זודיאק תחזית לתאריכים שבין ה- 22-28

מאת: או-מד מדיקל ● 22/2/2012 09:01 ● ערב ערב 2538
מאת: רחל ארז
זודיאק תחזית לתאריכים שבין ה- 22-28

טלה

-
העבודה הופכת למרכיב החשוב ביותר אצל הטלאים בימים אלה. ישנו מוטיב זורם ומניף בתחום. טרום יומולדת יוצר את האנרגיה הנפלאה שלכם ואתם עושים ויוצרים עוד ועוד. אלו שהיו בחופשה חווים געגוע לשגרה הבטוחה והמוכרת ושוב אתם עוסקים במלאכה עד לאפיסת כוחות. הקלפים מבטיחים חיוניות ודחף לפעול לנוע ולהניע.

שור

-
המוטיב הבולט אצל השוורים הינו של כסף. ההתנהלות סביב רכוש, קניה או מכירה של נכסים. במקביל המלצת הקלפים הינה שימת דגש בנושא הלך רוחו של בן הזוג. יש צורך להתפנות ולשים לב לרגשות. אתם עשויים לפתור את הבעיות שהציקו בתחום זה לאחרונה. כן קיימת אזהרה מפני עקשנות אופיינית וחסרת היגיון מול רצונות מנוגדים.

תאומים

-
הקלפים שלכם מבטיחים כי שוב תחושו בשליטה בכל האמור ליחסים הזוגיים. כמו כן, פעולה שביצעתם בחינניות רבה במסגרת העבודה תיצור הדים ואתם תזכו בשבחים ותגמול מבלי שתצליחו להבין את דרגת הקושי שהתמודדתם עימה בכבוד. צפויה אנרגיה חגיגית ומשוחררת.

סרטן

-
חילופי דברים וביקורת נוקבת תופנה אליכם ואתם, אולי לראשונה, תבחרו להגיב ומומלץ לכם לומר את שעל ליבכם. לחץ מתון על המקומות המעיקים יוביל לשחרור והולדה של אנרגיה בריאה יותר וזרימה נכונה. תתכן בהילות בצורך לבצע שינוי מיידי בתנאי המגורים.

אריה

-
יתכנו שינויי מצב רוח קיצוניים ותחושה לא ברורה של רצונותיכם הרגשיים. מילים יקבלו משמעות מיותרת. מומלץ לאריות לסגת ולנוח בצל חיק המשפחה המורחבת. קיים צורך עז לנטוש את הסביבה המוכרת והידועה, אך צעד זה יתברר כפזיז ושגוי. אם לא תפעלו בימים אלה, השינויים יתרחשו מאליו באופן ראוי יותר.

בתולה

-
ההרגשה כי אינכם מצליחים לרצות שום צד תעיק עליכם ותגרום לכם לחשוב על ויתור והתכנסות פנימה. הקלפים ממליצים לבתולות להתחבר לרצון שלהם ולהקשיב לאמת הפנימית שבסופו של דבר תיקח אותם לתחושה טובה יותר ומשוחררת ואז התמונה תתבהר וכמו בפאזל החוליות המקשרות יקבלו את המשמעות ואתם יוצאים למסלול חדש ושונה.

מאזניים

-
למאזניים הזודיאק מבטיח מראה והרגשה נהדרת. תגלו בימים אלה שאתם פועלים מתוך אינטואיציה רוחנית אשר תוביל אתכם להתנהלות ההרמונית שאוויתם לה מאז ומתמיד. יתכנו חתימות על הסכמים מתוך ההרגשה הפנימית. שינויים הקשורים ללידה או מוות גם בתחום העסקי.

עקרב

-
געגועים ונוסטלגיה ישפיעו על הלך הרוח. אתם זקוקים לחיבוק של אהבה בימים אלה ומידת הרגישות שלכם בשיאה. בוררות ומשפט מובילים את העקרבים לחשבון נפש ולתחושה שהפעולות שנוצרות כתוצאה מהתהליכים שאתם נמצאים בהם לא נכונים. הקלפים ממליצים לדחות את המאבקים בכל התחומים.

קשת

-
התחושה כי נתקעתם במובן הכספי לא מאפיינת את הזרימה הטבעית שלכם וזה ידיר שינה מעינכם. הפתרון מובטח שיגיע מאליו. האנרגיה הזוגית ונושא הדואליות בחייכם הינה בשיא אונה וכוחה ואתם ממגנטים אליכם את כולנו באהבה.

גדי

-
ישנה אזהרה לגדיים מפני היחלשות הגוף וחולי. מומלץ לכם לאפשר לאחרים לטפל בכם. אי הבנות או סכסוך משפחתי בא אל סיומו ושוב תוכלו להתנועע בחברת מקורבים אלה בטבעיות. הקלפים של הגדיים מבקשים אתכם להישמר מעומסים ולנוח ככל שאפשר.

דלי

-
התכונות הנפלאות שלכם והיכולת לתמרן ולפתור תקלות יביאו אתכם למרכז הבמה המקצועית מצד הממונים. האנרגיה בעבודה בשיאה ומאידך התחום הזוגי מרגיש שהוא פורע את השטר לכך. יתכנו תקלות ואי הבנות בכל הקשור לאלה שאתם אוהבים.

דגים

-
הדרך בה אתם רואים את החיים בוגרת מדי. תנסו לקחת את הדברים ביתר קלילות. התחום הזוגי דורש תשומת לב מיוחדת לדרך בה אתם מביאים את רגשותיכם לידי ביטוי. הבלבול בו אתם שרויים מתסכל אתכם ואת הסביבה כולה. בררו עם עצמכם מה אתם רוצים מהזוגיות. בתחום העבודה יש להיזהר מגניבה וחוסר יושר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש