תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/2/2012 19:29 ● ערב ערב 2539
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תוכלו לקדם את היחסים הבין אישיים שלכם בכל מה שקשור לנושאי כספים, ואנשים שלא בטחתם בהם מלכתחילה - יעזרו לכם.

דגים


כל עוד הכוכב מרקורי יושב במזל שלכם ודבר זה יקרה במהלך כל השבוע הקרוב, תוכלו לקדם את העניינים האישיים שלכם על ידי שיחות נעימות שיש בהן לקדם את היחסים הבין אישיים שלכם בתחומים החשובים לכם. אחד הדברים שיעמדו למבחן הוא הנושא הכספי שאותו עליכם לבדוק ולבחון במשנה זהירות.

טלה


הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת, נמצא כרגע במזל דגים, הוא בית תת ההכרה שלכם, ולכן התקשורת שלכם בשבוע הזה תהיה מבוססת על תחושות אינטואיטיביות יותר מאשר על דברים אשר אתם יכולים לבסס במציאות. חשוב מאוד להיות יציבים בדעותיכם ולא לשנות אותן בהתאם לנסיבות וכמו כן - לוודא שהאחרים מבינים אתכם כפי שאתם רוצים.

שור


נסו לחדש מערכות יחסים שעד היום אולי חשבתם שאין לכם סיכוי ביחס אליהן. ייתכן ויש לכם תחושות כלפי אחרים שגם אתם עצמכם לא מצליחים תמיד להיות כנים ביחס אליהם. בתקופה הקרובה, תהיה לכם הזדמנות להיות ישירים יותר עם הקרובים לכם, ובכך לקבל את התשובות המתאימות – כך שתדעו בדיוק היכן אתם עומדים ביחס לכל הנושאים.

תאומים


בשבוע הקרוב, תוכלו להשקיע במידה רבה בכל הקשור לקידום עצמכם בעבודה ובקריירה. ייתכן ויהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לקדם את עצמכם, אך נראה שכאשר תעשו את החושבים נכון, תוכלו להגיע לתשובות ולמסקנות המתאימות ובכך לפתוח לעצמכם עוד דלת למקומות אליהם אתם שואפים להגיע. את הנושאים האישיים הניחו בצד לעת עתה.

סרטן


בשבוע הקרוב, ייתכנו שיבושי תקשורת בכל הקשור לנושאי עבודה. הכוכב מרקורי עומד להיכנס לבית הקריירה שלכם, כך שאתם צריכים להיות יותר קשובים ויעילים בכל הקשור לשיתוף פעולה עם האחרים בחייכם. המעמד החברתי שלכם משתפר והולך, ויש לכם יכולת להכיר אנשים חשובים ומשפיעים אשר יעזרו לכם בהמשך דרככם המקצועית.

אריה


הכוכב יופיטר המביא איתו מזל, הצלחה ושפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם חו"ל, כך שייתכן וצפויות לכם נסיעות לחו"ל שהינן משמחות ויביאו לכם הרבה תועלת גם בהמשך. במידה ויש לכם קשרים עם גורמי הבירוקרטיה השונים, השבוע יהיה הזמן המתאים לטפל בכל העניינים האלה ולנקות לעצמכם את השולחן לקראת התחלה חדשה.

בתולה


זוהי אינה התקופה הטובה ביותר שלכם בגלל העובדה שהכוכב מארס נמצא במזל שלכם אך בנסיגה. נראה שאתם משקיעים אנרגיה כפולה כדי להצליח ואינכם יודעים האם אתם עושים את הדבר הנכון כיוון שנסוך עליכם דוק ערפילי שלעיתים מטשטש לכם את יכולת ההסתכלות ההגיונית והנכונה על המצב – חכו לסיום הנסיגה לפני שתגיעו להחלטות.

מאזניים


כל עוד הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא בבית תת ההכרה שלכם, אל תצפו מעצמכם ליותר מדי עשייה. אתם נמצאים בתקופה שבה מומלץ לכם להתחבר אל תת ההכרה שלכם ומשם לשאוב את התשובות לגבי כל מה שמעניין אתכם לדעת. שתפו אנשים שאתם סומכים עליהם בתוכניותיכם וקבלו עוד נקודת הסתכלות על המצב.

עקרב


לאחר תקופה ארוכה שבה נאלצתם להשקיע בעצמכם ומטרותיכם, הגיע הזמן שלכם להרפות ולאפשר לעצמכם לנוח. הקשיבו לגוף שלכם ואל תתישו את עצמכם יותר מדי. בהמשך יהיו תוצאות מאוד חיוביות למאמץ שלכם אך כרגע, אתם עייפים ואינכם יכולים לראות את האור בקצה המנהרה. בשבוע הקרוב, אל תיקחו על עצמכם שום מעמסה נוספת!

קשת


למרות שאתם משקיעים במיוחד בכל הקשור לנושאי עבודה וטורחים עוד ועוד למצוא פתרונות חדשים בתחומים שלכם, לא נראה שכרגע ההצלחה עומדת אצלכם בפתח, וזה בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם, ובמקום שייתן לכם תנופה קדימה, הוא מאט לכם את קצב העשייה ופעמים רבות, נדמה לכם שאתם עובדים לחינם.

גדי


בשבוע הקרוב, צפויים לכם התנסויות חדשות ומעניינות בתוך בית המשפחה הקרובה לכם. ייתכן ולא תמיד תאהבו את הדרישות החדשות שתרגישו שבאים אליכם איתן, אך נראה שהפעם לא תהססו וכן תגידו את כל מה שאתם חושבים לאנשים גם אם הדברים לא ימצאו חן בעיניהם. זה הזמן שלכם להיות כנים עם עצמכם ולהצליח בכל.

דלי


בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות שלכם. ייתכן שהגיע הזמן לעשות שיפוצים קלים בסביבת המגורים שלכם והגיע הזמן שלכם ליישם תוכניות ישנות שעד עכשיו לא הייתם בטוחים לגביהן. ההזדמנויות המקוות אכן יגיעו אליכם, ואתם תעזרו לעצמכם אם תעזרו באנשים המתאימים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש