תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 22/2/2012 09:36 ● ערב ערב 2538
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


מרבית הכוכבים שנמצאים במזל שלכם יעזרו לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם לאחר תקופה ארוכה של קשיים רגשיים פנימיים.

דגים


כעת, כשהכוכבים בשמים נמצאים ברובם במזל דגים, הגיע גם הזמן שלכם להתחיל להרגיש טוב יותר עם עצמכם ביחס להתנהלות הכללית שלכם. מבחינה בריאותית, זהו זמן שבו תצטרכו להשקיע יותר אנרגיה בשמירה על תזונה נכונה ובריאות תקינה. ההתלבטויות הרבות שעברתם לאחרונה בעקבות שינויים שאתם נאלצים לעשות, גרמו לכם לעיתים לאובדן הביטחון העצמי – שבתקופה הקרובה יחזור אליכם שוב.

טלה


הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם ייתן לכם במהלך כל החודש הקרוב ימים שבהם תרגישו הרבה יותר נחמד ביחס לעצמכם וביחס לסביבה הקרובה אליכם במעגל המשפחתי הקרוב. ואולם, מאחר וכוכבים רבים נמצאים גם בבית המקושר עם תת המודע שלכם, הרי שייתכן ופעמים רבות תרגישו צורך להסתגר בתוך עצמכם ולא לשתף כל אחד בתוכניותיכם האישיות ובוודאי שלא המקצועיות.

שור


מבחינה חברתית, אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם, כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן שלכם לקדם את עצמכם על ידי פעילויות שונות שיעזרו לכם למתג את עצמכם במקומות הרצויים לכם. ייתכן ומסיבות אישיות לא תרצו לשתף את האחרים בתוכניותיכם, ואף יהיו פעמים שמבחינה רגשית תרגישו שאתם מעדיפים לשמור את תחושותיכם לעצמכם, כיוון שתרצו לשמור על פרטיות מרבית.

תאומים


בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם עד כמה אתם מוכנים להשקיע בעצמכם ובקריירה שלכם ובכך להזניח במידה מסוימת את האנשים הקרובים לכם. עליכם להסביר לעצמכם שזוהי תקופה זמנית עבורכם שבה אתם חייבים להשקיע את כל מרצכם על מנת לסלול לכם את הדרך העתידית אליה אתם שואפים להגיע. נראה שבסופו של דבר תצליחו להעביר מסר זה.

סרטן


בתקופה הקרובה, אתם עשויים למצוא את עצמכם פועלים בכמה מישורים שונים. תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה, כך שנסיבות החיים עלולות להביא אתכם לרגעים שבהם אתם יכולים להתלבט ביניכם לבין עצמכם, האם פעלתם נכון. תמצאו שאתם מקבלים עזרה מאנשים בעבודה שיחשבו שמגיע לכם להצליח ומצד שני, במידה ויש לכם בעיות עם בירוקרטיה – זה הזמן לטפל בהן.

אריה


יש לכם יכולת להצליח בכל הנוגע לקריירה האישית שלכם על ידי השקעה של אנרגיה מרובה בתחום המקצועי. ההצלחה שלכם תניב פירות גם במובן הכלכלי, כך שזה הזמן לבדוק האם יש עוד מקורות הכנסה שעליכם להשקיע בהם כדי ליהנות מהם בעתיד. במישור האישי, מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם האם סגרתם מעגל עם אנשים שפעם היו מאוד יקרים לכם ואילו היום הפניתם להם עורף, כך שנשארו עם טעם מר כלפיכם.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת, כך שימים אלה נחשבים לימים בהם אתם עורכים חשבונות נפש עם עצמכם ומודעים לעובדה שישנם דברים שאתם חייבים לשנות כדי להצליח יותר בהמשך. ייתכן והסביבה הקרובה לא תמיד תהיה פתוחה לשינויים שחלים בכם, ולעיתים אתם מרגישים שאתם עומדים חסרי אונים מול הדרישות הבלתי נלאות של אחדים מהקרובים לכם.

מאזניים


בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו, כך שנראה שזה הזמן עבורכם ליצור אפשרויות חדשות בעבודה על מנת לקדם את עצמכם. על מנת להצליח, מומלץ לכם להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש, כך שתוכלו למצות את מקסימום ההנאה והתועלת ממהלך כוכבי זה. עליכם לצבור לכם הכנסות בצורה כזו שבמידה ותזדקקו לכספים בעתיד ,יהיו לכם מספיק רזרבות שאתם יכולים לבנות עליהן.

עקרב


ייתכן ואלה מכם שנולדו בתחילת המזל מרגישים תחושת קושי ועיכוב, והדברים שאתם רגילים להתנהל איתם ביומיום בצורה זורמת וקלילה, אינם זורמים כתמיד. עובדה זו נובעת מכך שסטורן, הכוכב הקורא לאחריות, נמצא בתחילת המזל ומשפיע עליכם לראות אחרת את החיים. אלה מכם שנולדו לאחר תחילת המזל, יכולים ליהנות מתקופה של יצירתיות בה תוכלו להרגיש את היכולות שלכם יוצאות החוצה בהנאה.

קשת


בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב, תהיו עסוקים עם אנשים הנמצאים במעגל המשפחתי הראשון. ייתכנו פעמים שתהיה לכם התלבטות בין ההיגיון לרגש ולא תדעו באיזה כיוון לבחור. כדי ליהנות - מומלץ לכם לזרום עם היקום ולהרשות לעצמכם להפיג מתחים במידה ואתם יודעים שאתם מעמיסים על עצמכם מעל ומעבר ליכולות האישיות שלכם.

גדי


חלקכם הגדול יכול להיאנח אנחת רווחה, כיוון שעכשיו אתם נמצאים בתקופה שהיא ברובה לאחר שינויים שנאלצתם לעשות בניגוד לרצונכם. הכוכב סטורן השפיע עליכם להתייחס אחרת אל חייכם, ולמרות הקשיים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתמוטט, אלא יש לכם את כל היכולות והאפשרויות להתמודד עם קשיי החיים ולהתגבר עליהם. ידיעה זו אמורה להקל עליכם בתקופה זו בה אתם עדיין מנסים לעשות שינויים בחייכם.

דלי


בתקופה הקרובה, תהיה לכם הזדמנות לבדוק את עצמכם מחדש ביחס לכל ההתנהלות הכספית שלכם. מרבית הכוכבים נמצאים היום במגמה לגרום לכם לבדוק את עצמכם מחדש על מנת שלא תעשו טעויות. ייתכן ותרשו לעצמכם לבלות וליהנות יותר מהרגיל מכיוון שאתם יודעים שבהמשך יהיו לכם תוכניות שלא יאפשרו לכם להיות ספונטאניים כהרגלכם.
היכולת שלכם לסגור מעגלים גדולה עכשיו מתמיד – נצלו זאת !!!








* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש