. את אורי אני אוהבת כי הוא תמיד מחייך ועושה לי מצב רוח טוב. לדעתי חוג השפים הצעירים וחוג הריקוד הם כיפים מאוד".

נועה לוי - לומדת בחטיבה הצעירה בבית הספר 'מצפה ים'.
"אני מאוד אוהבת את הקציצות של נלי ואני אוהבת לשחק עם ליאל ואלינה, ואת חוג הריקוד ואוהבת שנלי כל הזמן מחבקת אותי ושחופית ומיטל כל הזמן מצחיקות אותי. כייף לי בפעילויות ובמשחקים שעושים לנו בצהרון".

לירם וליעד רולינגר - אחים בצהרון. ליעד לומד בגן 'חבצלת' ולירם בגן 'אשלים'
לירם: "כייף לי לנסוע באוטובוס הגדול לצהרון וגם לשחק עם תומר ורוי".
ליעד: "היה כייף להכין להורים ברכות בחג וגם להכין כדורי שוקולד".

ליאל ותומר זילברשטיין - אחים בצהרון. ליאל תלמיד כיתה ב' בבית הספר 'גלים' ותומר תלמיד כתה ג' ב'גלים'.
ליאל: "אני מחכה כל יום לבוא לצהרון ואני אוהבת מאוד את חופית היא חמודה והיא הכי נהדרת בעולם. אני גם אוהבת את מיטל, הן עושות פעילויות כייפיות וזה הכי כייף לי בעולם לבוא לצהרון".
תומר: "אני אוהב את נלי שהיא מחלקת מצטיינים וגם שנלי מחבקת אותי כל הזמן. אני גם אוהב את האוכל שמכינים כאן ואת מיטל, חופית, אלמוג ואורי".

בן מזרחי - תלמיד כתה ב' בבית ספר 'היובל'.
"אני אוהב את חוג הכדורגל. אוהב את חופית, היא נחמדה ומצחיקה אותי ואת מיטל היא עוזרת לי המון בשיעורי בית. אני אוהב גם את אלמוג הוא כמו אחי הגדול, וגם את אורי החמוד. היה לי כייף שהביאו לנו מכונת פופקורן ומכונת סוכר. היה טעים".

ועם כאלו תשבחות מהילדים, מי בעצם צריך יותר??? (תדמית)

צהרון ניצנים
כתובת: 610 מאחורי מלון מלוני
טלפון: מיטל 050-6375059
חופית 052-5099009
שעות וימי פתיחה:
א'-ה' 13:30-17:00
חופשות 08:00-16:00
ערבי חג 08:00-13:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש